3 τρόποι για να ανακαλύψετε τις αιτίες χαμηλών πωλήσεων από τον ιστότοπό σας!

Marketing

Στην εποχή του διαδικτυακού μάρκετινγκ και της ευφυΐας δεδομένων, κάθε κλικ έχει σημασία. Η επισκεψιμότητα είναι μια εξαιρετική μέτρηση για την πιθανή επιτυχία της επιχείρησής σας. Δυστυχώς, η κίνηση στον ιστότοπο σημαίνει λίγα χωρίς μετατροπές. Ένα κατάστημα από τούβλα και κονίαμα που έχει άφθονο κοινό, αλλά αποτυγχάνει να πραγματοποιήσει επαρκείς πωλήσεις, θα θεωρείται αποτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο. Ο διαδικτυακός κόσμος δεν είναι διαφορετικός. Χωρίς μετατροπές, ένας ιστότοπος είναι απλώς μια ακριβή και τελικά ανεπιτυχής διαφημιστική καμπάνια.

Μετατροπή είναι η ολοκλήρωση οποιασδήποτε προκαθορισμένης ενέργειας σε έναν ιστότοπο. Αυτό θα μπορούσε να είναι η λήψη δωρεάν περιεχομένου με αντάλλαγμα τη συμμετοχή σε μια λίστα αλληλογραφίας ή την αλληλεπίδραση με τον ιστότοπο μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή μιας φόρμας επικοινωνίας. Ωστόσο, ο χρυσός κανόνας των μετατροπών θα είναι πάντα οι πωλήσεις. Εάν το προϊόν ή η υπηρεσία σας δεν αποφέρει κέρδος, κάτι πρέπει να αλλάξει. Μελετώντας και κατανοώντας τα δεδομένα του ιστότοπου, μπορείτε να εντοπίσετε χαμένες ευκαιρίες για πωλήσεις στον ιστότοπό σας. Χρησιμοποιώντας εργαλεία και λογισμικό, θα καταλάβετε τι αναζητούν οι επισκέπτες και γιατί αναπηδούν χωρίς μετατροπή.

Δεδομένα προς επανεξέταση

Ακολουθούν τρεις βασικοί άξονες, που πρέπει να μελετηθούν για να κατανοήσετε, γιατί οι επισκέπτες εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας χωρίς να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Με τον έλεγχο και την κατανόηση αυτών των δεδομένων, μπορείτε να κάνετε τις απαραίτητες προσαρμογές στον ιστότοπό σας και στη στρατηγική μάρκετινγκ, αποκομίζοντας πιθανώς οικονομικά οφέλη.

Website
Website
  1. Σελίδες εξόδου του Google Analytics

Η σελίδα εξόδου ενός ιστότοπου, η οποία παρακολουθείται στο Google Analytics, είναι η τελευταία αλληλεπίδραση που έχει ένας χρήστης με τον ιστότοπό σας, πριν από τον τερματισμό μιας περιόδου σύνδεσης. Το Google Analytics καταγράφει τις σελίδες εξόδου ως ποσοστό, αναφερόμενο σε αυτό ως ποσοστό εξόδου.

Σε έναν ιδανικό κόσμο, η πιο δημοφιλής σελίδα εξόδου σε οποιονδήποτε ιστότοπο θα είναι η ευχαριστήρια σελίδα μετά την ολοκλήρωση μιας μετατροπής. Σε αυτό το στάδιο, ο χρήστης έχει ολοκληρώσει τον σκοπό του προς ικανοποίηση όλων των μερών. Εάν παρατηρήσετε υψηλό ποσοστό εξόδου σε διαφορετική σελίδα, αξίζει να το διερευνήσετε. Κάτι σχετικά με αυτήν τη σελίδα αποτρέπει τους επισκέπτες από τη μετατροπή. Επομένως, αυτή η σελίδα εξόδου είναι δυνητικά υπεύθυνη για χαμένες πωλήσεις.

