Το εταιρικό προφίλ της επιχείρησής σας επηρεάζεται από την μορφή και την απόδοση της ιστοσελίδας σας. Η αισθητική και η λειτουργικότητά της παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην πρώτη εντύπωση που αποκτά κανείς μόλις την επισκεφθεί. Πλέον άλλωστε, η πρώτη επαφή των ενδιαφερόμενων πελατών με την επιχείρησή σας, είναι μέσω διαδικτύου, επομένως καλό θα ήταν να δημιουργήσετε μία θετική εντύπωση από την αρχή. Εάν, λοιπόν, η κατασκευή της ιστοσελίδα σας δεν ακολουθεί την παραπάνω λογική, καλό θα ήταν να σκεφτείτε το redesign της.
Mobile Friendly
Στις μέρες μας, βάσει ερευνών, μόνο το 48,21% των επισκέψεων στο διαδίκτυο γίνονται μέσα από υπολογιστή. Το εναπομείναν ποσοστό πραγματοποιεί τις αναζητήσεις του μέσω κάποιας «έξυπνης» συσκευής. Άρα, για παραπάνω από τις μισές αναζητήσεις στο διαδίκτυο, οι χρήστες αξιοποιούν συσκευές χειρός με μικρότερες οθόνες, επομένως η ιστοσελίδα σας πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό το δεδομένο.
Οι ιστοσελίδες καλό είναι να μπορούν να «αναγνωρίσουν» σε τι είδους οθόνη προβάλλονται και να προσαρμόζονται σε αυτή. Εάν, λοιπόν, η ιστοσελίδα σας δεν είναι mobile/tablet friendly, σας συνιστούμε να επενδύσετε στο redesign της, για να διευκολύνετε την εμπειρία των χρηστών που σας επισκέπτονται στο διαδίκτυο, αφήνοντάς τους θετική πρώτη εντύπωση.
Page Speed
Παράγοντας που επίσης επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την απόδοση της ιστοσελίδας σας, είναι η ταχύτητα και ο χρόνος φόρτωσης, ή αλλιώς Page Speed. Στην περίπτωση που η σελίδα σας είναι ιδιαίτερα αργή στη διαδικασία φόρτωσης, οι ενδιαφερόμενοι πελάτες δεν θα περιμένουν να εμφανιστεί και το πιθανότερο είναι να αποχωρήσουν προτού περιηγηθούν σε αυτή, ακόμα και εάν το περιεχόμενό της περιλαμβάνει κάτι το οποίο αναζητούν.
Η Google αναφέρει χαρακτηριστικά πως η πιθανότητα να εγκαταλείψει κάποιος χρήστης τη σελίδα σας, ανεβαίνει στο 90%, εάν αυτή χρειάζεται παραπάνω από 5 δευτερόλεπτα για να φορτώσει. Σε αυτή την περίπτωση, καλό θα ήταν λοιπόν, να σκεφτείτε τον επανασχεδιασμό της και να δημιουργήσετε μία αποδοτική και γρήγορη ιστοσελίδα, η οποία θα εξυπηρετεί όχι μόνο εσάς, αλλά και τους πιθανούς πελάτες σας.
Οι παραπάνω λόγοι συνιστούν δύο πολύ σημαντικά παραδείγματα για τα οποία μπορεί να πέσει η αποδοτικότητα της ιστοσελίδας σας και οι πελάτες σας να αποκτήσουν αρνητική εντύπωση για την επιχείρησή σας, πριν ακόμα έρθουν σε επαφή με αυτή. Ο επανασχεδιασμός και η βελτιστοποίησή της δίνουν στον πελάτη την αίσθηση της σωστής και προσεγμένης λειτουργίας της επιχείρησής σας στο σύνολό της, με αποτέλεσμα να τους δημιουργείται το αίσθημα της εμπιστοσύνης πιο εύκολα. Η ιστοσελίδα σας μπορεί να λειτουργήσει, ουσιαστικά, ως το πιο δυνατό μέσο προβολής της επιχείρησής σας.