Η εύρεση υποψήφιων πελατών για την επιχείρησή σας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχει μια ολόκληρη στρατηγική που εμπλέκεται, σε αυτό το ζήτημα. Πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας, να προωθήσετε αποτελεσματικά την επωνυμία σας και να δημιουργήσετε ενημερωτικό, ελκυστικό περιεχόμενο για τα δημογραφικά στοιχεία της επιλογής σας.
Μην ξεχνάτε, ότι οι πελάτες εξελίσσονται. Επομένως πρέπει να προσαρμόζετε συνεχώς τη στρατηγική σας, ώστε να ταιριάζει στις προσδοκίες των πελατών σας. Ως έμπορος ή επιχειρηματίας, δεν έχετε την πολυτέλεια να βασίζεστε σε αναποτελεσματικές, απαρχαιωμένες τακτικές. Αντίθετα, χρειάζεστε σταθερές, δοκιμασμένες τεχνικές για να προσελκύσετε αυτούς τους πολύ σημαντικούς πελάτες, σε έναν όλο και πιο ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο.
Πώς λειτουργεί το “Lead Generation”
Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με την απόκτηση δυνητικών πελατών, διαβάστε παρακάτω για να λάβετε μερικές πληροφορίες.
Η απόκτηση δυνητικών πελατών είναι ένα είδος όρου “catch-all” για τις στρατηγικές, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, ώστε να αποκτήσετε νέους πιθανούς πελάτες για την επιχείρησή σας. Μπορούμε να χωρίσουμε τη διαδικασία σε δύο μέρη:
- Αρχικά, πρέπει να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας ή στις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να το κάνετε αυτό, από την πληρωμή για το Google Ads, μέχρι την προώθηση μέσω των hashtag σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Στη συνέχεια, θέλετε να πείσετε αυτούς τους επισκέπτες να μοιραστούν ορισμένα στοιχεία επικοινωνίας μαζί σας, είτε πρόκειται για διεύθυνση email, αριθμό τηλεφώνου και ούτω καθεξής. Μόλις μοιραστούν τα στοιχεία επικοινωνίας με την ομάδα μάρκετινγκ, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και, ελπίζουμε, να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.
Αυτό σημαίνει, ότι χρειάζεστε όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς πελάτες; Λοιπόν, σίγουρα, αλλά μόνο εντός του λογικού πλαισίου.
Σκεφτείτε το ως εξής: Ίσως πληρώνετε για 1.000 τυχαίους πελάτες, αλλά μόνο δύο από αυτά τα άτομα μετατρέπονται σε πελάτες που πληρώνουν. Από την άλλη πλευρά, ίσως επικεντρωθείτε στην εκτέλεση μιας καμπάνιας μάρκετινγκ υψηλής ποιότητας, που δημιουργεί 20 δυνητικούς πελάτες, οκτώ από τους οποίους γίνονται πελάτες που πληρώνουν.
Αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο είναι καλύτερο, να εστιάσετε στη δημιουργία οργανικών δυνητικών πελατών, αντί να ξοδεύετε πολύτιμα κεφάλαια του μάρκετινγκ σε αναποτελεσματικές τακτικές, όπως η πληρωμή για δυνητικούς πελάτες.
5 τρόποι για να κερδίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσελκύσετε τους ανθρώπους στην επωνυμία σας. Αυτό που λειτουργεί για μια επιχείρηση μπορεί να μην λειτουργεί για μια άλλη, ανάλογα με τον κλάδο και τους εμπορικούς σας στόχους. Ακολουθούν πέντε στρατηγικές, που μπορείτε να εφαρμόσετε σε επιχειρήσεις ενός ευρέως φάσματος βιομηχανιών.
- Δοκιμάστε τα CTA σας
Μια παρότρυνση για δράση, ή CTA, είναι μια προτροπή που ενθαρρύνει κάποιον να προβεί σε μια συγκεκριμένη ενέργεια. Παραδείγματα ενεργειών, που μπορεί να θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες σας περιλαμβάνουν:
- εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
- λήψη μιας δωρεάν επίδειξης προϊόντος
- προγραμματισμός κλήσης
- εγγραφή σε ενημερωτικό δελτίο
- χρήση εκπτωτικού κωδικού
Τα CTA είναι ένα πρώτο βήμα για να προσελκύσετε πελάτες, επομένως είναι σημαντικό να το κάνετε σωστά. Ιδανικά, οι CTA σας θα πρέπει να είναι σαφείς, συγκινητικές και συνοπτικές με έντονες λέξεις δράσης. Μπορείτε, επίσης, να συμπεριλάβετε ένα οπτικό στοιχείο, ανάλογα με το κοινό σας.
2. Χρησιμοποιήστε περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστη (UGC)
Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι ακριβώς αυτό που περιγράφει και το όνομα: περιεχόμενο που παράγεται από χρήστες και όχι από επιχειρήσεις. Το UGC μπορεί να είναι οτιδήποτε, όπως:
- κριτικές προϊόντων
- βίντεο
- εικόνες ή γραφικά
- άρθρα ή αναρτήσεις
Σκεφτείτε το ως εξής: Δεν πληρώσατε για αυτό το περιεχόμενο. Είναι ουσιαστικά δωρεάν μάρκετινγκ για την επωνυμία σας. Επιπλέον, δημιουργείται από πραγματικούς ανθρώπους, που αγαπούν αυτό που πουλάτε αρκετά, ώστε να το πουν σε άλλους ανθρώπους. Το UGC, λοιπόν, βοηθά στην οικοδόμηση της αυθεντικότητας και της αξιοπιστίας της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Εάν οι κριτικές σας είναι γενικά θετικές, δημοσιεύστε τις στον ιστότοπό σας για να δημιουργήσετε μια εξαιρετική εντύπωση για την επωνυμία σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι, για να ενσωματώσετε το UGC στην επωνυμία σας. Συνεπώς, μην φοβάστε να γίνετε δημιουργικοί!
