Η ανακατασκευή ενός μη λειτουργικού, παλαιότερου τύπου e-shop μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της εταιρείας σας, σε τομείς στους οποίους πιθανώς να μην είχατε εστιάσει ή θεωρήσει ότι θα επηρεάζονταν από το e-shop σας. Η ανακατασκευή του e-shop σας μπορεί να σας επωφελήσει σε πολλαπλά στάδια, άμεσα και με σχετική ευκολία. Οι βασικοί τομείς βελτιστοποίησης περιγράφονται παρακάτω.
Βελτιώνεται το Conversion Rate
Το Conversion Rate είναι ίσως ο πιο σημαντικός και βασικός στόχος, όταν προτείνεται η ανακατασκευή ενός e-shop, καθώς θα βελτιστοποιηθεί η εμπειρία χρήστη κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στο e-shop σας. Έτσι, ο πελάτης αποκτά θετική στάση και προχωράει με μεγαλύτερη ευκολία στην ολοκλήρωση κάποιας αγοράς.
Όταν οι χρήστες δυσκολεύονται στην πλοήγησή τους σε ένα e-shop, δεν είναι διατεθειμένοι να πραγματοποιήσουν αγορές, καθώς θεωρούν ότι η διαδικασία θα τους δυσκολέψει και ότι το συγκεκριμένο κατάστημα ίσως είναι αναξιόπιστο. Εντοπίστε και διορθώστε τεχνικά ζητήματα, τα οποία μπορεί να μην διευκολύνουν τον πελάτη και σταδιακά θα δείτε αύξηση των πωλήσεων του e-shop σας.
Συνδέστε το με ERP και Automations
Μέσω των αυτοματισμών μπορείτε πλέον να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τον χρόνο σας. Τα αυτοματοποιημένα συστήματα απόκρισης, τα οποία μπορείτε να ενσωματώσετε στο e-shop σας, όχι μόνο εξυπηρετούν τους πελάτες σας με μεγαλύτερη άνεση, αλλά διευκολύνουν και το προσωπικό σας στην διαχείριση του e-shop. Συνδυάζοντάς το με ένα σύστημα ERP, οι παραγγελίες που βρίσκονται σε αναμονή, καθώς και η εξέλιξή τους μπορούν να παρακολουθούνται με μεγαλύτερη ευκολία από τον υπεύθυνο παραγγελιών. Επίσης, οι πελάτες μπορούν να ελέγχουν την πορεία της παραγγελίας τους, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγουν σε λύσεις όπως οι κλήσεις στο τηλεφωνικό κέντρο ή η αποστολή email, τα οποία καθυστερούν και εκείνους και εσάς.
GDPR και Ασφάλεια
Οι κανόνες του GDPR πλέον πρέπει να λαμβάνονται υπόψιν σε όλα τα στάδια της δημιουργίας και αναπροσαρμογής ενός e-shop ή μίας ιστοσελίδας. Η συμμόρφωση με το νομικό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτη και συστήνεται να χρησιμοποιείτε αξιόπιστες πλατφόρμες e-commerce και πιστοποιητικά ασφαλείας τα οποία προστατεύουν τα δεδομένα των επισκεπτών σας από τυχόν κυβερνοεπιθέσεις. Οι πελάτες και οι επισκέπτες του e-shop σας θα πρέπει να αισθανθούν ασφάλεια, για να προχωρήσουν στην καταχώρηση των προσωπικών τους δεδομένων.
Ταχύτητα Φόρτωσης
Η ταχύτητα φόρτωσης και απόκρισης της σελίδας ή του e-shop παίζει κυρίαρχο ρόλο στην παραμονή των πελατών σε αυτή, καθώς και στη συνέχεια της πλοήγησής τους. Όταν ένα e-shop καθυστερεί να φορτώσει και να ανοίξει τις σελίδες ή τις φωτογραφίες του, δεν προτρέπει τους πιθανούς πελάτες να συνεχίσουν και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους, προχωρώντας στο check-out, ακόμα και εάν τους ενδιαφέρει κάποιο παρεχόμενο προϊόν. Την ταχύτητα του e-shop ή του site σας μπορείτε να την ελέγξετε από τα εργαλεία της Google.
