Δημιουργήσατε το προφίλ σας στο Instagram. Δημοσιεύετε καλό περιεχόμενο με συνέπεια. Κάνετε τα πάντα σωστά… Αλλά απλά δεν βλέπετε μια άνοδο στην αφοσίωση.
Συμβαίνει. Όπως με κάθε κοινωνική πλατφόρμα, η δημιουργία ενός ακόλουθου απαιτεί χρόνο. Μπορεί να αναρωτιέστε, ωστόσο, αν υπάρχει τρόπος να επιταχύνετε λίγο τα πράγματα.
Εισαγάγετε: Αναρτήσεις που προωθούνται στο Instagram.
Οι αναρτήσεις που προωθούνται είναι αυτές που δημιουργείτε οργανικά (όπως κάθε άλλη ανάρτηση) και στη συνέχεια πληρώνετε για να τις εμφανίσετε σε ένα στοχευμένο κοινό. Μπορείτε να προωθήσετε την ανάρτησή σας απευθείας από την εφαρμογή πατώντας “Προώθηση” κάτω από την επιλεγμένη ανάρτησή σας. Η διαδικασία είναι βασικά μια απλοποιημένη έκδοση των διαφημίσεων IG, οι οποίες προσφέρουν περισσότερες επιλογές για να προσαρμόσετε την εμφάνιση και τη διανομή του περιεχομένου σας. Τόσο οι διαφημίσεις όσο και οι προωθούμενες αναρτήσεις διαθέτουν μια ετικέτα “Sponsored” για να ειδοποιούν τους χρήστες IG ότι ο δημιουργός έχει πληρώσει για να τους δείξει αυτό το περιεχόμενο.
Ωστόσο, η προοπτική να εξοφλήσετε μερικά από τα μετρητά που έχετε κερδίσει με κόπο, μπορεί να σας αφήσει να αναρωτιέστε: «Αξίζει τον κόπο;» Αυτό είναι το ερώτημα που αντιμετωπίζουμε στο σημερινό άρθρο.
Πρώτα απ ‘όλα, πώς μπορώ να προωθήσω τη δημοσίευσή μου;
Εάν έχετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό στο Instagram, η προώθηση μιας ανάρτησης μέσω της εφαρμογής Instagram είναι τόσο εύκολη όσο το πάτημα μερικών εικονιδίων:
Συνδεθείτε στην εφαρμογή Instagram και μεταβείτε στο προφίλ της επιχείρησής σας.
Πατήστε «Προσφορές». Στη συνέχεια, πατήστε «Δημιουργία Προσφορών».
Βρείτε την ανάρτηση που θέλετε να προωθήσετε και πατήστε “Προώθηση” ακριβώς κάτω από την εικόνα της ανάρτησης.
Συμπληρώστε τα στοιχεία. Εδώ, το IG θα σας επιτρέψει να επιλέξετε ένα κοινό-στόχο, προϋπολογισμό και διάρκεια για την προώθησή σας.
Πατήστε «Δημιουργία προώθησης». Το Instagram θα ελέγξει την ανάρτησή σας και εάν πληροί τις οδηγίες της πολιτικής διαφημίσεων, θα εκτελέσει την προώθησή σας.
Τι θα κερδίσω?
Λοιπόν, τώρα που καταλήξαμε στο «πώς», ας μιλήσουμε για το «γιατί». Γιατί να πληρώσω χρήματα όταν μπορούσα απλώς να συνεχίσω να δημοσιεύω δωρεάν; Λοιπόν, υπάρχουν μερικοί λόγοι:
Προσεγγίστε νέα άτομα
Αν δυσκολεύεστε να βρείτε και να αυξήσετε το κοινό σας στο Instagram, η προώθηση μιας ανάρτησης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συστηθείτε σε νέα άτομα. Απλώς το να βάλεις το πόδι σου στην πόρτα και να φτάσεις στους κατάλληλους ανθρώπους είναι ένας αγώνας, ειδικά όταν μόλις ξεκινάς. Η προώθηση μιας ανάρτησης θα σας επιτρέψει να διαδώσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να δείξετε το περιεχόμενό σας μπροστά σε άτομα που μπορεί να μην το βρήκαν ποτέ οργανικά.
