3 on-site παράγοντες SEO που έχουν μεγαλύτερη σημασία!

SEO

Όσον αφορά τις βελτιστοποιήσεις αναζήτησης που η Google λαμβάνει πραγματικά υπόψη τους παράγοντες κατάταξης, θα ακούσετε απαντήσεις από τρεις κύριους παράγοντες έως εκατοντάδες ή και χιλιάδες από αυτούς. Κάναμε μια βαθιά βουτιά σε 88 από αυτά στο Google Ranking Factors: Fact or Fiction, όπου θα βρείτε ειδικές αναλύσεις του γεγονότος, λαογραφία και ιστορικά στοιχεία γύρω από το καθένα.

Αλλά δεν είναι όλα τα πράγματα που κάνουμε για το SEO σχετικά με την κατάταξη. Η διαφορά μεταξύ των παραγόντων SEO και των παραγόντων κατάταξης μπορεί να φαίνεται σαν θέμα σημασιολογίας, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι το SEO είναι πολύ περισσότερα από το να φτάσετε στην κορυφή της Google.

SEO σημαίνει επίσης βελτιστοποίηση για την εμπειρία του αναζητητή.

Σε αυτήν τη στήλη, θα βρείτε τρεις παράγοντες SEO που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία, με συμβουλές για το πώς να τους εφαρμόσετε για εσάς. Μερικοί θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την κατάταξή σας, σίγουρα άλλα ωφελούν την εμπειρία των επισκεπτών του ιστότοπού σας, ενισχύουν τις μετατροπές, δημιουργούν την επωνυμία σας και πολλά άλλα.

Καθένα από αυτά θα πρέπει να βρίσκεται στο ραντάρ σας και να αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής SEO σας.

  1. Περιεχόμενο
    Σίγουρα, το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Αλλά το να έχετε απλώς περιεχόμενο δεν αρκεί για να βοηθήσετε τον ιστότοπό σας να ταξινομηθεί για τους όρους λέξεων-κλειδιών που στοχεύει. Σύμφωνα με μια μελέτη της Ahrefs, το 91% του διαδικτυακού περιεχομένου δεν δημιουργεί καθόλου κίνηση από την Google. Τι γνωρίζουμε λοιπόν ότι οι μηχανές αναζήτησης βραβεύουν στη δημιουργία περιεχομένου;

Συνάφεια περιεχομένου με την πρόθεση χρήστη
Η κατανόηση της πρόθεσης του χρήστη είναι το μέλλον της ανάπτυξης μηχανών αναζήτησης.

Οι αλγόριθμοι της Google εργάζονται ακούραστα για να κατανοήσουν καλύτερα τη σύνταξη και τη σημασιολογία των αναζητήσεων των χρηστών. Έχουμε ήδη δει μερικά από τα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει με τη μορφή πλαισίων απαντήσεων, πλαισίων γνώσεων και πιο διαφοροποιημένων αποτελεσμάτων αναζήτησης για ευρεία ουρά ερωτήματα. Στην πραγματικότητα, η συνάφεια περιεχομένου με την πρόθεση του χρήστη μπορεί να υποστηριχθεί ότι είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατάταξής του, επειδή εάν το περιεχόμενό σας δεν σχετίζεται με μια αναζήτηση, τότε θα υποτιμηθεί.

Πώς να το βελτιστοποιήσετε!

Κατανοήστε την πρόθεση των λέξεων-κλειδιών σας (πληροφοριακές, αγορές, πλοήγηση).
Αναλύστε τα SERP για αυτές τις λέξεις-κλειδιά και δείτε ποιος τύπος περιεχομένου κατατάσσεται.
Ερευνήστε τις σημασιολογικές ομοιότητες με αυτήν τη λέξη-κλειδί και βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο γύρω από αυτούς τους όρους.

seo
seo

Περιεχόμενο μακράς μορφής
Το περιεχόμενο σε βάθος ή μακράς μορφής αντιμετωπίζει όσο το δυνατόν περισσότερες ανησυχίες των χρηστών, ενώ παρέχει νέες προοπτικές για ένα θέμα. Ακόμη και οι μηχανές αναζήτησης φαίνεται να προτιμούν περιεχόμενο μεγάλης μορφής για πολλές ενημερωτικές αναζητήσεις χρηστών.

