Facebook για επιχειρήσεις: Πώς να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας

facebook

Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό για να βεβαιωθείτε, ότι έχετε ρυθμίσει σωστά τη σελίδα σας στο Facebook και έχετε βελτιστοποιήσει όλες τις πιθανές περιοχές, για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Πώς να βελτιστοποιήσετε πλήρως τη σελίδα σας στο Facebook

Οι Σελίδες Facebook βοηθούν την επωνυμία ή την επιχείρησή σας να προωθήσει και να μοιραστεί την προστιθέμενη αξία της και να βοηθήσει στην υποστήριξη πελατών. Λειτουργίες όπως το Location Pages, το Messenger, το Featured Images και το Boost είναι μόνο μερικά από τα πολλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε, για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό για να βεβαιωθείτε, ότι έχετε ρυθμίσει σωστά τη σελίδα σας στο Facebook και ότι έχετε βελτιστοποιήσει όλες τις πιθανές περιοχές της πλατφόρμας για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας.

Βασικά στοιχεία μάρκετινγκ όσον αφορά το Facebook

Το Facebook είναι δωρεάν, αλλά η σελίδα σας στο Facebook δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση τον δικό σας ιστότοπο. Ένας ιστότοπος είναι το μόνο διαδικτυακό μέρος, όπου μπορείτε να ελέγξετε πραγματικά το μήνυμά σας. Η Σελίδα σας στο Facebook χρησιμεύει ως ένας μικρο-ιστότοπος στην πλατφόρμα, που συμπληρώνει και ίσως τονίζει κάποιες πτυχές της επωνυμίας σας. Η καταγραφή του ονόματος της επωνυμίας σας στο Facebook και σε άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα βοηθήσει σίγουρα να εμφανιστεί το όνομά σας ψηφιακά, καθώς τα προφίλ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι συχνά οι κορυφαίες κατατάξεις στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (SERP).

Είναι, επίσης, σημαντικό να έχετε υπόψη σας τις μεθοδολογίες βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) κατά την ανάπτυξη και τη βελτιστοποίηση της σελίδας σας στο Facebook. Η προσθήκη σημαντικών λέξεων-κλειδιών θα πρέπει επίσης να υπάρχει σε όλη τη σελίδα σας στο Facebook, καθώς και στις ενημερώσεις των αναρτήσεών σας.

Δημιουργία της σελίδας σας στο Facebook

Όταν δημιουργείτε μια σελίδα στο Facebook, είναι σημαντικό να επιλέξετε τον σωστό τύπο σελίδας στο Facebook αμέσως. Μπορείτε να επιλέξετε από:

  • Τοπική επιχείρηση ή μέρος: Επιλέξτε αυτήν τη ρύθμιση, μόνο εάν έχετε μία τοποθεσία.
  • Εταιρία
  • Επωνυμία ή προϊόν
  • Δημόσιο πρόσωπο
  • Ψυχαγωγία
  • Αιτία ή κοινότητα

Η σωστή ρύθμιση θα βελτιώσει τον τρόπο, με τον οποίο επικοινωνείτε το μήνυμα, που θέλετε να εμφανίσετε.

Facebook

Σελίδες τοποθεσίας

Εάν έχετε μια επιχείρηση με μία τοποθεσία, μπορείτε να ξεκινήσετε με μια σελίδα τοποθεσίας. Ωστόσο, εάν επεκτείνετε τις τοποθεσίες σας, υπάρχουν διάφορα πράγματα που πρέπει να κάνετε, για να το πραγματοποιήσετε.

Διάταξη σελίδων τοποθεσίας facebook

Αφού αποκτήσετε πρόσβαση στην καρτέλα σελίδων τοποθεσίας σας, συμπληρώστε κάθε τοποθεσία με το κατάλληλο:

  • Όνομα
  • Διεύθυνση
  • Τηλέφωνο
  • Όνομα χρήστη
  • Κατηγορία
  • Διεύθυνση ιστότοπου
  • Ηλεκτρονική διεύθυνση
  • Σχετικά με

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά, για τις οποίες προσπαθείτε να καταταχθείτε στην αναζήτηση. Εάν είστε μονάδα επείγουσας φροντίδας, χρησιμοποιήστε λέξεις όπως «επείγουσα φροντίδα» ή «ιατρικό κέντρο» σε όλο το αντίγραφό σας.

Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα των σελίδων τοποθεσίας είναι, ότι μπορείτε να εφαρμόσετε αξιολογήσεις και κριτικές. Έχετε την επιλογή να τα αποκρύψετε, αλλά είναι καλύτερο να τα εμφανίσετε, επειδή οι κριτικές παίζουν τεράστιο ρόλο στο ψηφιακό μάρκετινγκ, το τοπικό μάρκετινγκ και το SEO. Απλώς βεβαιωθείτε, ότι έχετε εφαρμόσει την επαρκή διαδικασία για την καλύτερη διαλογή και ανταπόκριση στις κριτικές. Εάν είστε έτοιμοι να το εφαρμόσετε, κατευθυνθείτε στο Facebook και ακολουθήστε αυτά τα βήματα:

1. Διατηρήστε τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης ακριβείς

Είναι απαραίτητο να εισάγετε τις ώρες εργασίας σας, αλλά είναι εξίσου σημαντικό να τις ενημερώνετε, όποτε αλλάζουν. Κατά την προσθήκη νέων σελίδων τοποθεσίας, βεβαιωθείτε ότι οι σωστές ώρες λειτουργίας και ημέρες είναι σωστές, καθώς ορισμένες μπορεί να διαφέρουν. Σε αντίθεση με το Google My Business, το Facebook δεν σας επιτρέπει να προσαρμόσετε τις ώρες για διακοπές ή άλλες ειδικές εκδηλώσεις. Εάν έχετε προσαρμοσμένες ώρες για διακοπές και ειδικές εκδηλώσεις, επωφεληθείτε από τη χρήση αναρτήσεων ή διαφημίσεων στο Facebook για να μεταφέρετε αυτό το μήνυμα.

Για παράδειγμα, εάν αντιμετωπίζετε κακές καιρικές συνθήκες ή έχετε μια ειδική εκδήλωση, που προωθεί ένα νέο προϊόν που πουλάτε, δημιουργήστε οπτικά ελκυστικές αναρτήσεις και καρφιτσώστε τις στην κορυφή της σελίδας σας στο Facebook, ώστε να το βλέπουν όσοι επισκέπτονται τη σελίδα σας.

Facebook

2. Προσαρμοσμένο όνομα χρήστη

Το να έχετε ένα προσαρμοσμένο όνομα χρήστη (ή μια σύντομη, φιλική προς τον χρήστη διεύθυνση URL) για τη σελίδα σας, καθιστά πιο βολικό για τους χρήστες να βρίσκουν τη σελίδα σας στο Facebook στην αναζήτηση. Θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας το όνομα της επωνυμίας σας. Εάν βελτιστοποιείτε μια σελίδα τοποθεσίας στο Facebook, τότε να χρησιμοποιήσετε το όνομα της επωνυμίας συν την τοποθεσία στο όνομα χρήστη. Οι Σελίδες Facebook με ονόματα χρήστη επιτρέπεται επίσης να δημιουργούν προσαρμοσμένες διευθύνσεις URL, που επιτρέπουν στους χρήστες να τις επισκέπτονται γρήγορα και να τις στέλνουν μηνύματα.

Κάποια άλλα πράγματα που πρέπει να έχετε υπόψη κατά τη δημιουργία ονόματος χρήστη:

  • Πρέπει να είστε διαχειριστής για να δημιουργήσετε ένα όνομα χρήστη.
  • Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κενά ή υπογράμμιση, αλλά μπορείτε να έχετε τελείες που χωρίζουν λέξεις.
  • Χρησιμοποιήστε κεφαλαία τις λέξεις για να βελτιώσετε την αναγνωσιμότητα και δεν θα επηρεαστεί, εάν οι χρήστες πληκτρολογούν με πεζά γράμματα.
  • Τα ονόματα χρήστη μπορούν να είναι το πολύ 50 χαρακτήρες και τουλάχιστον 5 χαρακτήρες.

Φυσικά, υπάρχουν πολλά ακόμα πράγματα, που μπορείτε να κάνετε για να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας στο Facebook. Κάθε πτυχή του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να ελεγχθεί λεπτομερώς, να εξετάσετε τις επιλογές σας και να αποφασίσετε τι ταιριάζει στην κάθε μεμονωμένη περίπτωση.

1 σκέψη για το “Facebook για επιχειρήσεις: Πώς να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας”

  1. Παράθεση: Γιατί οι φωτογραφίες υψηλής ποιότητας είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας; - Κατασκευή ιστοσελίδων

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top