SEO: 7 λάθη που κάνετε και δεν λειτουργεί το SEO

seo

Το SEO μπορεί να είναι μια δαπανηρή επένδυση, επομένως, όπως είναι φυσικό, θα θέλατε να κάνετε τα πάντα για να αξιοποιήσετε στο έπακρο την επένδυσή σας. Ωστόσο, για να το κάνετε αυτό, πρέπει να γνωρίζετε κοινά εμπόδια, που μπορούν να εμποδίσουν την επιτυχία του SEO. Υπάρχουν κάποια πράγματα, τα οποία επηρεάζουν συχνά τις προσπάθειες των ατόμων για SEO. Η γνώση αυτών των σφαλμάτων, μπορεί να σας βοηθήσει να τα εντοπίσετε και να τα αποτρέψετε από το να εισχωρήσουν στην καμπάνια σας και να εκτροχιάσουν την πρόοδό σας.

1. Μη καθορισμός στόχων καμπάνιας

Εάν δεν γνωρίζετε ποιους στόχους προσπαθείτε να επιτύχετε μέσω του SEO, η επιτυχία είναι αδύνατη. Ομοίως, αν έχετε θέσει στόχους, αλλά δεν έχετε προσδιορίσει κανέναν βασικό δείκτη απόδοσης (KPI), είναι δύσκολο να γνωρίζετε πόσο επιτυχημένα έχετε εκπληρώσει τους στόχους της καμπάνιας σας. Ο καθορισμός στόχων και KPI και η επικοινωνία αυτών με την ομάδα σας, θα σας βοηθήσει να έχετε μια επιτυχημένη καμπάνια και να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες σας.

2. Έλλειψη πόρων

Η εργασία με έλλειψη πόρων είναι εξαιρετικά απογοητευτική και μπορεί να εμποδίσει την επιτυχία σας στο SEO. Ακολουθούν ορισμένα παραδείγματα πόρων που χρειάζεστε, για να εκτελέσετε μια επιτυχημένη καμπάνια και τι μπορεί να συμβεί, όταν δεν τους έχετε.

  • Άνθρωποι: Η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού αφιερωμένου στο SEO μπορεί να καθυστερήσει την καμπάνια σας και να σας εμποδίσει να σημειώσετε την επιθυμητή πρόοδο. Το SEO είναι μια δέσμευση που απαιτεί συνεπή εργασία από ένα αφοσιωμένο άτομο ή ομάδα. Επιπλέον, θα χρειαστείτε συχνά πόρους για περιεχόμενο, UX, IT και άλλους τομείς πέρα από το SEO για να εφαρμόσετε συστάσεις και σχέδια SEO.
  • Χρήματα: Η έλλειψη οικονομικών πόρων μπορεί να επιβραδύνει δραστικά την καμπάνια σας. Χρειάζεστε έναν προϋπολογισμό SEO, που μπορεί να φιλοξενήσει την πληρωμή ενός μέλους του προσωπικού ή μιας εταιρείας για τη διαχείριση της καμπάνιας και την αγορά των απαραίτητων εργαλείων για τη διεξαγωγή θεμελιωδών ερευνών SEO και την παρακολούθηση της επιτυχίας σας.
  • Εργαλεία: Υπάρχουν διάφορα εργαλεία έρευνας και αναφοράς, που απαιτούνται για τη σωστή βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας. Παρόλο που υπάρχουν διαθέσιμες δωρεάν επιλογές και μπορείτε να τα καταφέρετε χωρίς να έχετε πληθώρα εργαλείων στη διάθεσή σας, είναι πιθανό να φτάσετε σε ένα σημείο, που μπορεί να επιβραδύνει την πρόοδο του SEO.
  • Δεδομένα: Η ανάλυση δεδομένων είναι ένα σημαντικό μέρος μιας καμπάνιας SEO κυριολεκτικά σε κάθε στάδιο. Μπορεί να μείνετε στο σκοτάδι χωρίς τις πληροφορίες που απαιτούνται για την ενημέρωση βασικών αποφάσεων χωρίς πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα SEO.
SEO
SEO

3. Δεν έχετε υπομονή

Το SEO είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση. Δεν είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε βιαστικά, ανεξάρτητα από το πόσους πόρους χρησιμοποιείτε. Οι επιχειρήσεις απογοητεύονται, όταν δεν βλέπουν σημαντικά κέρδη τους πρώτους μήνες. Μπορεί να αμφισβητήσουν την επένδυσή τους, να αποφασίσουν να περιορίσουν τις προσπάθειές τους ή να σταματήσουν εντελώς την προσπάθεια. Μην υποθέτετε, ότι οι προσπάθειές σας για το SEO δεν αποδίδουν, επειδή ο ιστότοπός σας δεν βρίσκεται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης τον πρώτο μήνα. Αυτό απαιτεί χρόνο και συνεπείς προσπάθειες. Ειλικρινά, ακόμα και όταν ένας ειδικός SEO ελέγχει την πορεία των πραγμάτων, μπορεί να χρειαστούν μήνες ή και χρόνια για να δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Επομένως, όσο δύσκολο και αν είναι, πρέπει να είστε υπομονετικοί και να εμπιστεύεστε τη διαδικασία.

