Ο κόσμος αλλάζει συνεχώς, επομένως αυτή η συνεχής κίνηση κάνει τον επιχειρηματικό κόσμο να γίνεται πιο ανταγωνιστικός κάθε μέρα. Εάν μια επιχείρηση θέλει να είναι επιτυχημένη, χρειάζεται την ικανότητα προσαρμογής σε κάθε είδους αλλαγή, ειδικά στον τρόπο με τον οποίο διατίθεται η μάρκα.
Όπως όλοι ξέρουμε, ο γραπτός λόγος δεν είναι αρκετά κοντά για να προσελκύσει και να προσελκύσει ένα κοινό. Εξακολουθεί να έχει σημασία αλλά δεν είναι αρκετός.
Μια επιχείρηση χρειάζεται κάτι για να προσελκύσει γρηγορότερα την προσοχή του κοινού της, ώστε να μπορέσει να ασχοληθεί μαζί της. Αυτό το «κάτι» πρέπει να περιέχει το ίδιο αποτέλεσμα που έχει ο γραπτός λόγος, πρέπει να είναι ενημερωτικό και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ανθρώπων, πρέπει επίσης να βοηθά τους ανθρώπους να σχετίζονται με ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Τότε είναι που έρχονται εικόνες υψηλής ποιότητας και γίνονται μια συναρπαστική επιλογή. Οι φωτογραφίες, σε αντίθεση με το γραπτό περιεχόμενο, είναι πιο εύκολο να κατανοηθούν, να εκτιμηθούν και να μοιραστούν. Είναι ξεκάθαρα και ελκυστικές να τις δεις.
Άρθρα με σχετικές εικόνες έχουν κατά μέσο όρο 94% περισσότερες συνολικές προβολές από άρθρα χωρίς εικόνες.
Ένα δελτίο τύπου με φωτογραφίες έχει σχεδόν 15% περισσότερες προβολές στο διαδίκτυο από ένα δελτίο τύπου μόνο με κείμενο.
Το 60% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν διαδικτυακή αναζήτηση λένε ότι προτιμούν να επικοινωνήσουν με μια επιχείρηση της οποίας η καταχώριση περιλαμβάνει μια εικόνα.
Σχεδόν το 70% των αγοραστών ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου λένε ότι η εικόνα του προϊόντος είναι πολύ σημαντική όταν λαμβάνουν την απόφαση αγοράς τους.
Η σημασία των φωτογραφιών υψηλής ποιότητας για μια επιχείρηση και τους αγοραστές της:
1.Οι φωτογραφίες αντιπροσωπεύουν την επιχείρηση
Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα διαρκής. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο ιδιοκτήτης επιχείρησης έχει μια τόσο δύσκολη απόφαση να λάβει, σχετικά με τη μέθοδο που επιλέγει να εκπροσωπήσει την επιχείρησή του. Γιατί; Λοιπόν, ανεξάρτητα από το τι τελικά επιλέγουν, θα έχει τεράστιο αντίκτυπο στο πώς θα τους βλέπουν οι άνθρωποι.
Γι’ αυτό η φωτογραφία υψηλής ποιότητας είναι μια τόσο καλή επιλογή, ως αναπαράσταση μιας επιχείρησης. Μια επιχείρηση πρέπει να χρησιμοποιεί σαφείς εικόνες που να λένε στους επισκέπτες ποια είναι η αποστολή και οι αξίες της εταιρείας τους.
2. Χτίζουν επωνυμία και αξιοπιστία
Οι επιχειρήσεις ευδοκιμούν όταν επιτυγχάνουν την εμπιστοσύνη του δυνητικού αγοραστή, γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να τους δώσουμε μια σαφή εικόνα της επιχειρηματικής νοοτροπίας. Αφού κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, μια επιχείρηση θα πρέπει να της παρουσιάσει ένα προϊόν. Αυτό είναι όταν γίνεται δύσκολο, όσον αφορά το μάρκετινγκ.
Οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας σε έναν ιστότοπο επιχείρησης, χρησιμεύουν ως απόδειξη ότι το προϊόν είναι καλό, τόσο ποιοτικά όσο και εμφανισιακά.
Η άποψη του πελάτη: όταν μια επιχείρηση ενθαρρύνει τους πελάτες να δημοσιεύουν εικόνες για τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία τους, τους εμπιστεύονται και τους ενδυναμώνουν. Αυτό βοηθά στη δημιουργία αξιοπιστίας — μεταδίδοντας την εικόνα ότι η επιχείρηση νοιάζεται και σέβεται τους αγοραστές της.
3. Πείτε μια οπτική ιστορία
Μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις, αυτό είναι απολύτως αλήθεια, αλλά για να μπορέσει μια επιχείρηση να το πετύχει αυτό, πρέπει πρώτα να συνθέσει μια συναρπαστική ιστορία επωνυμίας.
Οι άνθρωποι πάντα προσβλέπουν σε μοναδικές, ενημερωτικές και ενδιαφέρουσες ιστορίες, οι επιχειρήσεις πρέπει απλώς να κάνουν μια ιστορία με αυτές τις ιδιότητες.
4. Δημιουργήστε ένα μήνυμα για την επιχείρηση
Στις μέρες μας οι άνθρωποι μπορούν να κρίνουν έναν ιστότοπο μετά από μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Εάν ένας ιστότοπος έχει παντού μεγάλα κείμενα, σίγουρα δεν θα έχει τις προβολές που θέλει.
Μια επιχείρηση πρέπει να διαμορφώσει το μήνυμα σε μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας, με αυτόν τον τρόπο έχει περισσότερες πιθανότητες να διαβαστεί. Εάν η φωτογραφία είναι ευχάριστη στο μάτι και κατανοητή, το κοινό θα διαβάσει ολόκληρο το περιεχόμενο και τελικά θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία.
Παράθεση: Email marketing: Γιατί είναι σημαντικό για τις μικρές επιχειρήσεις; - Κατασκευή ιστοσελίδων