Μια μελέτη HubSpot διαπίστωσε ότι το περιεχόμενο με μεταξύ 2.250 και 2.500 λέξεις έτεινε να λαμβάνει την πιο οργανική επισκεψιμότητα. Αυτό φαίνεται να είναι το γλυκό σημείο για το SEO, αν και η δημιουργία σελίδων πολύ μεγαλύτερες από 2.500 λέξεις, όταν είναι απαραίτητο, μπορεί επίσης να είναι ευεργετική.

Το να γίνετε κύριος στο θέμα σας δεν είναι μόνο ωφέλιμο για το SEO, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να γίνετε ηγέτης σκέψης στον κλάδο σας και να δημιουργήσετε πρόσθετες επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Πώς να βελτιστοποιήσετε!

Ερευνήστε σελίδες κορυφαίας κατάταξης για μια λέξη-κλειδί-στόχο και αναλύστε το περιεχόμενό τους. Προσθέστε σημασιολογικά σχετικές λέξεις-κλειδιά για να εμπλουτίσετε το περιεχόμενο με επιπλέον υποθέματα. Απαντήστε σε όλες τις ερωτήσεις που μπορεί να έχουν οι χρήστες σχετικά με αυτό το θέμα.

Οργανωμένο Περιεχόμενο
Οι ετικέτες SEO εξακολουθούν να παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία περιεχομένου, παρά την άνοδο της σημασιολογικής ανάλυσης.

Η βελτιστοποίηση ετικετών τίτλων και ετικετών κεφαλίδων μπορεί να βοηθήσει με:

Κοινοποίηση της πρόθεσης και της σύνταξης του εγγράφου της ιστοσελίδας σας.
Οργάνωση του εγγράφου σας για να διευκολύνεται η ανάγνωση από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης.
Κάνοντας τις σελίδες πιο σαρώσιμες.
Βοηθώντας τη σελίδα σας να περάσει τον κανόνα των 5 δευτερολέπτων.

  1. Δέσμευση χρήστη
    Τελικά, σχεδιάζουμε ιστοσελίδες τόσο για ανθρώπους όσο και για μηχανές αναζήτησης. Όταν σχεδιάζετε για χρήστες, είναι πάντα καλό να βλέπετε τον ιστότοπο και το περιεχόμενο του ιστότοπού σας από μια νέα οπτική γωνία.

Κυρίως, πόσο ελκυστικό είναι το περιεχόμενό μου και βαριέμαι ήδη τον ιστότοπό μου; Η αφοσίωση των χρηστών ή τα σήματα χρήστη, θεωρούνταν από καιρό ότι αποτελούν παράγοντα κατάταξης για την Google, έστω και έμμεσα.

Ανεξάρτητα από αυτό, τα σήματα χρήστη μπορεί να είναι μια καλή ένδειξη των βελτιώσεων που πρέπει να κάνετε στον ιστότοπό σας.

Σελίδες ανά περίοδο λειτουργίας
Η μέτρηση Σελίδες ανά περίοδο λειτουργίας υποδεικνύει πόσες σελίδες προβάλλει ένας χρήστης πριν εγκαταλείψει τον ιστότοπό σας.

Αυτή η μέτρηση, μαζί με τη μέση διάρκεια περιόδου σύνδεσης (ο χρόνος που αφιερώνει ένας χρήστης στον ιστότοπό σας), βρίσκεται στο Google Analytics.

Αυτό που σας λέει αυτή η μέτρηση είναι πόσο διαδραστικός και ελκυστικός είναι ο ιστότοπός σας, από άποψη πλοήγησης. Η ανάλυση αυτού, μαζί με τη ροή συμπεριφοράς σας, μπορεί να ρίξει λίγο φως σε τρύπες που επηρεάζουν τη διοχέτευση πωλήσεών σας ή εμποδίζουν τις μετατροπές.