3. Διοργανώστε ένα εκπαιδευτικό διαδικτυακό σεμινάριο
Ένα εκπαιδευτικό διαδικτυακό σεμινάριο είναι η ευκαιρία σας να δείξετε τις γνώσεις και την εμπειρία σας. Δίνει επίσης την εντύπωση, ότι είστε έτοιμοι να μοιραστείτε αυτές τις γνώσεις δωρεάν, κάτι που βοηθά στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στην εταιρεία σας. Η φιλοξενία εκπαιδευτικών διαδικτυακών σεμιναρίων λειτουργεί, ανάλογα με το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Για παράδειγμα, εάν είστε εταιρεία, που πουλάτε λογισμικό σε μικρές επιχειρήσεις, μπορεί να φιλοξενήσετε μια επίδειξη προϊόντος. Ή, εάν είστε εταιρεία, που πουλάει καλλυντικά, μπορείτε να διοργανώσετε ένα διαδικτυακό σεμινάριο σχετικά με τον καλύτερο τρόπο χρήσης των προϊόντων σας.
Τα γενικά βήματα για τη χρήση εκπαιδευτικών διαδικτυακών σεμιναρίων για τη δημιουργία δυνητικών πελατών είναι τα ίδια. Πρώτα, διαφημίστε αποτελεσματικά το webinar σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα προωθήσετε το διαδικτυακό σεμινάριο σας στο LinkedIn ή θα το συζητήσετε σε κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια, βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει ορισμένες λεπτομέρειες από τα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε τους συμμετέχοντες του διαδικτυακού σεμιναρίου.
Επίσης, θα πρέπει να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά CTA για να ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας ή να ακολουθήσουν τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ένα διαδικτυακό σεμινάριο είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να μυήσετε τους ανθρώπους στο προϊόν και την επωνυμία σας. Αξιοποιήστε στο έπακρο την ευκαιρία. Τέλος, κρατήστε ανοιχτές τις γραμμές επικοινωνίας προσκαλώντας τους συμμετέχοντες να κάνουν ερωτήσεις μετά το διαδικτυακό σεμινάριο ή να προγραμματίσουν μια επόμενη κλήση.
4. Προσφέρετε μια δωρεάν δοκιμή
Επειδή ένα άτομο επισκέπτεται τον ιστότοπό σας ή ακόμη και εγγράφεται στο περιεχόμενό σας, δεν σημαίνει ότι είναι έτοιμο να αγοράσει το προϊόν σας. Πώς μπορείτε να τους δελεάσετε να ολοκληρώσουν τη διαδικασία πώλησης; Δοκιμάστε να προσφέρετε δωρεάν δοκιμές ή λήψεις προϊόντων και υπηρεσιών. Αυτό όχι μόνο βοηθά τους ανθρώπους να καταλάβουν, εάν το προϊόν σας είναι κατάλληλο για αυτούς, αλλά ενισχύει την εμπιστοσύνη στην επωνυμία σας.
5. Συνεργαστείτε με έναν Influencer
Οι influencers, ή αλλιώς τα άτομα με επιρροή, χρησιμοποιούν τις γνώσεις και τη δημοτικότητά τους για να πείσουν (ή να επηρεάσουν) τους οπαδούς τους να χρησιμοποιήσουν ορισμένες επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, οι influencers μπορούν να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να:
- Να δοκιμάσουν μια νέα μάρκα ρούχων
- Να κατεβάσουν μια εφαρμογή
- Να αγοράσουν ένα πακέτο συνδρομής
- Να συνεργαστούν με μια συγκεκριμένη επιχείρηση
Οι influencers συχνά εργάζονται σε πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο μάρκετινγκ, όμως, τα πρόσωπα με επιρροή μπορεί να περιλαμβάνουν και ειδικούς στην τεχνολογία, αναλυτές και ηγέτες του κλάδου. Ανεξάρτητα από το με ποιον τύπο του μάρκετινγκ ασχολείστε, ωστόσο, οι influencers κατέχουν μια θέση και μπορείτε να τους χρησιμοποιήσετε για τη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Πρώτα, θέστε έναν στόχο για αυτό που θέλετε να επιτύχετε, είτε πρόκειται για την προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος είτε για την προσέλκυση ατόμων, ώστε να κατεβάσουν το λογισμικό σας. Ο καθορισμός της ενέργειας, που θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι, σάς βοηθά να προσδιορίσετε ποιος μετράει ως «δυνητικός» πελάτης για τους σκοπούς σας. Φροντίστε να μετρήσετε την επιτυχία της καμπάνιας σας και σκεφτείτε να δημιουργήσετε μια τακτική συνεργασία, εάν αυτή η στρατηγική λειτούργησε καλά για εσάς.
Παράθεση: Web design: Πόσο σημαντική είναι η καλή διεπαφή χρήστη και γιατί - Κατασκευή ιστοσελίδων
Παράθεση: Tik Tok για επιχειρήσεις: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε! - Κατασκευή ιστοσελίδων