Λάβετε υπόψη, ότι το ποσοστό εξόδου δεν είναι το ίδιο με το ποσοστό εγκατάλειψης. Το ποσοστό εγκατάλειψης σχετίζεται με χρήστες που εγκαταλείπουν έναν ιστότοπο χωρίς καμία αλληλεπίδραση. Οι σελίδες εξόδου καταγράφονται, όταν οι χρήστες ξεκινούν το ταξίδι προς τη μετατροπή, αλλά αποτυγχάνουν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.

Αφού κατανοήσετε, ποιες σελίδες στον ιστότοπό σας έχουν το υψηλότερο ποσοστό εξόδου, μπορείτε να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας. Ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη σελίδα και σκεφτείτε γιατί οι χρήστες δεν ολοκληρώνουν μια μετατροπή. Οι πιθανές εξηγήσεις περιλαμβάνουν:

  • Ένα ασαφές ή αδύναμο κάλεσμα για δράση
  • Μια μακρά διοχέτευση πωλήσεων με πάρα πολλά βήματα
  • Ανεπαρκείς πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας, αποτυχία να πειστεί ο χρήστης για μετατροπή ή πάρα πολλά δεδομένα, σύγχυση ενός χρήστη και απώλεια ενδιαφέροντος
  • Έλλειψη προτιμώμενων επιλογών πληρωμής (για παράδειγμα, δεν αρέσει σε όλους να χρησιμοποιούν την πιστωτική τους κάρτα στο διαδίκτυο)
  • Τροποποιήστε αυτήν τη σελίδα εξόδου, για να βελτιώσετε την εμπειρία χρήστη και να πείσετε τους χρήστες να ολοκληρώσουν μια μετατροπή.
  • Αυτό είναι ευκολότερο εάν μια σελίδα του ιστότοπού σας, συγκεκριμένα, έχει υψηλό ποσοστό εξόδου. Εάν οι σελίδες εξόδου είναι εξίσου κατανεμημένες σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, ίσως αξίζει να σκεφτείτε μια πλήρη αναθεώρηση και ανανέωση του περιεχομένου.
website
website

2. Διαχειριστής ετικετών Google

Το Διαδίκτυο έχει φέρει πολλά καλά στον κόσμο, αλλά η ενίσχυση της υπομονής δεν περιλαμβάνεται σε αυτά. Με τόσο μεγάλο ανταγωνισμό εκεί έξω, οι χρήστες είναι απίθανο να ανεχθούν οποιοδήποτε είδος προβλημάτων διεπαφής, όταν προσπαθούν να ολοκληρώσουν μια μετατροπή. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον “Διαχειριστή ετικετών Google” για να εντοπίσετε αυτά τα ζητήματα.

Η συμπλήρωση φόρμας είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη χρήση του GTM. Εάν μελετήσετε τα αναλυτικά στοιχεία μιας φόρμας και διαπιστώσετε, ότι συχνά εγκαταλείπεται πριν από τη συμπλήρωσή της, κάτι δεν πάει καλά. Δυστυχώς, κάτι τους έκανε να αλλάξουν γνώμη και χάσατε την πώληση.

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία εντοπισμού σφαλμάτων GTM για να βεβαιωθείτε, ότι δεν φταίει κάποιο τεχνικό πρόβλημα. Αν συμβαίνει αυτό, ήρθε η ώρα να κοιτάξετε προς τα μέσα. Μερικοί από τους συνήθεις λόγους για τους οποίους οι χρήστες εγκαταλείπουν τις φόρμες, πριν από τη συμπλήρωση περιλαμβάνουν:

