SEO: 4 τρόποι δημιουργίας περιεχομένου από χρήστες (UGC)

SEO

Το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες είναι το μυστικό όπλο κάθε εμπόρου για την αύξηση της επισκεψιμότητας, την αύξηση των πωλήσεων και την αύξηση των κατατάξεων SEO. Εάν δεν έχετε χρησιμοποιήσει ακόμη περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες για SEO, τότε ίσως είναι η τέλεια στιγμή για να το κάνετε.

Ζούμε σε έναν κόσμο με γνώμονα το περιεχόμενο. Από τότε που δημιουργήθηκαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι άνθρωποι δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο περισσότερο από ποτέ. Υπάρχει ένας συνολικός αριθμός 1,84 δισεκατομμυρίων ημερήσιων ενεργών χρηστών του Facebook, με δισεκατομμύρια δημοσιεύσεις να ανεβαίνουν καθημερινά και αυτό είναι μόνο για το Facebook. Σκεφτείτε όλα τα άλλα δίκτυα κοινωνικών μέσων σήμερα, όπου οι άνθρωποι ανεβάζουν τακτικά φρέσκο περιεχόμενο.

Ό,τι δημοσιεύουν οι πελάτες σας στο διαδίκτυο σχετικά με την επιχείρησή σας, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να κερδίσετε το πάνω χέρι έναντι των ανταγωνιστών σας. Η αξιοποίηση του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες είναι ένας απλός αλλά αποτελεσματικός τρόπος για να βελτιώσετε την κατάταξη SEO σας.

Τι ακριβώς είναι το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες; Πώς μπορεί να ωφελήσει την επιχείρησή σας;

Εισαγωγή για αρχάριους στο περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες

Μερικές φορές αναφέρεται ως περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC). Περιεχόμενο, λοιπόν, που δημιουργείται από χρήστες (UGC) είναι κάθε μορφή περιεχομένου, όπως ήχος, εικόνες και κείμενα, που οι χρήστες ανεβάζουν σε ψηφιακές πλατφόρμες, όπως κοινωνικά μέσα και ιστοτόπους. Οι καταναλωτές δημιουργούν τέτοιου είδους περιεχόμενο στο διαδίκτυο για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το UGC έγινε πολύ πιο συνηθισμένο. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ανεβάζουν φρέσκο περιεχόμενο κάθε μέρα. Εξαιτίας αυτού, τα συγκροτήματα πολυμέσων παγκοσμίως άρχισαν να χρησιμοποιούν το UGC για υπηρεσίες διαφήμισης και ψηφιακού μάρκετινγκ.

Ένα αξιοσημείωτο παράδειγμα χρήσης του UGC για μάρκετινγκ ήταν το 2005, όταν η British Broadcasting Corporation έγινε ένα από τα πρώτα mainstream μέσα που υιοθέτησε μια πλατφόρμα UGC (BBC). Τον Ιούλιο του ίδιου έτους, σημειώθηκαν πυρκαγιές στο Λονδίνο και στην αποθήκη πετρελαίου Buncefield και το BBC έλαβε χιλιάδες φωτογραφίες από τους θεατές για να μεταδώσει τα τραγικά γεγονότα.

Οι φωτογραφίες και τα βίντεο είναι μόνο μερικοί από τους διάφορους τύπους UGC που χρησιμοποιούν οι εταιρείες συνεχώς. Σήμερα, το UGC έρχεται σε πολλές μορφές, συμπεριλαμβανομένων:

  1. Αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  2. Κριτικές
  3. Μαρτυρίες
  4. Φόρουμ ερωτήσεων και απαντήσεων (Q&A)
  5. Δημοσιεύσεις ιστολογίου

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους τύπους περιεχομένου για σκοπούς SEO και μάρκετινγκ. Κάτι τέτοιο θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε πιο αποτελεσματικά με το κοινό – στόχο και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Εάν γίνει σωστά, μπορείτε επίσης να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και να βελτιώσετε τις βαθμολογίες SEO σας.

4 Οφέλη από περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες για SEO

  1. Δημιουργήστε Buzz και υιοθετήστε νέες ιδέες
    Όταν πρόκειται για υπηρεσίες SEO, η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη. Πρέπει να παράγετε τακτικά φρέσκο περιεχόμενο για να αυξήσετε το κοινό και να δημιουργήσετε backlinks. Όχι μόνο είναι δύσκολο και χρονοβόρο, αλλά μπορεί να ξεμείνετε από νέες ιδέες για να αρωματίσετε το περιεχόμενό σας.

Είναι καλό που το UGC είναι μια εξαιρετική πηγή φρέσκου περιεχομένου. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι το τέλειο μέρος για να δημιουργήσετε buzz, να υιοθετήσετε νέες ιδέες και να ενθαρρύνετε πιθανούς πελάτες να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε τα κοινωνικά μέσα για να φιλοξενήσετε έναν διαγωνισμό στον οποίο θα μπορούσαν να συμμετάσχουν οι ακόλουθοι και οι ενδιαφερόμενοι χρήστες. Προσπαθήστε να τους ενθαρρύνετε να δημιουργήσουν περιεχόμενο για την επωνυμία σας και να το μοιραστούν στα κοινωνικά μέσα. Ο νικητής πρέπει να λάβει ένα μεγάλο έπαθλο για την προσπάθειά του. Ως αποτέλεσμα, ο διαγωνισμός σας θα πρέπει να ευαισθητοποιήσει, να προσελκύσει πιθανούς πελάτες και να επηρεάσει έμμεσα τις βαθμολογίες SEO σας, όλα χάρη στους οπαδούς σας, που έχουν παράξει ποιοτικό περιεχόμενο για την επωνυμία σας.

