Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το πρώτο βήμα στη διαδικασία του SEO και ένα ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής SEO σας. Πριν δημιουργήσετε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, πρέπει να μάθετε ποιους όρους αναζήτησης χρησιμοποιεί το κοινό σας. Οι όροι αναζήτησής τους είναι οι λέξεις-κλειδιά σας. Με βάση αυτές τις λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε χρήσιμο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.
Τι είναι η έρευνα λέξεων-κλειδιών;
Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι μέρος του SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης). Είναι η δουλειά που κάνει κάποιος για να βρει μια εκτενή λίστα λέξεων-κλειδιών. Για να αποκτήσουν μια τέτοια λίστα, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων πρέπει να ψάξουν στο επιθυμητό κοινό και τις μηχανές αναζήτησης. Ποιους όρους αναζήτησης πληκτρολογούν οι άνθρωποι στο Google, όταν αναζητούν τα προϊόντα, την υπηρεσία, την επιχείρηση ή τον τύπο του οργανισμού τους; Και τι περιμένουν να βρουν; Με αυτήν τη λίστα, οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα προσελκύει περισσότερη επισκεψιμότητα υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό τους. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών δεν ολοκληρώνεται ποτέ: η τακτική επανάληψη της είναι απαραίτητη για να παραμείνετε ενημερωμένοι!
Γιατί είναι σημαντική η έρευνα λέξεων-κλειδιών;
Η σωστή έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι σημαντική, γιατί θα καταστήσει σαφές, ποιους όρους αναζήτησης χρησιμοποιεί το κοινό σας. Είναι συχνό το φαινόμενο κατά το οποίο, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να χρησιμοποιούν ένα σύνολο λέξεων, όταν περιγράφουν τα προϊόντα τους, εντελώς διαφορετικό από εκείνο που χρησιμοποιεί το κοινό-στόχος τους. Ως αποτέλεσμα, οι δυνητικοί πελάτες δεν μπορούν να βρουν αυτούς τους ιστότοπους, λόγω αναντιστοιχίας στη χρήση λέξεων.
Για παράδειγμα, μερικές φορές, ένα τμήμα μάρκετινγκ αποφασίζει να δώσει σε ένα προϊόν ένα όχι και τόσο κοινό όνομα. Αυτό μπορεί να είναι μια έξυπνη απόφαση μάρκετινγκ, επειδή οι άνθρωποι θα μπορούσαν να θυμούνται το προϊόν σας πιο εύκολα. Ωστόσο, δεν θα δημιουργήσετε μεγάλη επισκεψιμότητα με αυτόν τον όρο και θα χάσετε ένα μεγάλο μέρος του πιθανού κοινού σας, επειδή χρησιμοποιούν άλλες λέξεις.
Πιθανότατα θα καταλάβετε ότι δεν έχει νόημα να κάνετε βελτιστοποίηση για λέξεις, που δεν χρησιμοποιούν οι άνθρωποι. Η διεξοδική έρευνα λέξεων-κλειδιών διασφαλίζει, ότι χρησιμοποιείτε τις ίδιες λέξεις με το κοινό-στόχο σας και αυτό κάνει την όλη προσπάθεια βελτιστοποίησης του ιστότοπού σας πολύ πιο χρήσιμη. Επιπλέον, κοιτάζοντας την πρόθεση αναζήτησης, ανακαλύπτετε τι ακριβώς αναζητά το κοινό σας. Αυτά τα ερωτήματα θα πρέπει να λάβουν απάντηση με τη μορφή ποιοτικού περιεχομένου.
Μια εστιασμένη λέξη-κλειδί ή μια φράση-κλειδί, είναι η λέξη ή η φράση για την οποία θέλετε να βρεθεί μια συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας στο Google. Καθορίζετε το σύνολο των εστιασμένων φράσεων-κλειδιών κάνοντας έρευνα λέξεων-κλειδιών.
Εάν θέλετε να βελτιστοποιήσετε εύκολα μια ανάρτηση ή μια σελίδα για μια από τις βασικές φράσεις σας, μπορείτε να εισαγάγετε αυτήν τη φράση στο πεδίο εισαγωγής βασικής φράσης εστίασης για μια ανάρτηση ή σελίδα. Θα σας παρέχει σχόλια σχετικά με το πώς να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για αυτήν τη φράση, για να βελτιώσετε την πιθανότητα κατάταξης.
Οι Long-tail λέξεις-κλειδιά είναι πιο συγκεκριμένες και αναζητούνται λιγότερο συχνά από τις λεγόμενες λέξεις-κλειδιά head. Όσο μεγαλύτεροι και πιο συγκεκριμένοι είναι οι όροι αναζήτησης, τόσο πιο εύκολη θα είναι η κατάταξη τους, καθώς θα υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός. Παρόλο που υπάρχουν λιγότερα άτομα που αναζητούν αυτούς τους όρους, μπορεί να έχουν περισσότερα κίνητρα να αγοράσουν, να εγγραφούν ή οτιδήποτε θέλετε να κάνουν.
Παράθεση: Seo: Γιατί η ευρετηρίαση από την Google είναι τόσο δύσκολη; - Κατασκευή ιστοσελίδων