Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά SEO;
Οι λέξεις-κλειδιά SEO σας είναι οι λέξεις-κλειδιά και οι φράσεις στο περιεχόμενό σας στον ιστό που δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να βρουν τον ιστότοπό σας μέσω των μηχανών αναζήτησης. Ένας ιστότοπος που είναι καλά βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης «μιλάει την ίδια γλώσσα» με τη βάση των πιθανών επισκεπτών του με λέξεις-κλειδιά για SEO που βοηθούν στη σύνδεση των ερευνητών στον ιστότοπό σας. Οι λέξεις-κλειδιά είναι ένα από τα κύρια στοιχεία του SEO.
Με άλλα λόγια, πρέπει να γνωρίζετε πώς οι άνθρωποι αναζητούν τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις πληροφορίες που προσφέρετε, προκειμένου να τους διευκολύνετε να σας βρουν—διαφορετικά, θα προσγειωθούν σε μία από τις πολλές άλλες σελίδες του Αποτελέσματα Google. Η εφαρμογή SEO λέξεων-κλειδιών θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να κατατάσσεται πάνω από τους ανταγωνιστές σας.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ανάπτυξη μιας λίστας λέξεων-κλειδιών είναι ένα από τα πρώτα και πιο σημαντικά βήματα σε οποιαδήποτε πρωτοβουλία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Οι λέξεις-κλειδιά και το SEO συνδέονται άμεσα όταν πρόκειται να εκτελέσετε μια κερδοφόρα καμπάνια μάρκετινγκ αναζήτησης. Επειδή οι λέξεις-κλειδιά είναι θεμελιώδεις για όλες τις άλλες προσπάθειές σας στο SEO, αξίζει ο χρόνος και η επένδυση για να διασφαλίσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά SEO σας είναι πολύ σχετικές με το κοινό σας και οργανώνονται αποτελεσματικά για δράση.
Η ρύθμιση των σωστών λέξεων-κλειδιών SEO είναι μια λεπτή διαδικασία που περιλαμβάνει δοκιμή και σφάλμα, αλλά τα βασικά είναι εύκολα κατανοητά. Εδώ θα σας καθοδηγήσουμε στην έρευνα για το τι αναζητούν οι πελάτες σας, θα ανακαλύψουμε αυτές τις λέξεις-κλειδιά που θα σας βοηθήσουν να κατατάξετε σε μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP) και θα τις βάλουμε να λειτουργήσουν στο διαδικτυακό σας περιεχόμενο.
Εύρεση των καλύτερων λέξεων-κλειδιών σας για SEO
Οι περισσότεροι αρχάριοι έμποροι αναζήτησης κάνουν τα ίδια λάθη όταν πρόκειται για έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO:
- Κάνοντας έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO μόνο μία φορά,
- Δεν μπαίνουν στον κόπο να ενημερώσουν και να επεκτείνουν τη λίστα λέξεων-κλειδιών SEO τους, ή
- Στόχευση λέξεων-κλειδιών που είναι πολύ δημοφιλείς, που σημαίνει ότι είναι πολύ ανταγωνιστικές.
- Βασικά, η έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO πρέπει να είναι ένα διαρκές και συνεχώς εξελισσόμενο μέρος της δουλειάς σας ως έμπορος. Οι παλιές λέξεις-κλειδιά πρέπει να επαναξιολογούνται περιοδικά και οι υψηλού όγκου, ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά (ή οι λέξεις-κλειδιά “head”, σε αντίθεση με τις λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς) μπορούν συχνά να αντικατασταθούν ή να επαυξηθούν χρήσιμα με μεγαλύτερες, πιο συγκεκριμένες φράσεις σχεδιασμένες να μην εισάγουν καμία επισκέπτης αλλά ακριβώς οι σωστοί επισκέπτες. (Ποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας – ιδιαίτερα αν είναι άτομα που αναζητούν ενεργά τις υπηρεσίες σας – είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντικό με το πόσα άτομα επισκέπτονται.)
Και πρέπει να διαφοροποιήσετε. Ακολουθεί μια λέξη-κλειδί που είναι απολύτως αληθινή: η διαφορετικότητα είναι μια λέξη-κλειδί στον κόσμο των λέξεων-κλειδιών. Δεν πρόκειται να ξεχωρίσετε εάν βρείτε τον εαυτό σας να χρησιμοποιεί όλες τις ίδιες λέξεις-κλειδιά με τους ανταγωνιστές σας. Όχι μόνο θα πρέπει να δοκιμάσετε νέα εργαλεία αναζήτησης λέξεων-κλειδιών και να παρακολουθείτε τα αποτελέσματα, αλλά θα πρέπει να αισθάνεστε ελεύθεροι να πειραματιστείτε με βάση τη δική σας έρευνα – ποιος άλλος χρησιμοποιεί τις λέξεις-κλειδιά σας; Και πώς κάνεις τον εαυτό σου να ξεχωρίζει; Παρέχοντας εξαιρετικό περιεχόμενο που απαντά πραγματικά στις ερωτήσεις που κάνουν οι υποψήφιοι πελάτες σας με τις αναζητήσεις λέξεων-κλειδιών.
Στοχευμένες λέξεις-κλειδιά SEO – Φιλτράρετε τα αποτελέσματα των λέξεων-κλειδιών σας ανά κλάδο ή χώρα, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε στις λέξεις-κλειδιά που θα λειτουργήσουν πραγματικά για τον λογαριασμό σας.
Ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών SEO – Μάθετε πώς να οργανώνετε τις νέες λέξεις-κλειδιά SEO σε τμήματα που μπορούν να λειτουργήσουν χρησιμοποιώντας αποτελεσματική ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών.
Το σύνολο εργαλείων λέξεων-κλειδιών του WordStream είναι επίσης εξαιρετικά πολύτιμο για το μάρκετινγκ PPC – χρησιμοποιήστε το Keyword Niche Finder για να προσδιορίσετε νέες ομάδες διαφημίσεων για τις καμπάνιες σας στο Google Ads (παλαιότερα γνωστές ως AdWords) και χρησιμοποιήστε το δωρεάν Εργαλείο αρνητικών λέξεων-κλειδιών για να βρείτε αρνητικές λέξεις-κλειδιά που θα μειώσουν τα σπάταλα κλικ και εξοικονομήστε χρήματα.
Κάντε τις λέξεις-κλειδιά SEO σας να λειτουργούν για εσάς
Τώρα που βρήκατε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά, πρέπει να τις βάλετε σε λειτουργία για να λάβετε αποτελέσματα SEO (επισκεψιμότητα βάσει αναζήτησης, μετατροπές και όλα αυτά τα καλά πράγματα).
Λοιπόν: πώς να προχωρήσετε; Από τη μία πλευρά, οι βέλτιστες πρακτικές SEO συνιστούν να συμπεριλάβετε σχετικές λέξεις-κλειδιά σε μια σειρά από τομείς υψηλής προσοχής στον ιστότοπό σας, παντού, από τους τίτλους και το κύριο κείμενο των σελίδων σας έως τις διευθύνσεις URL έως τις μετα-ετικέτες έως τα ονόματα των αρχείων εικόνας. Από την άλλη πλευρά, οι ιστότοποι που έχουν βελτιστοποιηθεί με επιτυχία τείνουν να έχουν χιλιάδες ή και εκατομμύρια λέξεις-κλειδιά. Δεν μπορείτε πολύ καλά να δημιουργήσετε μια μοναδική, μοναδική σελίδα για κάθε μία από τις λέξεις-κλειδιά σας. Ταυτόχρονα, δεν μπορείτε να προσπαθήσετε να στριμώξετε τα πάντα σε μια χούφτα σελίδες με γέμιση λέξεων-κλειδιών και να περιμένετε να κατατάξετε για κάθε μεμονωμένη λέξη-κλειδί. Απλώς δεν λειτουργεί με αυτόν τον τρόπο.
Πως λειτουργεί, λοιπόν? Η απάντηση είναι ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών και οργάνωση. Διαιρώντας τις λέξεις-κλειδιά σας σε μικρές, διαχειρίσιμες ομάδες σχετικών λέξεων-κλειδιών, θα μειώσετε (σημαντικά) τον φόρτο εργασίας σας, ενώ θα εξακολουθείτε να δημιουργείτε στοχευμένες, συγκεκριμένες σελίδες.
Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι εκτελούσατε τον ιστότοπο ενός διαδικτυακού καταστήματος κατοικίδιων ζώων. Ίσως είναι συνετό να δημιουργήσετε μια ομαδοποίηση λέξεων-κλειδιών για όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με τους σκύλους, στη συνέχεια μία για όλα τα έργα σας που σχετίζονται με τον παπαγάλο κ.λπ. σνακ παπαγάλου) και στη συνέχεια ακόμη μικρότερες ομάδες για κάθε τύπο προϊόντος (σνακ με παπαγάλο με χαμηλά λιπαρά, σνακ με παπαγάλους πολυτελείας… καταλαβαίνετε). Τώρα το κατάστημα κατοικίδιων ζώων σας μπορεί να δημιουργήσει μεμονωμένες σελίδες βελτιστοποιημένες για κάθε μικρή ομάδα λέξεων-κλειδιών.
Ένας έμπορος που επιχειρεί να βελτιστοποιήσει μια ιστοσελίδα για την ομάδα λέξεων-κλειδιών “γκουρμέ σνακ με παπαγάλους” θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να κάνει τα περισσότερα, αν όχι όλα τα ακόλουθα:
- Χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί στον τίτλο της σελίδας
- Χρήση της λέξης-κλειδιού στη διεύθυνση URL (π.χ., online-petstore.com/parakeets/snacks/gourmet)
- Χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί και τις παραλλαγές (π.χ. “γκουρμέ σνακ με παπαγάλους”), σε όλο το αντίγραφο της σελίδας
- Χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί στις μετα-ετικέτες, ειδικά στη μετα-περιγραφή
- Χρήση της λέξης-κλειδιού σε οποιαδήποτε διαδρομή αρχείου εικόνας και στο εναλλακτικό κείμενο των εικόνων
- Χρησιμοποιώντας τη λέξη-κλειδί ως κείμενο αγκύρωσης σε συνδέσμους πίσω στη σελίδα από αλλού στον ιστότοπο
- Κατά τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων σας, να έχετε κατά νου ότι η συνάφεια των λέξεων-κλειδιών είναι πιο σημαντική από την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών στο SEO.
Παράθεση: Άρθρα SEO: Γιατί είναι απαραίτητα για την επιχείρησή σας; - Κατασκευή ιστοσελίδων