  • Η φόρμα είναι πολύ μεγάλη και δυσκίνητη! Οι καταναλωτές δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για να ασχοληθούν με τη συμπλήρωση μιας φόρμας. Αν η διαδικασία απαιτεί πολύ χρόνο, θα μεταβούν σε έναν ανταγωνιστικό ιστότοπο.
  • Αχρείαστες ερωτήσεις. Εάν δεν πουλάτε προϊόντα ή υπηρεσίες με περιορισμό ηλικίας, μην ζητάτε την ημερομηνία γέννησης ενός χρήστη. Εκτός εάν η ερώτηση είναι σχετική με το προϊόν, μην ζητήσετε διευκρινίσεις σχετικά με το φύλο ή τη φυλή
  • Αναδυόμενη διαφήμιση. Δυστυχώς, μπορεί να δικάζεστε για τις αμαρτίες άλλων σε αυτό το σημείο. Προηγούμενες εμπειρίες αλλού, μπορεί να αμαυρώσουν την άποψη ενός χρήστη για όλες τις διαδικτυακές φόρμες
  • Έλλειψη βεβαιότητας σχετικά με την ασφάλεια των δεδομένων που θα παρασχεθούν. Ξεκαθαρίστε, ότι δεν συμμετέχετε σε επιχείρηση, που πουλά προσωπικές πληροφορίες σε άλλες επιχειρήσεις
  • Έλλειψη συμβατότητας φορητών συσκευών. Πάνω από το ήμισυ της επισκεψιμότητας στον ιστό προέρχεται πλέον από smartphone και tablet.
  • Βεβαιωθείτε, ότι η φόρμα σας δεν είναι δυσνόητη και δύσκολο να συμπληρωθεί σε μια φορητή συσκευή

Η χρήση του GTM για την απόκτηση πληροφοριών σχετικά με το γιατί οι φόρμες παραμένουν ημιτελείς, μπορεί να είναι μια εύκολη λύση και, ενδεχομένως, να μετατρέψει τα ημισυμπληρωμένα ερωτηματολόγια σε επιτυχημένες μετατροπές. Μην χάσετε μια πιθανή πώληση για κάτι τόσο πεζό, όσο μια άσκοπα πολύπλοκη διαδικασία εγγραφής.

web design
web design

3. Αναζήτηση εγγραφών

Όπως αναφέραμε προηγουμένως, οι καταναλωτές θέλουν να αισθάνονται, ότι μια επιχείρηση κατανοεί τις ανάγκες τους. Ο σύγχρονος επισκέπτης ενός ιστότοπου ιδανικά δεν επιθυμεί να ψάξει, για να βρει αυτό που επιθυμεί. Οι επισκέπτες θέλουν να βρουν όλα όσα χρειάζονται εύκολα και να δουν, ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα λύσει ένα συγκεκριμένο πρόβλημά τους.

Εάν οι χρήστες χρησιμοποιούν τη λειτουργία αναζήτησης, διαμορφώστε τον ιστότοπο, ώστε να καταγράφει όρους αναζήτησης. Αυτό παρέχει την τέλεια ευκαιρία να μελετήσετε τι αναζητούν και πιθανώς δεν βρίσκουν οι πιθανοί πελάτες σας στον ιστότοπό σας. Εάν εντόπιζαν αυτό που αναζητούσαν, πιθανότατα θα είχαν ολοκληρώσει μια μετατροπή.

Η κατανόηση του τι αναζητούν οι χρήστες σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώσετε και να βελτιώσετε την προσφορά σας, για να εφαρμόσετε αυτές τις υπηρεσίες που λείπουν. Εναλλακτικά, μπορεί απλώς να αποκαλύψει ότι το αντίγραφό σας χρειάζεται λίγη ενημέρωση. Ελέγξτε, εάν οι χρήστες χρησιμοποιούν ορολογία που δεν ταιριάζει με τις λέξεις-κλειδιά, που χρησιμοποιούνται στον ιστότοπό σας. Αυτή είναι μια εύκολη λύση με μια ανανέωση περιεχομένου και μειώνει την απογοήτευση του να είσαι τόσο κοντά, αλλά και τόσο μακριά από μια μετατροπή.

2 σκέψεις για το “3 τρόποι για να ανακαλύψετε τις αιτίες χαμηλών πωλήσεων από τον ιστότοπό σας!”

  1. Παράθεση: Χρώματα ιστοτόπων : Πως βοηθούν την επιχείρηση σας; - Κατασκευή ιστοσελίδων

  2. Παράθεση: Email marketing: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις; - Κατασκευή ιστοσελίδων

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top