Σχεδιασμός ιστοσελίδων

Σχεδιασμός ιστοτόπου: Πώς να κάνετε τον ιστότοπο πιο φιλικό προς όλους

Ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου χωρίς αποκλεισμούς πρέπει πάντα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όσο το δυνατόν περισσότερων χρηστών. Χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για ψηφιακό περιεχόμενο χωρίς αποκλεισμούς όταν δημιουργείτε ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά, e-mail και έγγραφα. Αξιολογήστε τα σημεία μεροληψίας στο περιεχόμενο και τις πρακτικές σχεδιασμού σας. Το περιεχόμενό σας έχει ως προεπιλογή την αντωνυμία «αυτός» …

Σχεδιασμός ιστοτόπου: Πώς να κάνετε τον ιστότοπο πιο φιλικό προς όλους Read More »

Βελτιστοποίηση SEO από τη Netbrain

Τι είναι τα σφάλματα HTTP και γιατί πρέπει να τα διορθώσουμε;

Η διενέργεια τεχνικού ελέγχου στον ιστότοπό σας είναι μια εξαιρετική, προληπτική εργασία που πρέπει να αναλαμβάνετε σε τακτική βάση, αλλά στην πραγματικότητα το να μπορείτε να διορθώσετε τα σφάλματα που εντοπίστηκαν ως αποτέλεσμα αυτού του ελέγχου είναι μια εντελώς άλλη ιστορία. Ευτυχώς για τους περισσότερους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, η πλειονότητα αυτών των σφαλμάτων ιστότοπου μπορεί να …

Τι είναι τα σφάλματα HTTP και γιατί πρέπει να τα διορθώσουμε; Read More »

Marketing

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοτόπου: Γιατί η καλή συνεργασία είναι το κλειδί;

Το μάρκετινγκ και ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου μπορεί μερικές φορές να υπόκεινται σε αντίθεση. Το μάρκετινγκ συνήθως επικεντρώνεται σε στόχους ανάπτυξης για την επιχείρηση, ενώ ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου επιδιώκει να δημιουργήσει χρήσιμα πράγματα για τον άνθρωπο. Αυτή η βασική διαφορά στην εστίαση μπορεί να είναι δύσκολη σε ένα ασύγχρονο περιβάλλον εργασίας. Αυτό συμβαίνει, επειδή …

Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοτόπου: Γιατί η καλή συνεργασία είναι το κλειδί; Read More »

smartphone και facebook

Social media: Πώς να κάνετε τις αναρτήσεις σας πιο προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν τεράστιο ρόλο στην καθημερινή μας ζωή. Χρησιμοποιούνται από άτομα από όλα τα κοινωνικά στρώματα. Είναι όμως οι αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα προσβάσιμες σε όλους; Τι είναι η προσβασιμότητα και γιατί είναι σημαντική; Η προσβασιμότητα, στον πυρήνα της, αφορά τους ανθρώπους. Οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο και υπηρεσίες με …

Social media: Πώς να κάνετε τις αναρτήσεις σας πιο προσβάσιμες στα άτομα με αναπηρία Read More »

seo

3 τρόποι για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο προσβάσιμο σε άτομα με αναπηρία

Ο σχεδιασμός περιεχομένου χωρίς αποκλεισμούς είναι μια συνεχής προσπάθεια. Καθώς αρχίζετε να εφαρμόζετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές, να θυμάστε ότι η δημιουργία προσβάσιμου, περιεκτικού και χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου απαιτεί αφοσίωση και συνεχή βελτίωση. Ζητήστε από τους επισκέπτες και τους πελάτες του ιστότοπού σας σχόλια σε τακτική βάση. Επιλέξτε τα σωστά εργαλεία για να κάνετε την προσπάθειά …

3 τρόποι για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο προσβάσιμο σε άτομα με αναπηρία Read More »

SEO

“Συμμετοχικότητα”: Τι είναι και γιατί είναι σημαντική για ένα ιστότοπο

Η συμμετοχικότητα είναι ένα σημαντικό στοιχείο για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης και δημιουργό περιεχομένου και θα πρέπει να βρίσκεται στο επίκεντρο των συνεχών προσπαθειών σχεδίασής σας και όχι να είναι κάτι που εξετάζετε μετά τη δημοσιοποίηση ενός ιστότοπου ή ενός τμήματος περιεχομένου. Τι είναι η συμμετοχικότητα; Η συμμετοχικότητα αφορά την αναγνώριση της διαφορετικότητας. Εξασφαλίζει ότι όλοι …

“Συμμετοχικότητα”: Τι είναι και γιατί είναι σημαντική για ένα ιστότοπο Read More »

copywritng

Περιεχόμενο ιστοτόπου: Γιατί είναι το βασικό στοιχείο της επιτυχίας

Το περιεχόμενο είναι το βασικό στοιχείο κάθε επιτυχημένου ιστοτόπου. Σε σχέση με αυτό, ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής περιεχομένου για μικρές επιχειρήσεις θα φέρει αποτελέσματα και θα βοηθήσει σημαντικές πτυχές της επιχείρησής σας, όπως το μάρκετινγκ και η διαχείριση επωνυμίας. Το branding παίζει ουσιαστικό ρόλο στην επιτυχία, όταν πρόκειται για επιχειρήσεις. Βοηθά τους πελάτες σας να …

Περιεχόμενο ιστοτόπου: Γιατί είναι το βασικό στοιχείο της επιτυχίας Read More »

domain-names

Γιατί πρέπει να βελτιώσετε τον ιστότοπο σας;

Ο ιστότοπός σας είναι το πρόσωπο της επωνυμίας σας. Οι άνθρωποι λένε, «Οι πρώτες εντυπώσεις είναι οι τελευταίες εντυπώσεις», και το Forbes λέει ότι εσείς και η επιχείρησή σας έχετε 7 δευτερόλεπτα για να κάνετε μια πρώτη εντύπωση. Το ίδιο άρθρο παραθέτει έρευνα που έδειξε ότι όσον αφορά τους ιστότοπους, οι επισκέπτες μπορεί να σχηματίσουν …

Γιατί πρέπει να βελτιώσετε τον ιστότοπο σας; Read More »

Σχεδιασμός ιστοτόπου

Προώθηση των αναρτήσεων σας στο Instagram: Αξίζει τον κόπο;

Δημιουργήσατε το προφίλ σας στο Instagram. Δημοσιεύετε καλό περιεχόμενο με συνέπεια. Κάνετε τα πάντα σωστά… Αλλά απλά δεν βλέπετε μια άνοδο στην αφοσίωση. Συμβαίνει. Όπως με κάθε κοινωνική πλατφόρμα, η δημιουργία ενός ακόλουθου απαιτεί χρόνο. Μπορεί να αναρωτιέστε, ωστόσο, αν υπάρχει τρόπος να επιταχύνετε λίγο τα πράγματα. Εισαγάγετε: Αναρτήσεις που προωθούνται στο Instagram. Οι αναρτήσεις …

Προώθηση των αναρτήσεων σας στο Instagram: Αξίζει τον κόπο; Read More »

Marketing

Email marketing: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις;

Το μάρκετινγκ μέσω email αναφέρεται συχνά ως η πιο κερδοφόρα μέθοδος ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα καλά νέα είναι, ότι το email marketing δεν είναι μόνο για μεγάλες επιχειρήσεις. Οι μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους επωφελούνται σημαντικά και από το email marketing! Περίπου το 40% των επαγγελματιών μάρκετινγκ B2B θεωρούν, ότι το email έχει τη μεγαλύτερη επίδραση …

Email marketing: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις; Read More »

Scroll to Top