Το μάρκετινγκ μέσω email αναφέρεται συχνά ως η πιο κερδοφόρα μέθοδος ψηφιακού μάρκετινγκ. Τα καλά νέα είναι, ότι το email marketing δεν είναι μόνο για μεγάλες επιχειρήσεις. Οι μικρές επιχειρήσεις με περιορισμένους πόρους επωφελούνται σημαντικά και από το email marketing! Περίπου το 40% των επαγγελματιών μάρκετινγκ B2B θεωρούν, ότι το email έχει τη μεγαλύτερη επίδραση στα αποτελέσματα μάρκετινγκ. Το 80% των ειδικών του κλάδου υποστηρίζει, ότι το email θεωρείται κρίσιμη πτυχή της διατήρησης των καταναλωτών. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το email μπορεί να προσφέρει την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) από οποιοδήποτε μέσο μάρκετινγκ.
Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μας επιτρέπει να συνεργαζόμαστε με ανθρώπους στην άλλη άκρη του πλανήτη μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Με περισσότερες από τέσσερις δισεκατομμύρια διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παγκοσμίως, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει μια τεράστια ικανότητα για τις εταιρείες να προσεγγίσουν νέες αγορές. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το email μπορεί να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις και τους πελάτες τους να δημιουργήσουν μακροπρόθεσμες, κερδοφόρες σχέσεις.
Τι είναι το email marketing;
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η διαδικασία παράδοσης μηνυμάτων μάρκετινγκ μέσω email σε δυνητικούς και υπάρχοντες πελάτες. Ο συνήθης στόχος του μάρκετινγκ μέσω email είναι να πουλήσει, να εκπαιδεύσει ή να ενθαρρύνει την αφοσίωση στην επωνυμία. Το email είναι ένα είδος ψηφιακού μάρκετινγκ, στο οποίο ο αποστολέας έχει τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου και της παράδοσης του μηνύματος. Είναι καλύτερο να στέλνετε εξατομικευμένα, ουσιαστικά μηνύματα σε τμηματικές λίστες ατόμων. Το email είναι ένα κρίσιμο εργαλείο για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Μεγάλες, μικρές, B2B και επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν email για την παράδοση μηνυμάτων συναλλαγών, μάρκετινγκ και κύκλου ζωής.
Γιατί είναι σημαντικό το email marketing για τις μικρές επιχειρήσεις;
Το άνοιγμα ενός email απαιτεί περισσότερη προσπάθεια από το να κάνετε κλικ σε μια διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όποιος ανοίγει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ασχολείται με το περιεχόμενο. Θα μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με κάποιον σε πολύ πιο οικείο και ατομικό επίπεδο, μόλις κερδίσετε μια θέση στα εισερχόμενά του. Οι ισχυρότερες εκστρατείες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εκμεταλλεύονται το γεγονός, ότι το email χρησιμοποιεί επαφή ένας προς έναν.
Υπάρχουν πολλά να κερδίσετε από μια καλοφτιαγμένη καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Δεν υπάρχει όριο στο είδος του περιεχομένου που μπορείτε να δώσετε στους συνδρομητές σας. Αυτό ανοίγει μια πληθώρα δυνατοτήτων μάρκετινγκ, επέκτασης πελατών, δημιουργίας σχέσεων και δυνατοτήτων διατήρησης πελατών.
Ακολουθούν μερικοί τρόποι χρήσης του email για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί!
Στείλτε μηνύματα καλωσορίσματος σε νέους συνδρομητές
Ένα email καλωσορίσματος είναι το πιο πολύτιμο email, που μπορεί να στείλει μια επιχείρηση. Είναι το πρώτο email ή η σειρά των email που λαμβάνει ένας νέος συνδρομητής. Τα email καλωσορίσματος είναι από τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες, με τα υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος για επωνυμίες.
Χρησιμοποιήστε ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να ενημερώνετε τους ανθρώπους
Αυτά τα συνηθισμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς δίνουν την ευκαιρία να μοιραστείτε τα προϊόντα και τα νέα της εταιρείας σας. Είναι επίσης ένας τέλειος τρόπος να μοιραστείτε με το κοινό σας τις πιο πρόσφατες μαρτυρίες καταναλωτών, την έρευνα ή τις διορατικές ανακαλύψεις σας.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ειδικές προσφορές για την ενθάρρυνση των αγορών
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος για να μοιραστείτε μια νέα προσφορά, ειδικά όταν ξεκινάτε μια πώληση ή μια ειδική προώθηση. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε στόχευση συμπεριφοράς για να εξατομικεύσετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπορείτε να στείλετε ένα email σε ένα συγκεκριμένο άτομο, όταν ένα προϊόν που του αρέσει είναι σε προσφορά. Μπορείτε επίσης να δώσετε ειδικές προσφορές στους πιο πιστούς πελάτες σας για να τους ευχαριστήσετε για την αφοσίωσή τους.
Υπενθυμίστε στους ανθρώπους να αναλάβουν δράση
Υπάρχουν φορές που ένας διαδικτυακός αγοραστής προσθέτει ένα προϊόν στο καλάθι του, αλλά δεν ολοκληρώνει τη συναλλαγή. Στη συνέχεια αποστέλλεται ένα αυτόματο email για να τους υπενθυμίσει να επιστρέψουν στον ιστότοπο και να ολοκληρώσουν τη συναλλαγή. Τα email επαναστόχευσης για προϊόντα λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο.