Μπορεί επίσης να σας δείξει πόσο διαδραστικά και ελκυστικά είναι το ιστολόγιό σας ή τα άρθρα ειδήσεων. Συνήθως, εάν ένας αναγνώστης καταναλώνει πολλά άρθρα σε μία περίοδο λειτουργίας στον ιστότοπό σας, σημαίνει ότι κάνετε κάτι σωστά για να ικανοποιήσετε την πρόθεσή του.

Digital marketing
Digital marketing

Συμβουλές για βελτιστοποίηση!

Αναλύστε σελίδες με υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης και αναζητήστε ευκαιρίες για να ενθαρρύνετε μεγαλύτερη διάρκεια περιόδου σύνδεσης ή περισσότερες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης.
Εισαγάγετε παροτρύνσεις για δράση σε σελίδες για να ενθαρρύνετε τις μετατροπές.
Παρέχετε πρόσθετες επιλογές πλοήγησης στο περιεχόμενο, όπως τοποθέτηση διασυνδέσεων στο περιεχόμενο του σώματος ή παροχή σχετικού υλικού ανάγνωσης.

Ποσοστό αναπήδησης
Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι μια άλλη μέτρηση που προκαλεί σύγχυση που δεν αποτελεί παράγοντα κατάταξης, αλλά μπορεί να είναι είτε θετική είτε αρνητική, ανάλογα με το πώς την βλέπετε.

Τελικά, το ποσοστό εγκατάλειψης υποδεικνύει πόσο ικανοποιημένοι είναι οι χρήστες με τη σελίδα προορισμού ή τον ιστότοπό σας.

Τα υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης θα μπορούσαν να υποδηλώνουν ότι οι σελίδες σας δεν είναι ελκυστικές και δεν ικανοποιούν την πρόθεση των χρηστών, ειδικά για σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι αναπηδήσεις των χρηστών θα μπορούσαν επίσης να υποδεικνύουν ότι είναι ικανοποιημένοι και έλαβαν την απάντηση που αναζητούσαν.

Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Πείτε μια ιστορία ή οδηγήστε με ένα συναρπαστικό άγκιστρο.
Ξεφορτωθείτε τις παρεμβατικές παρενθετικές διαφημίσεις και τις αναδυόμενες διαφημίσεις.
Βελτιώστε τον χρόνο φόρτωσης της σελίδας.
Βεβαιωθείτε ότι το αντίγραφο της σελίδας προορισμού είναι σχετικό με τα ερωτήματα αναζήτησης.

Αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR)
Η καταχώριση του ιστότοπού σας είναι η πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ένας χρήστης με τον ιστότοπό σας. Το CTR είναι ένας δείκτης του εάν αυτή η αλληλεπίδραση ήταν επιτυχής.

Ένα χαμηλό CTR θα μπορούσε να υποδεικνύει ότι τα μηνύματά σας δεν σχετίζονται με μια αναζήτηση χρήστη. Θα μπορούσε επίσης να υποδηλώνει ότι η μετα-περιγραφή ή η ετικέτα τίτλου σας δεν είναι αρκετά συναρπαστική.

Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Εισαγάγετε λέξεις-κλειδιά ακριβούς αντιστοίχισης σε ετικέτες τίτλου και μετα-περιγραφές, ώστε να είναι έντονες.
Προσθέστε ένα πλεονέκτημα κάνοντας κλικ σε αυτήν τη σελίδα στη μετα-περιγραφή σας.
Βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες σας έχουν το σωστό μήκος, ώστε να μην περικόπτονται.

seo
seo
  1. Τεχνική Δομή
    Στη συνέχεια, πρέπει να εξετάσουμε πώς η τεχνική μας δομή επηρεάζει την αφοσίωση των χρηστών και την κατάταξη των λέξεων-κλειδιών μας.

