Ο σχεδιασμός ιστοτόπων φωτογραφίας πρέπει να είναι εξίσου εντυπωσιακός με τις ίδιες τις φωτογραφίες. Αν θέλετε ο ιστότοπός σας να σας φέρει περισσότερους δυνητικούς πελάτες, τότε θα ήταν καλό να μελετήσετε προσεκτικά όλες τις λεπτομέρειες, πριν προχωρήσετε στον σχεδιασμό του.
Πηγές σχεδίασης ιστοσελίδων φωτογραφίας
Το άλμα από ιστότοπους κοινωνικών μέσων, όπως το Instagram, σε έναν πλήρη ιστότοπο μπορεί να είναι τρομακτικό, ειδικά αν δεν έχετε εμπειρία σχεδιασμού ιστοσελίδων. Ρίξτε μια ματιά σε μερικά υπέροχα παραδείγματα, προτού θελήσετε να φτιάξετε στον δικό σας ιστότοπο. Αποκτήστε μια αίσθηση για αυτό που κάνετε και τι δεν σας αρέσει, όταν πρόκειται για διάταξη φωτογραφιών, επιλογές γραμματοσειρών, παλέτες χρωμάτων και μεθόδους για την προσέλκυση πιθανών πελατών. Λίγη έμπνευση μπορεί να σας βοηθήσει να καταλάβετε τι είναι πιο σημαντικό για τον σχεδιασμό ιστοτόπων της επιχείρησης φωτογραφίας σας.
Αφού τελειοποιήσετε την αισθητική που θέλετε για τον φωτογραφικό σας ιστότοπο, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία του. Αλλά δεν χρειάζεται να χτίσετε από την αρχή. Τα πρότυπα ιστοτόπων φωτογραφίας μπορούν να παρέχουν κρίσιμες λειτουργίες, όπως κινούμενα σχέδια, επιλογές διάταξης, σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) και πολλά άλλα. Τα πρότυπα παρέχουν μια γερή βάση, ώστε να μπορείτε να αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στο διασκεδαστικό κομμάτι, προσαρμόζοντας τα χρώματα, τη συλλογή φωτογραφιών και τη συνολική προσωπικότητα του ιστότοπού σας.
Πώς να φτιάξετε ένα φωτογραφικό portfolio που ξεχωρίζει
Οι πιθανοί πελάτες δεν αναζητούν οποιοδήποτε χαρτοφυλάκιο φωτογραφιών εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης. Αναζητούν τον τέλειο επαγγελματία φωτογράφο, που ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες ανάγκες τους και ταιριάζει στο όραμά τους. Και ενώ δεν μπορείτε να είστε ο κατάλληλος φωτογράφος για όλους, μπορείτε και πρέπει να επιδείξετε το μοναδικό σας στυλ για να προσεγγίσετε πιθανούς πελάτες, που συνδέονται με την αισθητική σας.
Αυτό που ελκύει κάποιον που αναζητά φωτογράφο γάμου, πιθανότατα δεν θα προσελκύσει μια εταιρεία, που χρειάζεται φωτογραφίες προϊόντων. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να μάθετε πώς να βασίζεστε στην εξειδίκευσή σας και να προβάλλετε τα ταλέντα σας και το εύρος σας στον δικό σας ιστότοπο.
Αν και είναι δελεαστικό να εστιάσετε αποκλειστικά στον σχεδιασμό του ιστότοπου φωτογραφίας σας, χωρίς έναν καλό πάροχο φιλοξενίας, οι επισκέπτες του ιστότοπού σας δεν θα έχουν πολύ καλή εμπειρία χρήστη. Σκεφτείτε πόσες φωτογραφίες υψηλής ποιότητας θέλετε να προβάλετε. Τώρα προσθέστε στοιχεία, όπως κινούμενα σχέδια, ρυθμιστικά, βίντεο και ίσως ακόμη και μια ρύθμιση ηλεκτρονικού εμπορίου για να πουλήσετε τις εκτυπώσεις σας. Όλα αυτά μπορούν να επιβραδύνουν τον ιστότοπό σας. Η φιλοξενία μπορεί επίσης να επηρεάσει την αποθήκευση αρχείων, την ασφάλεια του ιστότοπού σας και τα αντίγραφα ασφαλείας του περιεχομένου σας. Φροντίστε να λάβετε υπόψη όλες αυτές τις παραμέτρους, πριν αποφασίσετε πώς θα προχωρήσετε με τον ιστότοπό σας.
Πώς να φτιάξετε έναν ιστότοπο φωτογραφίας που θα σας κερδίζει πελάτες
Η απόκτηση νέας επιχείρησης απαιτεί κάτι περισσότερο από εξαιρετικές μαρτυρίες πελατών. Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη, ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και τι θα αναζητούσαν σε έναν ιστότοπο φωτογραφίας. Πρέπει να είστε στρατηγικοί για πράγματα, όπως η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), ώστε οι πελάτες να μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο. Επιπλέον, μόλις τραβήξετε την προσοχή τους, θα πρέπει να καταλάβετε πώς να την κρατήσετε.
Ξεκινήστε να δημιουργείτε το φωτογραφικό σας χαρτοφυλάκιο
Οι καλύτεροι ιστότοποι φωτογραφίας παρουσιάζουν όχι μόνο εντυπωσιακές εικόνες, αλλά και εντυπωσιακό σχεδιασμό. Το κλειδί είναι να αναδείξετε το προσωπικό σας στυλ, ώστε να μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του πελάτη-στόχου σας.
Παράθεση: Προώθηση των αναρτήσεων σας στο Instagram: Αξίζει τον κόπο; - Κατασκευή ιστοσελίδων