Tik Tok για επιχειρήσεις: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε!

tik tok

Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη ή μικρή είναι η επιχείρησή σας, πρέπει να αναρωτηθείτε: χρειάζομαι το TikTok για επαγγελματικούς λόγους; Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι το TikTok έχει γίνει αρκετά δημοφιλές από τότε που ιδρύθηκε. Το TikTok επιτρέπει στους χρήστες να κινηματογραφούν βίντεο, να συγχρονίζονται, να χορεύουν ή ακόμα και να παίζουν θεατρικά σκετσάκια. Είτε είστε διασημότητα, είτε είστε influencer, είτε απλά θέλετε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό για την επιχείρησή σας, το TikTok μπορεί να σας βοηθήσει να προσεγγίσετε ανθρώπους όπως ποτέ πριν.

Αν θέλετε να ξεκινήσετε έναν λογαριασμό TikTok για επαγγελματικούς λόγους, τότε έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Θα καλύψουμε τι είναι το TikTok, πώς λειτουργεί και θα μοιραστούμε τα εύκολα βήματα για τη δημιουργία του λογαριασμού σας στο TikTok.

Τι είναι το TikTok;

Το TikTok είναι μια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι χρήστες μπορούν να παρακολουθήσουν και να δημιουργήσουν σύντομα βίντεο. Τα βίντεο μπορούν να έχουν διάρκεια από πέντε δευτερόλεπτα έως τρία λεπτά και μπορείτε εύκολα να επεξεργαστείτε ή να προσθέσετε ειδικά εφέ. Το TikTok διαθέτει επίσης μια εκτενή μουσική βιβλιοθήκη στην οποία μπορείτε να έχετε πρόσβαση για να προσθέσετε τραγούδια στα βίντεό σας. Με περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύριο ενεργούς μηνιαίους χρήστες, το TikTok έχει γίνει η πλατφόρμα «It» για επιχειρήσεις, επωνυμίες και δημιουργούς.

tik tok

Τύποι λογαριασμού TikTok

Το TikTok είναι διαθέσιμο σε Android και iPhone και είναι μια εφαρμογή κυρίως για κινητά. Το TikTok έχει δύο επίπεδα τύπων λογαριασμών: προσωπικό και επαγγελματικό. Με έναν προσωπικό λογαριασμό, δεν υπάρχουν αναλυτικά στοιχεία ή πληροφορίες, αλλά μπορείτε ακόμα να απολαύσετε όλες τις τελευταίες τάσεις και να δημιουργήσετε βίντεο. Αν ψάχνετε για ένα πιο επαγγελματικό προφίλ στο TikTok με πρόσβαση σε αναλυτικά στοιχεία και πληροφορίες, τότε ένας επαγγελματίας λογαριασμός μπορεί να είναι αυτό που χρειάζεστε.

Υπάρχουν δύο τύποι επαγγελματικών λογαριασμών:

Το TikTok για επιχειρήσεις προσφέρει αποκλειστική πρόσβαση σε εξειδικευμένους πόρους, που βοηθούν τις επιχειρήσεις και τις επωνυμίες να αναπτύξουν τις ισχυρές στρατηγικές περιεχομένου τους. Ο λογαριασμός σάς επιτρέπει να παρακολουθείτε μετρήσεις απόδοσης, πληροφορίες κοινού και εργαλεία, που σας βοηθούν να διαφημίσετε και να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Το TikTok για δημιουργούς επιτρέπει στους χρήστες να έχουν περισσότερο δημιουργικό χώρο. Έχει λιγότερες επιλογές για διαφήμιση και μάρκετινγκ, αλλά εξακολουθεί να έχει όλα τα αναλυτικά στοιχεία και τις πληροφορίες, που μπορεί να χρειαστείτε. Ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά ενός λογαριασμού δημιουργού είναι το ταμείο δημιουργού και η αναβάθμιση ερωτήσεων και απαντήσεων. Οι χρήστες μπορούν να είναι πιο διαδραστικοί με τους ακόλουθούς τους.


Είτε είστε δημιουργός, influencer, σχεδιαστής, επιχειρηματίας ή επιχείρηση μικρού έως μεσαίου μεγέθους, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο TikTok για την επιχείρησή σας, αρκεί να γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα, ποιοι είναι οι στόχοι σας και να έχετε μια ξεκάθαρη στρατηγική, για το πώς θα φτάσετε εκεί.

Πώς λειτουργεί το TikTok;

Ο αλγόριθμος TikTok χρησιμοποιεί AI (τεχνητή νοημοσύνη) για να παρέχει στους χρήστες συστάσεις σχετικά με τα βίντεο, που πρέπει να παρακολουθήσουν, με βάση τις προηγούμενες προβολές τους. Η σελίδα “Για εσάς” είναι το μέρος, όπου μπορείτε να ανακαλύψετε νέο περιεχόμενο και να δημιουργήσετε βίντεο.

Μόλις μεταφορτωθεί ένα βίντεο στο TikTok, ο αλγόριθμος AI χρησιμοποιεί NLP (Natural Language Processing) και όραση υπολογιστή για να αναλύσει τη μεταγραφή του ήχου, τις εικόνες και τα μεταδεδομένα (πράγματα όπως hashtags, περιγραφές και τίτλος του βίντεο). Αυτό δημιουργεί μια κατανόηση του περιεχομένου και του πλαισίου των βίντεο.


Αφού το περιεχόμενο περάσει τους κανονισμούς του TikTok, το βίντεο κοινοποιείται σε ένα μικρό ποσοστό του κοινού του TikTok και θα γίνει αξιολόγηση με βάση τον τρόπο με τον οποίο το δείγμα των χρηστών αντέδρασε σε αυτό το περιεχόμενο. Όσο περισσότερα άτομα παρακολουθούν ξανά, μοιράζονται, σχολιάζουν και αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο, τόσο υψηλότερη θα είναι η συνολική βαθμολογία.

Όταν υπάρχει μια αξιοπρεπής συνολική βαθμολογία, το βίντεο θα κοινοποιείται σε ένα ευρύτερο, στοχευμένο κοινό, που αναζητά παρόμοιο περιεχόμενο. Για τις επιχειρήσεις, αυτό είναι χρήσιμο, γιατί βοηθά στην εισαγωγή της επωνυμίας σας σε ένα ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό, που θα μπορούσε να ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό σας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top