Το τεχνικό SEO θα μπορούσε να θεωρηθεί το θεμέλιο του SEO όπου στηρίζονται όλα τα άλλα. Χωρίς γερές τεχνικές βάσεις, το “σπίτι” του περιεχομένου σας θα καταρρεύσει.

Ανιχνευσιμότητα
Για να ευρετηριαστεί, ο ιστότοπός σας πρέπει να ανιχνευτεί. Τα προγράμματα ανίχνευσης μηχανών αναζήτησης έχουν πρόσβαση μόνο στους συνδέσμους που παρέχονται στον χάρτη ιστότοπού σας και είναι διαθέσιμοι από την αρχική σας σελίδα.

Αυτό καθιστά την πρακτική της διασύνδεσης εξαιρετικά σημαντική, την οποία θα συζητήσουμε αργότερα. Προς το παρόν, θα ασχοληθούμε μόνο με το να διασφαλίσουμε ότι ο ιστότοπός μας είναι ανιχνεύσιμος και ότι ο προϋπολογισμός ανίχνευσης εξόδου είναι βελτιστοποιημένος.

Ο προϋπολογισμός ανίχνευσης καθορίζει πόσες σελίδες θα ανιχνεύσουν οι μηχανές αναζήτησης κατά τη διάρκεια μιας περιόδου σύνδεσης ανίχνευσης. Αυτό καθορίζεται από τον ρυθμό ανίχνευσης και τη ζήτηση ανίχνευσης.

Ο ρυθμός ανίχνευσης είναι μια μέτρηση του πόσα αιτήματα ανά δευτερόλεπτο κάνει μια αράχνη μηχανής αναζήτησης στον ιστότοπό σας, ενώ η ζήτηση ανίχνευσης καθορίζει πόσο συχνά οι αράχνες της μηχανής αναζήτησης θα ανιχνεύουν τον ιστότοπό σας (ανάλογα με το πόσο δημοφιλής είναι).

Ενώ οι περισσότεροι webmasters δεν ανησυχούν για τον προϋπολογισμό ανίχνευσης, είναι ένα πρόβλημα για μεγαλύτερους ιστότοπους. Οι προϋπολογισμοί ανίχνευσης επιτρέπουν στους webmasters να δίνουν προτεραιότητα σε ποιες σελίδες πρέπει να ανιχνευτούν και να ευρετηριαστούν πρώτα, σε περίπτωση που τα προγράμματα ανίχνευσης μπορούν να αναλύσουν κάθε διαδρομή.

Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Δημιουργήστε έναν χάρτη ιστότοπου χρησιμοποιώντας το CMS ή το Screaming Frog και υποβάλετέ τον με μη αυτόματο τρόπο μέσω της Κονσόλας αναζήτησης Google και των Εργαλείων για Webmasters Bing.
Αποκλείστε όλες τις σελίδες που δεν θέλετε να ανιχνευθούν ή να ευρετηριαστούν τοποθετώντας τις κάτω από το αρχείο απαγόρευσης του αρχείου robots.txt.
Καθαρίστε τις αλυσίδες ανακατεύθυνσης και ορίστε παραμέτρους για δυναμικές διευθύνσεις URL.
Ασφάλεια
Το να έχετε έναν ασφαλή ιστότοπο HTTPS είναι πολύ πολύτιμο για τη διασφάλιση της ασφάλειας των συναλλαγών στον ιστότοπό σας. Αποτελεί επίσης μέρος του παράγοντα κατάταξης της εμπειρίας σελίδας για την Google.

Το υπ’ αριθμόν ένα τεχνικό σφάλμα που βρίσκουμε σε ιστότοπους πελατών είναι η σύνδεση με μικτό περιεχόμενο ή σελίδες HTTP. Αυτό μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια μιας μετεγκατάστασης SSL και να προκύψει από διάφορες αιτίες.

Αν και οι σελίδες θα πρέπει θεωρητικά να ανακατευθύνονται στο αντίστοιχο HTTPS, εξακολουθεί να μην είναι πλεονεκτικό να υπάρχουν σύνδεσμοι προς μικτό περιεχόμενο. Το πιο σημαντικό είναι ότι αυτοί οι σύνδεσμοι δεν ανακατευθύνονται πάντα.

