Οι κύριοι, αλλά όχι οι μόνοι εξωτερικοί παράγοντες προώθησης ενός ιστοτόπου είναι οι εξωτερικοί σύνδεσμοι. Σύμφωνα με ειδικούς σε θέματα προώθησης, η επιτυχία της δημιουργίας βάρους συνδέσμου υψηλής ποιότητας σε έναν ιστότοπο εξαρτάται κυρίως από την κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Εξωτερικοί παράγοντες SEO
Οι εξωτερικοί παράγοντες είναι πράγματα, που δεν μπορείτε να ελέγξετε στον ιστότοπό σας και δεν εμπίπτουν απαραίτητα σε μια λίστα ελέγχου. Ωστόσο, μόνο η δημιουργία ευρετηρίου και τα πράγματα στη σελίδα, δεν αρκούν για να ανεβείτε στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης SEO. Παράγοντες στη σελίδα επηρεάζουν τη συνάφεια και την εμπιστοσύνη του περιεχομένου σας στις μηχανές αναζήτησης. Εξωτερικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατάσταση “αυθεντίας” σας και επικυρώνουν τον ιστότοπό σας ως ειδικό στο θέμα.
Σύνδεσμοι
Οι εισερχόμενοι σύνδεσμοι (γνωστοί και ως backlinks) στον ιστότοπό σας από αξιόπιστους και έγκυρους ιστότοπους παίζουν τεράστιο ρόλο στο SEO. Σημαντικές είναι, επίσης, οι μη συνδεδεμένες αναφορές επωνυμίας (γνωστές και ως αναφορές) και το πόσο συζητιέται ο ιστότοπός σας στον ιστό.
Υπάρχουν πολλά που μπορούν να ειπωθούν για τη δημιουργία υπέροχου περιεχομένου, στο οποίο οι άνθρωποι θέλουν φυσικά να συνδεθούν. Για να συμπληρώσετε το εκπληκτικό περιεχόμενό σας, δεν βλάπτει να αναζητάτε εξαιρετικές πηγές ποιοτικών συνδέσμων μέσω φυσικών σχέσεων, διαπίστευσης και πιθανών πηγών επισκεψιμότητας στον κλάδο σας. Θέλετε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας σε πηγές ποιότητας, που σχετίζονται με το αντικείμενό σας και να μην πληρώνετε ποτέ για έναν σύνδεσμο με τρόπο, που παραβιάζει τις αντίστοιχες οδηγίες των μηχανών αναζήτησης.
Τοπική αναζήτηση
Εάν έχετε μια φυσική επιχείρηση ή μια επιχείρηση που βασίζεται σε υπηρεσίες, οι αναφορές τοπικού καταλόγου και ιστότοπου αναζήτησης είναι βασικές. Ενώ η αξίωση και η σωστή κατοχή της καταχώρισής σας συμβάλλει στην προστασία της επωνυμίας σας σε βασικό επίπεδο, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι ακριβή και συνεπή σε όλους τους σχετικούς ιστότοπους καταχώρισης τοπικών και κοινωνικών καταλόγων.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να ενισχύσουν τις προσπάθειές σας για το SEO (και το ψηφιακό μάρκετινγκ), ακόμα κι αν δεν επηρεάσουν άμεσα την κατάταξή σας. Η διασφάλιση, ότι ο ιστότοπός σας συνδέεται με τους ιδιόκτητους και ενεργούς λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αντίστροφα είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα. Πέρα από αυτό, πρέπει να διασφαλίσετε, ότι το επίπεδο δέσμευσής σας είναι στο ίδιο επίπεδο με τους υψηλόβαθμους ανταγωνιστές σας. Αυτή είναι μια σχετική κλίμακα, αλλά κατανοώντας τι κάνει ο ανταγωνισμός σας, μπορείτε να διασφαλίσετε, ότι καλύπτεται η πτυχή SEO των κοινωνικών δικτύων.
Aυτή η λίστα ελέγχου μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας. Κάνοντας βελτιώσεις στο τεχνικό μέρος και στη σελίδα SEO του ιστότοπού σας και λαμβάνοντας υπόψη και τους εξωτερικούς παράγοντες, θα βοηθήσετε την Google να βρει και να ευρετηριάσει το περιεχόμενό σας. Καθώς συνεχίζετε να βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας, παρακολουθήστε την επισκεψιμότητα της οργανικής αναζήτησης στο Google Analytics για να δείτε τα αποτελέσματα των αλλαγών σας.
Παράθεση: 5 βασικές συμβουλές SEO για αρχάριους για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας! - Κατασκευή ιστοσελίδων
Παράθεση: Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά; Πώς να τις χρησιμοποιήσετε για SEO! - Κατασκευή ιστοσελίδων