Digital Marketing
Τα φυσικά καταστήματα, όταν θέλουν να παρουσιάσουν μία νέα, πιο ελκυστική εικόνα, προχωράνε σε ανακαίνιση, για να προσελκύσουν εκ νέου το ενδιαφέρον των πελατών τους. Κατά αναλογία, η ανακατασκευή ενός e-shop ανανεώνει την εικόνα του και το κάνει πιο ενδιαφέρον για τους χρήστες ή ακόμα και για τους συνεργάτες του. Το Digital marketing μας προσφέρει πλέον απεριόριστες δυνατότητες online διαφήμισης. Η σωστή δομή του product feed προσφέρει επιτυχημένο Lead για Facebook Remarketing, Google Shopping Ads ή Skroutz. Μέσα από την παρουσία σας στα συγκεκριμένα κανάλια μπορείτε να επιτύχετε αύξηση των πωλήσεών σας και να υπερτερείτε έναντι των ανταγωνιστών σας. Επίσης, ακολουθώντας βέλτιστες πρακτικές, όπως την προσθήκη tags στο e-shop σας, βοηθάτε τα Analytics να εξάγουν καλύτερα στατιστικά και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση των διαφημίσεων, μέσω machine learning τεχνικών.
Κόστος Ευκαιρίας
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, η ανακατασκευή ενός e-shop οδηγεί το conversion rate σε εξαιρετικά επίπεδα βελτίωσης και ως αποτέλεσμα έχουμε την αύξηση των πωλήσεων. Σε αυτή την περίπτωση το Κόστος Ευκαιρίας (Opportunity Cost) μπορεί να επιστρέψει γρήγορα σε εσάς, χαρακτηρίζοντας την επένδυσή σας άμεσα κερδοφόρα.
Conversion Value
Όταν ξεκινήσετε τη διαδικασία ανακατασκευής του e-shop της εταιρείας σας, συμπεριλάβετε τη χρήση βελτιωμένων συστημάτων για Cross-Sell και Up-Sell. Μέσω machine learning πρακτικών, μπορείτε όχι μόνο να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, αλλά και να υπάρξει αύξηση της καταναλωτικής δραστηριότητας από τους πελάτες σας, καθώς θα προσθέτουν στο καλάθι τους περισσότερα προϊόντα από αυτά που σκόπευαν να αγοράσουν στην αρχή. Επίσης, εφαρμόστε αυτοματοποιημένους κανόνες προσφορών και συνδυαστικές προσφορές προϊόντων. Με τους παραπάνω τρόπους αυξάνετε το Conversion Value (τζίρο) του e-shop σας.
Ενίσχυση Loyalty
Δεδομένου ότι προσπαθείτε να κάνετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν και να ολοκληρώσουν μια ηλεκτρονική αγορά στο κατάστημά σας, φροντίστε το e-shop σας να δείχνει αξιόπιστο για να καταχωρήσουν με άνεση τα στοιχεία της τραπεζικής κάρτας τους και δώστε τους τη δυνατότητα να μπορούν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της παραγγελίας τους. Όσο καλύτερη εμπειρία πελάτη (User Experience) έχει κάποιος που επισκέπτεται το e-shop σας, τόσο αυξάνεται το Loyalty προς την εταιρεία σας. Το ίδιο συμβαίνει και όταν «επιβραβεύετε» το κοινό σας μέσω προσφορών και εκπτώσεων. Η ανακατασκευή του e-shop σας θα αυξήσει την εμπιστοσύνη των πελατών προς το κατάστημά σας, οι οποίοι κατά συνέπεια θα αυξήσουν τις παραγγελίες τους και θα σας ακολουθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βελτιώστε την εμπειρία των πελατών σας και απολαύστε όλα τα οφέλη ενός ανανεωμένου e-shop.