Οι εφαρμογές για κινητά προσφέρουν μια σειρά από πλεονεκτήματα για μικρές επιχειρήσεις που προσπαθούν να προσελκύσουν νέους πελάτες. Παρέχοντας εξαιρετικές εμπειρίες χρήστη, οι εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν την αφοσίωση στην επωνυμία και να αυξήσουν τη βάση χρηστών τους.
Η μετατροπή των κινητών τηλεφώνων από μια απλή συσκευή επικοινωνίας σε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας ήταν πραγματικά δραματική.
Οι άνθρωποι ξοδεύουν κατά μέσο όρο, πεντέμισι ώρες στις κινητές συσκευές τους κάθε μέρα. Επιπλέον, το 79% των χρηστών smartphone έχει πραγματοποιήσει αγορές μέσω διαδικτύου χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές του.
Ως αποτέλεσμα, οι κινητές συσκευές είναι ένας από τους πρώτους τρόπους αλληλεπίδρασης δυνητικών πελατών με νέες επωνυμίες. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών δημιουργώντας ιστότοπους ή εφαρμογές φιλικές προς κινητά.
Για να παρέχει καλύτερες εμπειρίες χρήστη, ο σύγχρονος κόσμος έχει γίνει σε μεγάλο βαθμό εξαρτημένος από τις εφαρμογές. Οι εφαρμογές για κινητά έφεραν πολλές αλλαγές στην αγορά, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου με τον οποίο κρατάμε ξενοδοχεία, μεταφέρουμε χρήματα, παραγγέλνουμε προϊόντα και τρώμε έξω.
Επομένως, οι επιχειρήσεις όλων των σχημάτων και μεγεθών θα πρέπει να σκεφτούν σοβαρά πώς να χρησιμοποιήσουν τις εφαρμογές για κινητά για να αποκτήσουν μεγαλύτερη ανάπτυξη και να πολλαπλασιάσουν την προσέγγιση πελατών.
Πλεονεκτήματα των εφαρμογών για κινητά για την επιχείρησή σας
Μια εφαρμογή προσθέτει κύρος στην επιχείρησή σας και σας βοηθά να επεκτείνετε τη βάση πελατών σας και να διατηρήσετε τους υπάρχοντες πελάτες σας.
Εάν έχετε ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο και έχετε συμπληρώσει αυτήν την εμπειρία με μια εφαρμογή που μπορούν να κατεβάσουν οι πελάτες σας στις συσκευές τους, μπορείτε να αυξήσετε τα έσοδά σας.
Οι εφαρμογές για κινητά προσφέρουν μια ποικιλία πλεονεκτημάτων για επιχειρήσεις που προσπαθούν να αναπτύξουν τη βάση πελατών τους και να αυξήσουν την αφοσίωση. Αυτά τα τέσσερα πλεονεκτήματα των εφαρμογών για κινητά καταδεικνύουν τη σημασία της ανάπτυξης μιας εφαρμογής για την εταιρεία σας.
1. Δημιουργήστε και καλλιεργήστε την αφοσίωση των πελατών
Οι εφαρμογές τείνουν να είναι πιο προσιτές και διαδραστικές από έναν παραδοσιακό ιστότοπο.
Μέσω μιας εφαρμογής για κινητά, μπορείτε να δημιουργήσετε μια στιγμιαία και άμεση σχέση με τους πελάτες σας και να κερδίσετε την αφοσίωσή τους.
Οι πελάτες απολαμβάνουν την ευκολία εύρεσης του ακριβούς προϊόντος που αναζητούν μαζί με την απλή επιλογή αγοράς.
Για παράδειγμα, το Star Point System, που υιοθετήθηκε από τα Starbucks, ανταμείβει τους πελάτες για την αγορά αντικειμένων με το σύστημα πόντων του. Καθώς οι πελάτες αυξάνουν τον αριθμό των πόντων τους, μπορούν να ανταλλάσσουν αυτούς τους πόντους για ένα δωρεάν ποτό ή πρόσθετο όφελος. Στους πελάτες αρέσει αυτό το πρόγραμμα επιβράβευσης και συνεχίζουν να επιστρέφουν στο κατάστημα.
Μια εφαρμογή για κινητά μπορεί να δημιουργήσει την αφοσίωση των πελατών με διαδραστικά προγράμματα που αυξάνουν την αφοσίωση των χρηστών.
2. Βελτιώστε την προσβασιμότητα σας
Οι εφαρμογές για κινητά είναι εύκολα προσβάσιμες από τους χρήστες. Οι πελάτες θα πρέπει να αισθάνονται ασφαλείς για να αγοράσουν και να αλληλεπιδράσουν με την επωνυμία σας σε ένα κινητό περιβάλλον.
Εάν οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι χρησιμοποιώντας την εφαρμογή σας, θα το προτείνουν και σε άλλους. Αυτό θα σας δώσει τα χιλιόμετρα για να παραμείνετε ένα βήμα μπροστά από τους στενούς σας ανταγωνιστές. Λειτουργεί ως άμεσος αγωγός προς τους πελάτες και τους πελάτες σας.
3. Κάνει το εμπορικό σήμα σας πιο ανθρωποκεντρικό
Η εφαρμογή σας για κινητά μπορεί να παρέχει ένα πρόσθετο κανάλι για την εξυπηρέτηση πελατών. Με αυξημένη σύνδεση με πελάτες, η εταιρεία σας αισθάνεται πιο αληθινή για τους χρήστες.
Οι εφαρμογές σάς επιτρέπουν να επιλύετε ερωτήσεις πελατών, τους ενημερώνουν για τις εκπτώσεις ή τις προσφορές που παρέχετε, δίνουν μια πλατφόρμα για άμεση αλληλεπίδραση με την εταιρεία και προτείνοντας υπηρεσίες με τον τρόπο που θέλουν.