Πώς να βελτιστοποιήσετε

Επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας σας για τυχόν ζητήματα που επιμένουν με την πιστοποίηση και την εφαρμογή SSL.
Εκτελέστε μια ανίχνευση του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας το Screaming Frog για να εντοπίσετε σφάλματα μικτού περιεχομένου.
Τοποθετήστε χάρτες ιστότοπων στο αρχείο robots.txt ανεξάρτητα από εντολές παράγοντα χρήστη.
Ξαναγράψτε το αρχείο σας .htaccess για να ανακατευθύνετε όλη την επισκεψιμότητα του ιστότοπου σε έναν συγκεκριμένο τομέα χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση URL HTTPS.

Καθαρίστε τις διευθύνσεις URL
Εξίσου σημαντικό, δεν θέλετε περιεχόμενο που συνδέεται με κατεστραμμένες ή ανακατευθυνόμενες σελίδες. Αυτό όχι μόνο μπορεί να επηρεάσει την ταχύτητα, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει τους προϋπολογισμούς ευρετηρίασης και ανίχνευσης.

Τα ζητήματα κωδικών κατάστασης μπορεί να εμφανίζονται φυσικά με την πάροδο του χρόνου ή λόγω μετεγκατάστασης ιστότοπου.

Γενικά, θέλετε καθαρές δομές URL με κωδικούς κατάστασης 200.

seo
seo

Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Εκτελέστε μια ανίχνευση του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας το Screaming Frog για να αποκαλύψετε τους κωδικούς κατάστασης 4xx και 5xx.
Χρησιμοποιήστε ανακατευθύνσεις 301 σε κατεστραμμένες σελίδες για να στείλετε τους χρήστες σε μια πιο σχετική σελίδα.
Εφαρμόστε προσαρμοσμένες σελίδες 404 με διαθέσιμες διευθύνσεις URL για να ανακατευθύνετε την επισκεψιμότητα σε σχετικές σελίδες.
Επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας Ιστού για τυχόν σφάλματα 5xx που επηρεάζουν τις διευθύνσεις URL.

Καθαρίστε τις διευθύνσεις URL
Εξίσου σημαντικό, δεν θέλετε περιεχόμενο που συνδέεται με κατεστραμμένες ή ανακατευθυνόμενες σελίδες. Αυτό όχι μόνο μπορεί να επηρεάσει την ταχύτητα, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει τους προϋπολογισμούς ευρετηρίασης και ανίχνευσης.

Τα ζητήματα κωδικών κατάστασης μπορεί να εμφανίζονται φυσικά με την πάροδο του χρόνου ή λόγω μετεγκατάστασης ιστότοπου. Γενικά, θέλετε καθαρές δομές URL με κωδικούς κατάστασης 200.

Συμβουλές για βελτιστοποίηση

Εκτελέστε μια ανίχνευση του ιστότοπού σας χρησιμοποιώντας το Screaming Frog για να αποκαλύψετε τους κωδικούς κατάστασης 4xx και 5xx.
Χρησιμοποιήστε ανακατευθύνσεις 301 σε κατεστραμμένες σελίδες για να στείλετε τους χρήστες σε μια πιο σχετική σελίδα.
Εφαρμόστε προσαρμοσμένες σελίδες 404 με διαθέσιμες διευθύνσεις URL για να ανακατευθύνετε την επισκεψιμότητα σε σχετικές σελίδες.
Επικοινωνήστε με τον πάροχο φιλοξενίας Ιστού για τυχόν σφάλματα 5xx που επηρεάζουν τις διευθύνσεις URL.

1 σκέψη για το “3 on-site παράγοντες SEO που έχουν μεγαλύτερη σημασία!”

  1. Παράθεση: Πώς οι εφαρμογές για κινητά μπορούν να προσελκύσουν νέους πελάτες; - Κατασκευή ιστοσελίδων

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top