Συνδεθείτε με τους συνδρομητές σας
Πολλές επωνυμίες στέλνουν προσκλήσεις στους πελάτες τους για να τιμήσουν ειδικές εκδηλώσεις όπως γενέθλια, επετείους και άλλα ορόσημα. Το προσαρμοσμένο περιεχόμενο δείχνει, ότι προσπαθείτε ενεργά να κάνετε τους πελάτες και τους συνδρομητές σας να αισθάνονται ξεχωριστοί.
Οφέλη από το μάρκετινγκ email μικρών επιχειρήσεων
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος για τις μικρές επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες τους, να επεκτείνουν τη βάση πελατών τους και να βελτιώσουν τη φήμη τους. Το καλύτερο μέρος είναι, ότι η εκτέλεση μιας καμπάνιας email είναι πολύ πιο απλή από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι.
Χτίζει μακροχρόνιες πελατειακές σχέσεις
Οι πελάτες το εκτιμούν, όταν δείχνετε ότι τους νοιάζεστε. Θέλουν να δουν τι συμβαίνει στην επιχείρησή σας αυτή τη στιγμή. Η επικοινωνία με οποιονδήποτε από τους πελάτες μέσω τηλεφώνου είναι σχεδόν αδύνατη. Για να μην αναφέρουμε το γεγονός, ότι μια τέτοια αποστολή θα πάρει πολύ χρόνο. Ο ευκολότερος τρόπος για να επικοινωνήσετε γρήγορα με τους πελάτες σας για μια ενημέρωση είναι μέσω email. Τα τακτικά ενημερωτικά δελτία θα καλύπτουν μια ποικιλία θεμάτων, χρησιμοποιώντας την επόμενη ενημέρωση προϊόντος, επερχόμενες εκδηλώσεις και νέα της εταιρείας. Εάν ένας πελάτης έχει συμφωνήσει να δέχεται email από εσάς, μην φοβάστε να τα παραδώσετε.
Αναπτύξτε το ξεχωριστό εμπορικό σήμα σας
Οι τακτικές ενημερώσεις σάς δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύξετε μια ξεχωριστή φωνή, στυλ και εικόνα για τους συνδρομητές σας. Για τι θέλετε να γίνει γνωστή η επιχείρησή σας; Δημιουργήστε έναν οδηγό επωνυμίας και τηρήστε τον για κάθε email που παραδίδετε. Κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια ευκαιρία όχι μόνο να αλληλεπιδράσετε με τους συνδρομητές σας, αλλά και να ενισχύσετε περαιτέρω τη διακριτή επωνυμία σας στο μυαλό τους.
Καθιερώνει την εξουσία σας
Όταν πρόκειται για τον τομέα της επιχείρησής σας, πιθανότατα σας θεωρούν ειδικό. Και μπορείτε να συνεχίσετε να τοποθετείτε τον εαυτό σας ως ειδικό μέσα από εξαιρετικό περιεχόμενο. Η χρήση πολύτιμου περιεχομένου στα email σας είναι ένας καλός τρόπος, για να ενισχύσετε την αξιοπιστία σας στα μάτια των πελατών. Δεν χρειάζεται να περιορίσετε το email marketing στη διανομή κουπονιών και περιεχομένου πωλήσεων. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το email marketing για να προσφέρετε πρωτότυπο περιεχόμενο, που μπορούν να απολαύσουν οι συνδρομητές σας. Προσθέστε ιστολόγια ή βίντεο στις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας εκτός από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την επισκεψιμότητα στην εταιρεία σας.
Η προσθήκη ιστολογίων ή βίντεο στην καμπάνια email σας αυξάνει την αξία κάθε email, που στέλνετε.
Αυτό όχι μόνο ενισχύει την αξιοπιστία σας ως εμπειρογνώμονα, αλλά ενισχύει επίσης την αξιοπιστία των επικοινωνιών της επιχείρησής σας. Οι άνθρωποι θα ανυπομονούν να λάβουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από εσάς, επειδή γνωρίζουν ότι παρέχετε συνεχώς υλικό υψηλής ποιότητας.
Το email marketing εξοικονομεί χρόνο και χρήμα
Είναι αρκετά γρήγορο και απλό να δημιουργήσετε μια επαγγελματική καμπάνια μάρκετινγκ μέσω email. Έχετε άμεση πρόσβαση στα εισερχόμενα email νέων πελατών χωρίς να χρειάζεται να εγγραφείτε για άμεση αλληλογραφία, καθιστώντας το μάρκετινγκ μέσω email εξαιρετικά χρονοβόρο και οικονομικά αποδοτικό.
Χτίζει την αξιοπιστία της επωνυμίας
Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης είναι ένα από τα πιο δύσκολα εμπόδια για να κατακτήσει μια μικρή επιχείρηση, καθώς οι πελάτες τείνουν να εμπιστεύονται μεγάλα ονόματα και γνωστές μάρκες. Ο λόγος που οι άνθρωποι εμπιστεύονται γνωστές μάρκες οφείλεται κυρίως στο μάρκετινγκ. Οι άνθρωποι έλκονται προς την εξοικείωση. Ωστόσο, μπορείτε να δημιουργήσετε τη φήμη σας και να εξοικειωθείτε μέσω του email marketing. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να διατηρείτε επαφή με τους πελάτες σας και να τους ενημερώνετε τακτικά.