Πώς να δομήσετε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ;

Marketing

Mια πολυκαναλική στρατηγική μάρκετινγκ είναι απαραίτητη για τους επαγγελματίες για να επωφεληθούν από τις αυξανόμενες ευκαιρίες ψηφιακού μάρκετινγκ για την απόκτηση και τη διατήρηση πελατών, ώστε να μπορείτε να κερδίσετε περισσότερες πωλήσεις.

H οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ απαιτεί αυτά τα 5 βήματα που καλλιεργούν τον πελάτη μέσω των εμπειριών του από την επιχείρησή σας, επηρεάζοντας παράλληλα τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και την αξία ζωής του.

5 στάδια σχεδιασμού στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ

Τα 5 στάδια του στρατηγικού σχεδιασμού ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν σχεδιασμό, προσέγγιση, δράση, μετατροπή και συμμετοχή. Σε αυτήν την ενότητα, θα συνοψίσουμε τους βασικούς παράγοντες επιτυχίας για κάθε στάδιο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.

1. Σχέδιο

Κάθε επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ξεκινά με ένα σχέδιο! Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε μια προσέγγιση βάσει δεδομένων, να ελέγξετε την τρέχουσα αποτελεσματικότητά σας στο ψηφιακό μάρκετινγκ και να σχεδιάσετε τη βελτίωση από εκεί. Οι ευκαιρίες πολυκαναλικού σχεδιασμού περιλαμβάνουν την προσαρμογή των αναλυτικών στοιχείων, τη ρύθμιση πινάκων ελέγχου KPI και τον καθορισμό στόχων SMART για τη δημιουργία στρατηγικής βελτιώσεων με προτεραιότητα στον τρόπο ανάπτυξης μέσων, τεχνολογίας και δεδομένων ψηφιακού μάρκετινγκ για αύξηση δυνητικών πελατών και πωλήσεων.

Για να διασφαλίσετε, ότι η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ λειτουργεί αποτελεσματικά, συνιστούμε να ακολουθήσετε μια ψηφιακά εστιασμένη προσέγγιση στη στρατηγική και τον προγραμματισμό. Οι λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού μας έχουν σχεδιαστεί για επαγγελματίες του μάρκετινγκ και διαχειριστές, για να δημιουργήσουν μια πλήρως ολοκληρωμένη, βασισμένη σε δεδομένα, πρακτική στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ για να υποστηρίξουν το συνολικό όραμα της επιχείρησής τους.

Ο στόχος του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι να βελτιώσει την ψηφιακή ωριμότητα σε όλη την επιχείρησή σας, ενώ, ταυτόχρονα, ενσωματώνει τις «πάντα ενεργές» δραστηριότητες ψηφιακού μάρκετινγκ με το μάρκετινγκ επωνυμίας και προϊόντων εντός της επιχείρησης.

Όπως προσδιορίζεται παρακάτω στα σημεία αναφοράς ωριμότητας ψηφιακού μάρκετινγκ, ένα «αρχικό» επίπεδο ωριμότητας ισοδυναμεί με μη καθορισμένο σχέδιο ή στρατηγική, χωρίς σαφείς στόχους για ψηφιακή συνεισφορά και περιορισμένη ιεράρχηση των δραστηριοτήτων.

Από την άλλη πλευρά, ένα βελτιστοποιημένο, κορυφαίο σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ στην αγορά περιλαμβάνει πλήρη ενσωμάτωση του ψηφιακού μάρκετινγκ σε όλη την επιχείρηση, ένα πρόγραμμα δοκιμών δομής και βελτιστοποίησης, καθώς δεδομένα ενσωματωμένα.

2. Προσεγγίστε

Ενισχύστε τη διοχέτευση μάρκετινγκ προσεγγίζοντας περισσότερους πελάτες και αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα. Ενημερώστε τη στρατηγική σας για το ψηφιακό μάρκετινγκ με τις πιο πρόσφατες βασικές τεχνικές διαδικτυακού μάρκετινγκ για να αυξήσετε τις επισκέψεις στον ιστότοπό σας.