Όταν συμπληρώνετε τα στοιχεία για την προωθούμενη ανάρτησή σας, θα έχετε την επιλογή είτε να προσαρμόσετε το κοινό σας είτε να επιτρέψετε στο Instagram να δημιουργήσει αυτόματα ένα κοινό με βάση τα άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας. Αυτό το κοινό “Lookalike” δημιουργείται με βάση τους υπάρχοντες οπαδούς σας IG, οι οποίοι, υπό την προϋπόθεση ότι η υπάρχουσα λίστα ακολούθων σας αντικατοπτρίζει τον τύπο των ατόμων που θέλετε να προσεγγίσετε, μπορεί να αποφέρει αρκετά καλά αποτελέσματα. Απαιτεί επίσης λιγότερο χρόνο, έρευνα και προσπάθεια από τη δημιουργία του δικού σας προφίλ κοινού μέσω του Διαχειριστή διαφημίσεων.
Αξιοποιήστε την ορμή από αναρτήσεις υψηλής απόδοσης
Εάν έχετε μια ανάρτηση που έχει ήδη καλή απόδοση με τους υπάρχοντες ακόλουθούς σας, η προώθηση της μπορεί να σας δώσει μια καλή ώθηση στις μετρήσεις των ακολούθων και της αφοσίωσης σας.
Αν και μια οργανική ανάρτηση μπορεί να καεί γρήγορα αφού μερικοί από τους ακόλουθούς σας είχαν την ευκαιρία να την δουν και να ασχοληθούν μαζί της, η προώθηση της ανάρτησής σας θα της δώσει νέα ζωή και θα τη διατηρήσει σχετική στην πλατφόρμα για περισσότερο. Επομένως, εάν έχετε ένα κομμάτι περιεχομένου για το οποίο είστε ιδιαίτερα περήφανοι και θέλετε να το μεταδώσετε σε περισσότερους ανθρώπους, η προώθηση του μπορεί να είναι ο καλύτερος τρόπος.
Δημιουργήστε μια παρότρυνση για δράση που φέρνει περισσότερους πελάτες στο Διαδίκτυο και στο IRL
Οι παραδοσιακές αναρτήσεις IG δεν σας επιτρέπουν να συνδέσετε τον ιστότοπό σας ή άλλες σχετικές πηγές. Ωστόσο, με μια προωθημένη ανάρτηση, αποκτάτε την επιλογή να προσθέσετε ένα κουμπί παρότρυνσης για δράση στην ανάρτησή σας. Η προσθήκη ενός κουμπιού CTA σε αναρτήσεις με υψηλή αφοσίωση μπορεί να σας βοηθήσει να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στο σημείο που θέλετε να πάει, μετατρέποντας αποτελεσματικά αυτές τις επισημάνσεις “μου αρέσει” και τα σχόλια σε δράση.
Κατά τη διάρκεια του σταδίου εγκατάστασης, σας δίνονται μερικές επιλογές για το CTA σας: επισκεφθείτε τον ιστότοπό σας, επισκεφτείτε το προφίλ σας, καλέστε την επιχείρησή σας ή λάβετε οδηγίες για την επιχείρησή σας. Θα θελήσετε να επιλέξετε το CTA που ταιριάζει καλύτερα στους στόχους μάρκετινγκ σας, είτε αυτό είναι η δημιουργία μεγαλύτερου διαδικτυακού ακόλουθου, η λήψη περισσότερων κλικ στον ιστότοπο ή η οδήγηση περισσότερων πελατών στην τοποθεσία σας στον πραγματικό κόσμο. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σας, το CTA είναι μια πολύτιμη προσθήκη που μπορεί να κάνει την ανάρτησή σας ένα πιο αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ.