Αυτές τις μέρες έχει γίνει κανόνας να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μέσα σε 5 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Οι άνθρωποι τείνουν να αποφασίζουν εάν ενδιαφέρονται ή όχι για την προώθηση της υπηρεσίας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει ένας ιστότοπος που να είναι εύκολα πλοηγημένος και να ανταποκρίνεται αρχικά στις προσδοκίες των επισκεπτών.
Μέσα σε 5 δευτερόλεπτα (ή και λιγότερο) οι επισκέπτες σας θα πρέπει να αναγνωρίσουν:
- Τι αφορά η ιστοσελίδα
- Τι πρόβλημα λύνεις ή τι λύση προσφέρεις
- Τι πρέπει να κάνει ένας επισκέπτης
Εάν οι επισκέπτες δεν είναι σε θέση να καταλάβουν τι προσφέρει ο ιστότοπος ή τι περιλαμβάνει οι υπηρεσίες των επιχειρήσεων, θα κάνουν κλικ μακριά παρόλο που ο ιστότοπός σας εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα της Μηχανής Αναζήτησης Google. Απλώς, ένας πλήρως λειτουργικός ή ένας δημιουργικά και όμορφα σχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να μην υπερέχει από μόνος του. Πρέπει να ενσωματώνει και πτυχές μάρκετινγκ για να μπορεί να τραβήξει αποτελεσματικά την προσοχή και κυρίως να δημιουργήσει δυνητικούς πελάτες και πωλήσεις.
Ο ιστότοπός σας θα πρέπει να ορίζει τα εξής:
- Τι κάνετε;
- Πως το κάνεις;
- Tι επιπλέον παρέχετε στον πελάτη σας σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας που βρίσκονται στην ίδια επιχειρηματική γραμμή.
Είναι πολύ επικερδές να απομακρυνθείτε και να τονίσετε τα πάντα σχετικά με την επιχείρηση που θεωρείτε απαραίτητα χωρίς να καλύπτετε τις βασικές ανάγκες του κοινού σας. Αυτό το άρθρο επιχειρεί να σας εξοπλίσει με τη διαδικασία σκέψης και τις απαραίτητες γνώσεις για την ανακαίνιση του υπάρχοντος ιστότοπού σας ή εάν δημιουργείτε έναν ιστότοπο από την αρχή.
1: Καθορίστε τον σκοπό:
Πρώτα και κύρια, αφιερώστε χρόνο για να σχεδιάσετε τι σκοπεύετε να επιτύχετε με τον ιστότοπό σας. Μην βιαστείτε με αυτό το βήμα γιατί αν το κάνετε, μπορεί να αντιμετωπίσετε προβλήματα στο μέλλον και να αποτύχετε να επιτύχετε τους επιθυμητούς στόχους σας – δηλαδή να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες πωλήσεων.
Εάν γνωρίζετε τι στοχεύει να επιτύχει η επιχείρησή σας, θα έχετε ένα σαφές όραμα για το ποιο μπορεί να είναι το κοινό-στόχος σας και, ως εκ τούτου, θα αναπτύξετε έναν ιστότοπο που θα αντιμετωπίζει τις βασικές ανησυχίες του κοινού σας σε σχέση με τον τεράστιο πληθυσμό. Τελικά, αυτό θα σας επιτρέψει να πραγματοποιήσετε πιο στοχευμένο μάρκετινγκ.
2: Βελτιωμένη πλοήγηση:
Κατά την ανακαίνιση ή το σχεδιασμό του ιστότοπού σας, η πλοήγηση είναι το άλλο κρίσιμο στοιχείο.
Και εάν καθορίσετε τη σχέση μεταξύ διαφορετικών σελίδων στον ιστότοπο εκ των προτέρων, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο με εύκολη πλοήγηση. Η αποτελεσματική πλοήγηση επιτρέπει στους χρήστες να βρίσκουν αυτό που αναζητούν χωρίς σύγχυση ή χειρότερα, να εκτροχιαστούν σε άλλο ιστότοπο.
3: Παρότρυνση για δράση:
Αφού ορίσετε έναν σαφή σκοπό, είναι πολύ πιθανό να έχετε μια συνοπτική παρότρυνση για δράση που επιτυγχάνει τον σκοπό του ιστότοπου. Τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας, όταν βρίσκονται στον ιστότοπό σας;
- Τηλεφώνησε
- Κλείστε ένα ραντεβού/διαβούλευση
- Εγγραφείτε για κάτι/αίτημα διεύθυνση email
- Και για να είναι λειτουργική και αποτελεσματική η παρότρυνση για δράση, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι καθαρός και με δυνατότητα κλικ.
Επίσης, αν θέλετε οι χρήστες να επισκέπτονται το κατάστημα, να έχετε τη διεύθυνση και τις ώρες λειτουργίας πάνω από το πάσο ή στην πρώτη σελίδα. Αυτές οι απλές συμβουλές για την ανακαίνιση ιστοτόπων μπορεί να φαίνονται μικρές, αλλά θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο στη μετατροπή δυνητικών πελατών σε πωλήσεις.
4: Προσφορές/ Εκπτώσεις:
Ένα άλλο σημαντικό χαρακτηριστικό που πρέπει να συμπεριλάβετε είναι οι Προσφορές. Καταχωρίστε τις προσφορές σας στην πρώτη σελίδα του ιστότοπου, κατά προτίμηση πάνω από το πάσο, ώστε να είναι εύκολα ορατές.
Πρέπει να επισημάνετε τα οφέλη που αποκομίζουν οι άνθρωποι από τη χρήση του ιστότοπού σας. Αυτό μπορεί να έχει τη μορφή:
- Ειδικές προσφορές/εκπτώσεις
- Δωρεάν παράδοση, δωρεάν μπόνους, κουπόνια ή κουπόνια
- Προγράμματα αφοσίωσης
- Η προσφορά που παρέχετε πρέπει να είναι σχετική, δελεαστική και προφανής.
5: Κοινωνική απόδειξη:
Το να έχετε εξαιρετικό και ποιοτικό περιεχόμενο δεν αρκεί στην εποχή μας. Αυτό που είναι πιο σημαντικό είναι ότι προσεγγίζει το στοχευμένο κοινό σας. Αυτές τις μέρες οι άνθρωποι είναι πιο συχνά ενεργοί σε κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter και ούτω καθεξής.
Εάν δεν παρέχετε στους χρήστες άμεσα διαθέσιμες και ορατές επιλογές, οι επισκέπτες ενδέχεται να χάσουν την ευκαιρία να μοιραστούν το περιεχόμενο με το δίκτυό τους. Παρόλο που το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν αποτελεί μέρος της στρατηγικής της επιχείρησής σας, πρέπει να παρέχετε αυτήν την επιλογή στο κοινό σας.
Ένας αποτελεσματικός ιστότοπος εξασφαλίζει εξαιρετική εμπειρία χρήστη και παρέχει επιλογές και η ευελιξία να μοιράζεστε τις αναρτήσεις του ιστολογίου σας σε πολλές πλατφόρμες αποτελεί μέρος της αποτελεσματικής εμπειρίας χρήστη.
Τα κουμπιά κοινής χρήσης μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν εύκολα να εγκατασταθούν χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα πρόσθετα κοινωνικών μέσων του WordPress. Αυτή η επιλογή παρακινεί τους χρήστες να μοιράζονται αναρτήσεις ιστολογίου και άρθρα στα προφίλ τους, τα οποία διαφορετικά θα παρέμεναν αδημοσίευτα στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων.
6: Φιλικό προς κινητά:
Μελέτες έχουν δείξει ότι περισσότερο από το 60 τοις εκατό των χρηστών χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα για να έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους επιχειρήσεων. Σύμφωνα με την Google, οι χρήστες δεν είναι πιθανό να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο για κινητά που είχε εξαρχής δυσκολία πρόσβασης. Οι χρήστες συνήθως μεταβαίνουν στους ιστότοπους των ανταγωνιστών σας για μια πολύ πιο ξεκάθαρη και καλύτερη εμπειρία χρήστη.
Κατά τη φάση του σχεδιασμού, πρέπει να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο του ιστότοπού σας είναι βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές για μια εξαιρετική εμπειρία. Οι βασικές συμβουλές για βελτιωμένους ιστότοπους φιλικούς προς κινητά περιλαμβάνουν:
- Καθαρή πλοήγηση που είναι φιλική προς τα δάχτυλα με μεγάλα σημεία επαφής, ιδιαίτερα για στοιχεία παρότρυνσης για δράση
- Περιορίστε τις απαιτήσεις από τους χρήστες να πληκτρολογούν πάρα πολλές πληροφορίες
- Σαφείς και ακριβείς δείκτες αντί για περιττά γραφικά