Meta – description: Πώς οι μετα – περιγραφές επηρεάζουν το SEO

seo

Μπορείτε να ονομάσετε τις μετα-περιγραφές, “meta-description“, τους αφανείς ήρωες του SEO. Μερικές φορές οι έμποροι δεν εκτιμούν πάντα τη δύναμή τους ως παράγοντα στην επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης. Πολλοί επικεντρώνονται σε άλλες πτυχές του SEO στη σελίδα, όπως λέξεις-κλειδιά και ετικέτες τίτλου. Στη συνέχεια, επικεντρώνονται στο SEO εκτός σελίδας, όπως τη δημιουργία ενός ισχυρού προφίλ backlink μέσω των επισκεπτών και της προβολής.


Λοιπόν, πώς ακριβώς οι μετα-περιγραφές βοηθούν τον ιστότοπό σας να αποκτήσει περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα;
Είναι απλό: οι μετα-περιγραφές είναι ζωτικής σημασίας, για να πειστούν οι άνθρωποι να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας, συνδυάζοντας την πρόθεση αναζήτησης με τη συνάφεια. Σκεφτείτε τις ως την ευκαιρία σας, να τραβήξετε την προσοχή των πιθανών επισκεπτών, λέγοντάς τους ξεκάθαρα, ότι η ιστοσελίδα σας έχει το πιο σχετικό αποτέλεσμα για αυτό που αναζητούν.

seo


Τι είναι οι μετα-περιγραφές;


Από την άποψη του backend, το “meta description” είναι το σύντομο κομμάτι κειμένου που εμφανίζεται ως μετα-ετικέτα στον κώδικα HTML μιας σελίδας. Προσφέρει μια γρήγορη εξήγηση για το τι είναι μια συγκεκριμένη σελίδα.


Από την σκοπιά του χρήστη, η μετα-περιγραφή είναι αυτή η σύντομη περιγραφή που βλέπετε κάτω από την ετικέτα τίτλου για κάθε αποτέλεσμα αναζήτησης στα SERP. Η ετικέτα τίτλου είναι η επανάληψη της επικεφαλίδας μιας σελίδας, που περιλαμβάνεται στον κώδικα HTML της σελίδας. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να ταιριάζει με την επικεφαλίδα, που βλέπετε στη σελίδα. Το slug είναι το URL της σελίδας. Μαζί με την ετικέτα τίτλου, η μετα-περιγραφή είναι μέρος του αποσπάσματος που συναντάτε στα SERP.


Άλλα μέρη στον ιστό εμφανίζουν επίσης μέρη του αποσπάσματος:

  • Η καρτέλα ενός προγράμματος περιήγησης θα εμφανίσει την ετικέτα τίτλου
  • Οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαθέτουν τη μετα-περιγραφή και την ετικέτα τίτλου
  • Οι μετα-περιγραφές μπορεί να είναι μοναδικές και να είναι γραμμένες ειδικά για να περιγράψουν τη σελίδα σε άτομα στις μηχανές αναζήτησης.
  • Φυσικά, οι μηχανές αναζήτησης μπορούν απλώς να τις τραβήξουν απευθείας από το κύριο αντίγραφο της σελίδας.

μετα – περιγραφή


Πώς οι μεταπεριγραφές βοηθούν το SEO του ιστότοπού σας

Όσοι αναζητάνε κάτι στον ιστό, πρέπει να ψάξουν ανάμεσα σε πολλές πληροφορίες για να βρουν τον πιο σχετικό ιστότοπο, που τους δίνει αυτό που αναζητούν και απαντά στις ερωτήσεις τους. Σκεφτείτε τη μετα-περιγραφή σας ως διαφήμιση, του γιατί ο ιστότοπός σας θα ικανοποιήσει την πρόθεση αναζήτησής τους. Τους λέτε, “εδώ είναι ο λόγος που ο ιστότοπός μου θα σας παρέχει το πιο σχετικό περιεχόμενο, με βάση τις λέξεις-κλειδιά της αναζήτησής σας.”


Σύμφωνα με μια μελέτη, περίπου το 75 τοις εκατό των σελίδων, που κατατάσσονται στις πρώτες δέκα, έχουν μετα-περιγραφή, επομένως υπάρχει συσχέτιση μεταξύ της παρουσίας μετα-περιγραφών και των υψηλότερων θέσεων SERP. Όσο υψηλότερη είναι η θέση σας στο SERP, τόσο υψηλότερη είναι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων.

1 σκέψη για το “Meta – description: Πώς οι μετα – περιγραφές επηρεάζουν το SEO”

  1. Παράθεση: Λέξεις-κλειδιά και SEO: Τι πρέπει να γνωρίζετε - Κατασκευή ιστοσελίδων

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top