Ο αλγόριθμος Facebook, μεταξύ άλλων αλγορίθμων πλατφόρμας κοινωνικών μέσων, έχει περάσει από τον δικό του μοναδικό κύκλο ζωής και εξέλιξη από την έναρξή του το 2004. Ο αλγόριθμος Facebook χρησιμοποιεί χιλιάδες bits μεταδεδομένων που σχετίζονται με τη συμπεριφορά του χρήστη και την αλληλεπίδραση με την πλατφόρμα για να καθορίσει ένα σύστημα κατάταξης του είδους.
Προκειμένου να επιτύχουν στο μάρκετινγκ περιεχομένου, αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την εκκίνηση στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου πρέπει να καθορίσουν τι αναζητά ο αλγόριθμος όταν πρόκειται για υψηλή κατάταξη.
Το μόνο πρόβλημα. Ο αλγόριθμος αλλάζει συνεχώς…Επιπλέον, δεν υπάρχει σωστή απάντηση όταν πρόκειται για το τι αναζητά ο αλγόριθμος. Όλα εξαρτώνται από το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε.
Ευτυχώς, υπάρχουν μερικοί δείκτες κατάταξης πυλώνων που εξακολουθούν να είναι σχετικοί το 2022 και έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα και αξία στον αλγόριθμο.
Στη συνέχεια, θα συζητήσουμε αυτούς τους δείκτες κατάταξης πυλώνων. Επιπλέον, θα παρέχουμε επίσης ορισμένες βασικές συστάσεις και συμβουλές για τη δημιουργία μιας πιο αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου σε ευθυγράμμιση με τον ενημερωμένο αλγόριθμο Facebook για το 2021.
Εάν είστε έτοιμοι να ανεβάσετε την επιχείρησή σας σε νέα ύψη και να αρχίσετε να πληρώνεστε περισσότερο μέσω μιας αποτελεσματικής στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου;
Ας μπούμε σε αυτό!
Δείκτες κατάταξης πυλώνων αλγόριθμου Facebook
Ενώ υπάρχουν αρκετοί δείκτες κατάταξης που πρέπει να ληφθούν υπόψη, υπάρχουν απλώς πάρα πολλοί για συζήτηση. Ως εκ τούτου, παρακάτω είναι οι τρεις κύριοι δείκτες που πρέπει να χρησιμοποιήσετε ως βάση για τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
Στόχος στο “πρόσφατο”
Τύπος περιεχομένου
Στόχος στο “πρόσφατο”
Εάν είστε συχνός χρήστης μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πιθανότατα είστε εξοικειωμένοι με αυτόν τον δείκτη του πρώτου πυλώνα. Όπως κάνει η πλειονότητα των σημερινών ειδήσεων, ο αλγόριθμος του Facebook εμφανίζει πρώτα τις πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις. Όπως μπορείτε να φανταστείτε, η διασφάλιση της άμεσης επιτυχίας μιας ανάρτησης είναι επιτακτική ανάγκη για την επιτυχία της κοινωνικής στρατηγικής σας. Εάν δεν έχει καλή απόδοση κατά τις πρώτες ώρες του χρόνου ανάρτησής του, είναι πιθανό να μην έχει καλή απόδοση στο μέλλον.
Τύπος περιεχομένου
Αυτός ο πυλώνας αναφέρεται στον τύπο των μέσων που περιλαμβάνει η ανάρτηση, είτε είναι εικόνα, βίντεο, αντίγραφο κειμένου, διεύθυνση URL ή όλα τα παραπάνω. Λαμβάνοντας υπόψη τι είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδράσει το κοινό-στόχος σας, θα εξασφαλίσετε υψηλότερη κατάταξη στον αλγόριθμο του Facebook. Χρησιμοποιώντας τους λάτρεις του αυτοκινήτου ως παράδειγμα, σκεφτείτε τι είναι πιθανό να καταναλώσουν περισσότερο και εφαρμόστε περισσότερα από αυτόν τον τύπο μέσων στη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου σας.
Δημοτικότητα
Αναμφισβήτητα ο πιο σημαντικός πυλώνας από όλους, και απόδειξη της ποιότητας ή της έλλειψης της στρατηγικής περιεχομένου σας, η δημοτικότητα αναφέρεται στην απόδοση της ανάρτησης. Αυτό μετριέται με τον αριθμό των likes, των αντιδράσεων, των σχολίων και των κοινοποιήσεων. Η διανομή μέτριου περιεχομένου θα σας βάλει μόνο σε αδιέξοδο στον αλγόριθμο. Εάν θέλετε να κατευθύνετε το περιεχόμενό σας στη σωστή κατεύθυνση, πρέπει να εστιάσετε στη δημιουργία περιεχομένου κορυφαίας ποιότητας.
Βασικές συστάσεις και συμβουλές
Το να γνωρίζετε αυτούς τους δείκτες κατάταξης πυλώνων είναι υπέροχο, ωστόσο, δεν σημαίνει τίποτα εάν δεν ξέρετε πώς να τους κατατάξετε. Λοιπόν, πώς μπορείτε να αρχίσετε να εφαρμόζετε μια πιο αποτελεσματική στρατηγική περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τις αλγοριθμικές λειτουργίες του Facebook του 2022;
Ακολουθούν βασικές συμβουλές που μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως για επιτυχία:
Ασχοληθείτε με το κοινό σας και ενθαρρύνετε το κοινό σας να αλληλεπιδράσει με άλλους.
Προκαλέστε συναισθήματα μέσα από το περιεχόμενό σας και ενθαρρύνετε τις θετικές αντιδράσεις.
Χρησιμοποιήστε το Facebook Stories για να παραμείνετε στην κορυφή της σελίδας για 24 ώρες.
Ενώ είναι ένα καυτό θέμα, αποφύγετε το Clickbait!
Χρονομετρήστε τις αναρτήσεις σας με σύνεση. Θυμηθείτε, λειτουργήστε έξυπνα! Δημοσιεύστε όταν το κοινό σας είναι συνδεδεμένο και ενεργό
Και εκεί το έχετε! Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι συμβουλές και κόλπα μπορούν να βοηθήσουν εσάς και την επιχείρησή σας, να βελτιώσετε την κοινωνική στρατηγική σας, να ενισχύσετε το περιεχόμενο και να ανεβάσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο σε νέα ύψη!