Συνεχίστε να παρακολουθείτε τις βασικές ενημερώσεις και το EAT, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό το 2022, καθώς πολλοί έμποροι αναφέρουν ήδη σημαντικές διαφορές επισκεψιμότητας από τις βασικές ενημερώσεις του Ιουλίου 2021.
Συνεχίστε να εξετάζετε ευκαιρίες από δομημένα δεδομένα και τις δυνατότητες του SERP. Για παράδειγμα, τον Αύγουστο του 2021 η Google έκανε αυτήν την αλλαγή στους τίτλους σελίδων, που επηρέασαν τα SERP. Επιπλέον, η πιο πρόσφατη σύνοψη δυνατοτήτων SERPs από το Moz τονίζει τομείς εστίασης, όπως Σχετικές ερωτήσεις.
Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των λέξεων-κλειδιών που προκαλούνται από αυξανόμενα τοπικά φωνητικά ερωτήματα είναι σημαντικό να βελτιστοποιηθούν εάν στοχεύετε τοπικούς αγοραστές.

Digital marketing
Digital marketing
3. Πράξη

Ενθαρρύνετε τις αλληλεπιδράσεις στον ιστότοπό σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες για το μέλλον. Έχοντας προσεγγίσει το κοινό σας, είναι σημαντικό να επηρεάσετε τα επόμενα βήματά του ώστε να προχωρήσουν προς μια απόφαση αγοράς.

Μάρκετινγκ περιεχομένου

Εδώ, το στρατηγικό μάρκετινγκ περιεχομένου μπαίνει στο παιχνίδι. Χρησιμοποιήστε το μάρκετινγκ περιεχομένου για να ψυχαγωγήσετε, να εμπνεύσετε, να εκπαιδεύσετε και να πείσετε.

Εμπειρία χρήστη (UX/CX)

Για να επηρεάσετε τη συμπεριφορά των πελατών στον ιστότοπό σας ή στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει επίσης να εξετάσετε το τρέχον ευρύ φάσμα καινοτομιών στον σχεδιασμό αλληλεπίδρασης, που έχει αποδειχθεί ότι ενισχύουν την αφοσίωση με το περιεχόμενό σας.

4. Μετατροπή

Η στρατηγική μάρκετιγνκ έχει φυσικά ως στόχο τη μετατροπή περισσότερων πελατών. Χρησιμοποιήστε επαναστόχευση, ανάπτυξη και βελτιστοποίηση ποσοστού μετατροπών για να υπενθυμίσετε και να πείσετε το κοινό σας να αγοράσει ηλεκτρονικά ή εκτός σύνδεσης.

5. Ασχοληθείτε

Γνωρίζετε, ότι μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις από τους υπάρχοντες πελάτες κρατώντας τους αφοσιωμένους μετά την πρώτη τους αγορά; Βελτιώστε τις εξατομικευμένες επικοινωνίες σας χρησιμοποιώντας το web, το email και το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας τα δεδομένα που έχετε ήδη για αυτά, για να δημιουργήσετε υπερ-εξατομικευμένες καμπάνιες μάρκετινγκ.

Οι επιλογές έρευνας και δοκιμών δέσμευσης πελατών για τους ψηφιακούς μάρκετινγκ σήμερα περιλαμβάνουν:

Δοκιμή A/B
Πρόσωπα πελατών
Ταξίδι πελατών και χαρτογράφηση περιεχομένου
Φωνή ερευνών πελατών
Ανάλυση διαδρομής
Έρευνες προθέσεων πελατών ιστότοπου
Μελέτες χρηστικότητας ψηφιακών εμπειριών
Πολυπαραγοντική δοκιμή

Επιπλέον, η μηχανική μάθηση επιτρέπει πρωτοφανείς γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Για παράδειγμα, τα προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον εντοπισμό:

Οι καλύτεροι χρόνοι αποστολής για να προσελκύσετε ένα άτομο (μπορεί να βασίζεται όταν αγόρασε αρχικά ή είχε εγγραφεί, αλλά αυτό μπορεί να βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου)
Ο καλύτερος χρόνος και η προσφορά για επακόλουθες επικοινωνίες με βάση την ανάλυση του λανθάνοντος χρόνου (μέσο διάστημα απόκρισης)
Οι καλύτεροι συνδυασμοί προϊόντων ή κατηγοριών από την τμηματοποίηση που βασίζεται σε συμπλέγματα

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top