Λάθη που πρέπει να αποφύγετε στην εταιρική ιστοσελίδα

Βελτιστοποίηση SEO από τη Netbrain

Ο σχεδιασμός μιας στρατηγικής SEO μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα απαιτητικός και χρονοβόρος, όμως αποτελεί ιδιαίτερα σημαντικό παράγοντα στην εξέλιξη της επιχείρησής σας. Ωστόσο, πολλές φορές μπορεί να μην δείτε τα θεμιτά αποτελέσματα, λόγω ορισμένων λαθών ή παραβλέψεων κατά την εκτέλεση των πρακτικών SEO. Παρακάτω αναλύονται κάποια από αυτά τα λάθη και τρόποι για να τα αποφύγετε.

Τίτλος σελίδας

Πολλές φορές, ως τίτλος της κεντρικής σελίδας ορίζεται το “Home”. Ο τίτλος της σελίδας είναι το κείμενο που φαίνεται στο πάνω μέρος του tab του browser ή στο παράθυρο φόρτωσης της σελίδας. Καλό θα ήταν να δίνετε κάποια «ονομασία» στην εκάστοτε σελίδα σας, η οποία να αναφέρεται στο περιεχόμενό της και να περιλαμβάνει τα keywords που σας αφορούν.

Ορισμένες ιστοσελίδες δεν μπορούν να ανέβουν θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων της Google, καθώς χρησιμοποιούν ως τίτλο αρχικής σελίδας τη λέξη “Home”, η οποία φαίνεται να αποτελεί τον πιο δημοφιλή τίτλο σελίδας στο διαδίκτυο. Αξιοποιήστε τον, λοιπόν, για να δείξετε στη Google το αντικείμενο με το οποίο ασχολείστε και σε τι αναφέρεται η ιστοσελίδα σας.

Keywords στόχευσης

Πάντα θα πρέπει να ελέγχετε τα keywords στα οποία στοχεύετε. Είναι πολύ πιθανό οι λέξεις-κλειδιά στις οποίες έχετε εστιάσει να μην χρησιμοποιούνται στην πράξη από τους χρήστες που πραγματοποιούν αναζητήσεις σχετικές με την επιχείρησή σας. Κάντε, λοιπόν, την έρευνά σας και εντοπίστε ποια keywords λαμβάνουν τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων σχετικά με το αντικείμενό σας.

Συνίσταται, επίσης, να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε ως keyword ορισμένους πολύ τεχνικούς όρους, με τους οποίους οι πελάτες σας πιθανώς να μην είναι εξοικειωμένοι. Επίσης, συχνά ορίζεται το λάθος συνώνυμο για κάποια υπηρεσία ή προϊόν. Για παράδειγμα εσείς μπορεί να έχετε στοχεύσει τη λέξη «οικονομικό», ενώ οι πελάτες σας να κάνουν αναζήτηση για «φθηνό». Επιπλέον, αποφύγετε να χρησιμοποιήσετε κάποια εταιρική ορολογία και προσπαθήστε να εξηγήσετε με απλά λόγια το αντικείμενό σας.

Ενημερωμένο περιεχόμενο

Καλό θα ήταν να διατηρείτε ενημερωμένο το περιεχόμενο του site σας και να το ανανεώνετε τακτικά. Με αυτόν τον τρόπο θα επιτύχετε πιο άνετα την υψηλή θέση στην κατάταξη και θα τη διατηρήσετε με μεγαλύτερη ευκολία, καθώς θα μπορείτε να συμβαδίζετε με τις τάσεις και τις προτιμήσεις των αναζητήσεων των χρηστών. Ιδιαίτερα, εάν στο site σας περιλαμβάνεται ενότητα Blog, αξιοποιήστε το για να επιτύχετε τον συγκεκριμένο σκοπό. Ανεβάζετε συχνά κείμενα ή άρθρα, τα οποία θα εντάσσουν τις πιο πρόσφατες τακτικές αναζήτησης και Ψηφιακού Marketing και ανανεώστε με ευκολία το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Φωτογραφίες με κείμενο

Επίσης, προτείνεται να μην χρησιμοποιείτε εικόνες πάνω στις οποίες αναγράφεται κείμενο ή πληροφορίες, οι οποίες θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν σκοπούς στρατηγικής SEO. Φυσικά το design και η εμφάνιση παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο, όμως εάν το κείμενο που αναγράφεται πάνω στη φωτογραφία είναι σημαντικό από σκοπιά SEO και Keywords, καλό θα ήταν να το εκμεταλλευτείτε διαφορετικά, περιλαμβάνοντάς το στο κυρίως σώμα του κειμένου σας. Επιπλέον, προσέξτε οι φωτογραφίες σας να διαθέτουν πάντα περιγραφή ή «εναλλακτικό κείμενο», ώστε να είναι αξιοποιήσιμες από την μηχανή αναζήτησης.

Κινηθείτε στην ίδια λογική και με τα βίντεο ή podcasts που θέλετε να εντάξετε στην ιστοσελίδα σας. Παρότι αποτελούν μία πολύ διαδεδομένη και ενδιαφέρουσα πηγή πληροφόρησης, το περιεχόμενό τους δεν σας εξυπηρετεί ιδιαίτερα για την στρατηγική SEO που ακολουθείτε. Προσπαθήστε να «απομαγνητοφωνήσετε» τις πληροφορίες που μπορείτε να αξιοποιήσετε για αυτό το σκοπό και καταγράψτε τις στην ιστοσελίδα σας ως συμπληρωματικό κείμενο-περιγραφή του βίντεο ή του podcast που έχετε προσθέσει.

Εκμετάλλευση αλγορίθμου

Οι μηχανές αναζήτησης προτιμούν τις ιστοσελίδες που δεν προσπαθούν να «εκμεταλλευτούν» τον αλγόριθμό τους. Μην προσπαθείτε, λοιπόν, να εφαρμόσετε πρακτικές οι οποίες προσπαθούν να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης με σκοπό να αποκτήσετε υψηλότερη θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων. Μην ακολουθείτε τη λογική χρήσης του keyword που σας αφορά σε υπερβολικό βαθμό ή μην αγοράζετε/πουλάτε links από ιστοτόπους που διαφημίζουν την υψηλότερη βαθμολογία σε μηχανές αναζήτησης. Τέτοιου είδους πρακτικές γίνονται αντιληπτές από τις μηχανές αναζήτησης και φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που θα επιθυμούσατε.

Προσπαθήστε, λοιπόν, να αποφύγετε τα λάθη που αναφέρθηκαν παραπάνω και βελτιώστε την απόδοση της ιστοσελίδας σας. Με μερικές απλές παρεμβάσεις θα δείτε άνοδο στην κατάταξή σας και την ιστοσελίδα σας να λαμβάνει την προσοχή που επιθυμείτε.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Scroll to Top