  1. Καθιερώστε Συνάφεια και Αξιοπιστία
    Οι κριτικές και οι μαρτυρίες πελατών είναι τέλειες για να αυξήσετε τις βαθμολογίες SEO και να διαπιστώσετε τη συνάφεια και την αξιοπιστία σας. Αυτοί οι τύποι UGC μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε εμπιστοσύνη. Ξεκινήστε ενθαρρύνοντας τους πελάτες σας να στείλουν μια κριτική για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Δοκιμάστε να δημιουργήσετε μια σελίδα μαρτυρίας για να αυξήσετε την ποσότητα οργανικής επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας.

Ένα λαμπρό παράδειγμα αυτής της στρατηγικής είναι το σύστημα ανατροφοδότησης πελατών από πλατφόρμες αγορών όπως το Shopee και το Lazada. Σε αυτές τις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες μπορούν να δημοσιεύουν τις κριτικές τους και να δίνουν βαθμολογίες με ένα μικρό κίνητρο ως ανταμοιβή.

Το πιο σημαντικό, οι διαδικτυακές κριτικές είναι παράγοντες κατάταξης. Οι Κριτικές Google μπορούν να βελτιώσουν τις τοπικές σας βαθμολογίες SEO. Κάθε φορά που οι πελάτες υποβάλλουν μια κριτική στο προφίλ σας στο Google My Business (GMB), οι κριτικές τους μπορούν να εμφανίζονται στη λίστα GMB σας κάθε φορά που κάποιος βρίσκει την επιχείρησή σας στην Αναζήτηση Google.

  1. Μειώστε το ποσοστό εγκατάλειψης
    Το ποσοστό εγκατάλειψης είναι το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας χωρίς να εξερευνήσουν άλλες ιστοσελίδες. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει ότι πολλοί επισκέπτες μπορεί να είναι απογοητευμένοι με αυτό που έχει να προσφέρει ο ιστότοπός σας, οπότε πρέπει να αποτρέψετε αυτό το ζήτημα να συμβεί πάση θυσία για να προστατεύσετε τις κατατάξεις SEO σας.
    Προσπαθήστε να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης του ιστότοπού σας με τη βοήθεια του UGC.
    Πώς λειτουργεί όμως;

Οι καταναλωτές χρειάζονται έναν λόγο για να εμπιστευτούν την επιχείρησή σας. Εάν δεν εξερευνούν άλλες ιστοσελίδες στον ιστότοπό σας, αυτό σημαίνει ότι στον ιστότοπό σας μπορεί να λείπει κάτι πολύτιμο και αξιόπιστο. Σε αυτήν την περίπτωση, δώστε στους επισκέπτες σας έναν καλό λόγο για να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους και να ενδιαφέρονται περισσότερο για τον ιστότοπό σας μοιράζοντας το UGC, όπως μαρτυρίες και κριτικές. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει στην ενίσχυση των βαθμολογιών SEO και στη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης.

Μπορείτε να μοιραστείτε UGC, όπως εικόνες, βίντεο και μαρτυρίες στον ιστότοπό σας για να αφήσετε μια μακροχρόνια εντύπωση στους επισκέπτες σας και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Οι επισκέπτες του ιστότοπου είναι πιο πιθανό να εξερευνήσουν άλλες ιστοσελίδες, ειδικά αν εμπιστεύονται την επωνυμία σας αφού δουν τόνους θετικών κριτικών στον ιστότοπό σας. Θυμηθείτε να προσθέσετε μια παρότρυνση για δράση (CTA) για να ενθαρρύνετε τους επισκέπτες να περιηγηθούν εξ ολοκλήρου στον ιστότοπό σας.

  1. Επηρεάστε τις βαθμολογίες SEO σας
    Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google βελτιστοποιούν ιστότοπους με βάση χαρακτηριστικά όπως backlinks και λέξεις – κλειδιά. Δεδομένου ότι οι περισσότερες κριτικές πελατών σε ιστότοπους και σελίδες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης περιστρέφονται γύρω από προϊόντα, ενδέχεται επίσης να περιέχουν λέξεις – κλειδιά και φράσεις που αποδίδονται στα ίδια προϊόντα, επηρεάζοντας έτσι την κατάταξη SEO των εμπορικών σημάτων.

Επιπλέον, όλο το UGC στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που αναφέρει το εμπορικό σήμα σας μπορεί να επηρεάσει έμμεσα την κατάταξη SEO σας, βοηθώντας στην αύξηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας και τους οπαδούς των κοινωνικών μέσων να δημοσιεύουν μια κριτική κάθε φορά που αγοράζουν από την επιχείρησή σας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top