4. Ευρεία στόχευση

Όταν εργάζεστε σε μια καμπάνια SEO, είναι σημαντικό να καθορίσετε τη θέση που θέλετε να στοχεύσετε. Αυτό περιλαμβάνει τόσο τη γεωγραφική σας αγορά όσο και τη βάση πελατών σας. Ο καθορισμός μιας θέσης στην αρχή της καμπάνιας μάρκετινγκ, σάς βοηθά να προσελκύσετε τους ιδανικούς πελάτες σας. Επιπλέον, όσο πιο συγκεκριμένοι γίνετε με τη θέση σας, τόσο πιο εύκολο θα είναι να καταταχθείτε καλά. Οι θεματικές ομάδες και οι λέξεις-κλειδιά της θέσης σας μπορεί να έχουν λιγότερη επισκεψιμότητα από τις πιο γενικές, αλλά επίσης μετατρέπονται καλύτερα και είναι πολύτιμες τόσο για στόχευση όσο και για παρακολούθηση.

5. Δεν σκέφτεστε τη συνολική εικόνα

Είναι σημαντικό να θυμάστε, ότι δεν είναι κάθε χρήστης του Google έτοιμος να κάνει μετατροπή, μόλις βρει τη σελίδα σας. Πρέπει να σκεφτείτε τους χρήστες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένης της έναρξης, της έρευνας, της σύγκρισης, της συναλλαγής και της εμπειρίας. Δεν μπορείτε να υποθέσετε, ότι κάθε λέξη-κλειδί ή θέμα που στοχεύετε θα μετατραπεί. Αυτό απλά δεν είναι ρεαλιστικό. Αντίθετα, πρέπει να επιλέξετε στόχους, που σχετίζονται με τη γλώσσα που χρησιμοποιεί ένας δυνητικός χρήστης σε κάθε στάδιο της διοχέτευσης και να παρέχετε το σωστό περιεχόμενο και επίπεδο αφοσίωσης, που αναζητούν κατά τη διάρκεια της εξέτασης και της διαδρομής του πελάτη. Δεν είναι απαραίτητα έτοιμοι να συμπληρώσουν μια φόρμα ή να κάνουν μια κλήση και να ξεκινήσουν μια διαδικασία πωλήσεων μέχρι να κάνουν κάποια έρευνα.

Digital marketing
Digital marketing

6. Αγνοείτε τα SERP

Πολλοί άνθρωποι που μόλις ξεκινούν το ταξίδι τους στο SEO δεν καταλαβαίνουν, πώς λειτουργεί μια σελίδα αποτελεσμάτων μηχανής αναζήτησης (SERP). Επομένως, μπορεί να μην συνειδητοποιούν καν, ότι υπάρχουν πολλές ενότητες στα SERP και ότι τα οργανικά αποτελέσματα συνήθως κρύβονται κάτω από διαφημίσεις, ειδήσεις, πακέτα χαρτών, επιλεγμένα αποσπάσματα και πολλά άλλα. Είναι σημαντικό να εκπαιδεύσετε τον εαυτό σας σχετικά με την ανατομία ενός SERP, ώστε να κατανοήσετε τους πολλούς τρόπους, με τους οποίους οι προσπάθειες SEO σας μπορούν να επηρεάσουν τα αποτελέσματα, που εμφανίζονται στους χρήστες. Το καλό SEO ή το τοπικό SEO, έχουν τη δύναμη να σας προσφέρουν ένα από τα πολυπόθητα σημεία στις λειτουργίες αναζήτησης της Google (το πακέτο χάρτη, επιλεγμένα αποσπάσματα, κριτικές κ.λπ.). Αλλά ίσως χρειαστεί να κάνετε μερικές τροποποιήσεις στη στρατηγική SEO σας για να βελτιστοποιήσετε τις σελίδες σας με τρόπο, που να τραβήξει την προσοχή της Google.

7. Κακές συνεργασίες

Τίποτα δεν επιβραδύνει την πρόοδο, όσο μια κακή συνεργασία. Ο λάθος συνεργάτης μπορεί να σας εμποδίσει να ανταποκριθείτε στα αποτελέσματα, είτε με πωλητές, εταιρείες, ελεύθερους επαγγελματίες, εργαλεία, συγγραφείς, προγραμματιστές ή άτομα που βαρύνουν τη στρατηγική και την εφαρμογή. Όμως, ο τερματισμός μιας κακής συνεργασίας δεν είναι πάντα εύκολος, ειδικά εάν εμπλέκονται συμβόλαια. Πριν πάρετε μια οριστική απόφαση, συζητήστε τις προσδοκίες σας και πώς αυτή η συνεργασία δεν ανταποκρίνεται. Στη συνέχεια, αναπτύξτε ένα σχέδιο δράσης για να διορθώσετε την κατάσταση. Αλλά τελικά, εάν η συνεργασία σας δεν είναι αποτελεσματική, πρέπει να την τερματίσετε. Το SEO είναι μια επένδυση και δεν συμφέρει να συνεργαστείτε με κάποιον, που δεν σε βοηθά να ανταποκριθείτε στα αποτελέσματα.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Scroll to Top