Πώς θα αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω Email Marketing!

Δημιουργία Newsletter από τη Netbrain

Το email marketing είναι από τα σημαντικότερα κομμάτια της Online στρατηγικής μίας εταιρείας. Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου διατηρούν τουλάχιστον μία διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η αξιοποίηση, λοιπόν, αυτού του μέσου από την μεριά της εταιρείας σας αποτελεί κίνηση καίριας σημασίας για την αύξηση του ενδιαφέροντος του καταναλωτικού κοινού, προς το προϊόν ή την υπηρεσία που τους προσφέρετε. Παρακάτω θα ερευνήσουμε μερικούς τρόπους βελτιστοποίησης της email marketing στρατηγικής σας.

Ελκυστικοί τίτλοι

Ο παραλήπτης από τον τίτλο του email αποφασίζει εάν θα το ανοίξει και θα το διαβάσει ή όχι. Επομένως, εσείς προσπαθήστε να κάνετε τον τίτλο του θέματος όσο πιο ελκυστικό και ενδιαφέροντα γίνεται για τους πελάτες σας και εξάψτε τους την περιέργεια να το ανοίξουν. Προσεγγίστε το από τη δική σας οπτική και αναλογιστείτε τι θα «τραβούσε» εσάς στο να διαβάσετε ένα email.

Ο τίτλος φροντίστε να είναι περιεκτικός, με ξεκάθαρο νόημα και σύντομος. Ιδανικά, το μήκος του θα πρέπει να είναι μεταξύ 4-7 λέξεων, ώστε να μην «κόβεται» όταν οι παραλήπτες το βλέπουν σε μικρές οθόνες, όπως smartphones ή tablet.

Emojis στον τίτλο του θέματος του email

Τα emojis συνηθίζεται να αυξάνουν το ενδιαφέρον των χρηστών για αλληλεπίδραση. Η ανάλαφρη και παιχνιδιάρικη αίσθηση που προσδίδουν τραβά την προσοχή τους και τους δημιουργεί θετικά συναισθήματα. Μπορείτε, λοιπόν, να προσθέσετε ένα ή και περισσότερα emojis στον τίτλο του θέματός σας, κάνοντάς το πιο ελκυστικό για τους παραλήπτες σας, ανάλογα πάντα με το ύφος της εταιρείας σας.

Προσωπικό ύφος και τόνος

Προσθέστε το όνομα του παραλήπτη στο θέμα του email σας. Με αυτόν τον τρόπο θα αισθανθεί οικειότητα με την εταιρεία σας και ότι τον προσεγγίζετε προσωπικά και «αποκλειστικά». Με αυτό το μικρό κόλπο αυξάνετε τις πιθανότητες να ανοίξουν τα email οι παραλήπτες σας, καθώς ήδη από το θέμα διακρίνουν προσωπικά τους στοιχεία και αισθάνονται ότι το συγκεκριμένο μήνυμα τους αφορά απολύτως.

Ενδιαφέρουσα πρόταση στο preview

Όταν συντάσσετε ένα email σας δίνεται η δυνατότητα να ορίσετε το preview, το οποίο είναι μια σειρά κειμένου που εμφανίζεται μετά τον τίτλο του θέματος. Αν δεν το ορίσετε, συνήθως παρουσιάζεται στον παραλήπτη η πρώτη σειρά του κειμένου του email. Καλό θα ήταν να χρησιμοποιείτε ένα custom κείμενο στο preview,το οποίο θα αποτελείται από 50 έως 70 χαρακτήρες. Το περιεχόμενο του κειμένου του preview, ακολουθώντας την λογική του τίτλου, πρέπει να είναι σαφές, περιεκτικό και άξιο προσοχής από τον παραλήπτη. Μάλιστα, οι περισσότερες πλατφόρμες email marketing εμφανίζουν υπενθύμιση διαμόρφωσης προεπισκόπησης του κειμένου.

Κατάσταση αναμονής

Δημιουργήστε ένα πλάνο με σταθερή συχνότητα αποστολής email, διατηρώντας ενεργό το κοινό σας και κρατώντας το ενδιαφέρον τους. Ξεκινήστε δοκιμάζοντας διαφορετικές ημέρες και ώρες αποστολής, για να βρείτε ποια στιγμή είναι η πιο αποδοτική για το κοινό σας. Κατόπιν, δημιουργήστε το πλάνο σας, προγραμματίστε τις αποστολές σας και δημιουργήστε πρωτότυπο περιεχόμενο για το κοινό σας. Με το email marketing μπορείτε να παραμείνετε σε επαφή με το κοινό σας και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους προς την εταιρείας σας. Διαμορφώστε κατάλληλα την τακτική σας και αξιοποιήστε τα οφέλη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής email marketing.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top