Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά; Πώς να τις χρησιμοποιήσετε για SEO!

Λέξεις - κλειδιά

Οι λέξεις-κλειδιά είναι οι λέξεις και οι φράσεις που πληκτρολογούν οι άνθρωποι στις μηχανές αναζήτησης για να βρουν αυτό που ψάχνουν.

Για παράδειγμα, αν ψάχνατε να αγοράσετε ένα νέο σακάκι, μπορείτε να πληκτρολογήσετε κάτι σαν “ανδρικό δερμάτινο μπουφάν” στο Google. Παρόλο που αυτή η φράση αποτελείται από περισσότερες από μία λέξεις, εξακολουθεί να είναι μια λέξη-κλειδί.

Φυσικά, κανείς εκτός του κλάδου του SEO δεν τείνει να χρησιμοποιεί αυτήν την ορολογία. Οι περισσότεροι θα τα αποκαλούσαν αναζητήσεις ή ερωτήματα Google. Απλώς ξέρετε ότι οι λέξεις-κλειδιά είναι συνώνυμες και με τα δύο αυτά πράγματα.

SEO
SEO

Γιατί είναι σημαντικές οι λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές επειδή ο ιστότοπός σας μπορεί να εμφανίζεται όταν οι χρήστες τις πληκτρολογούν στις μηχανές αναζήτησης.

Πώς να εμφανιστείτε στο Google για λέξεις-κλειδιά

Η εμφάνιση στην κορυφή του Google για μια σχετική λέξη-κλειδί μπορεί να αποφέρει μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά πώς το κάνετε αυτό;

Υπάρχουν δύο τρόποι:

  1. Διαφήμιση PPC (Pay Per Click).
  2. SEO (Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης)

Pay-per-click (PPC)

Η διαφήμιση PPC είναι, όταν πληρώνετε την Google για να εμφανίζει την ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Για παράδειγμα, εάν πουλάτε λογισμικό μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα μπορούσατε να υποβάλετε προσφορά για αυτόν τον όρο και να εμφανίζεστε στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google όταν οι άνθρωποι τον αναζητούν.

Αυτό είναι γνωστό ως διαφήμιση PPC (Pay Per Click). Η Google διαθέτει μια πλατφόρμα όπου μπορείτε να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά για να υποβάλετε προσφορά. Στη συνέχεια, η Google εμφανίζει τη διαφήμισή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ σε αυτήν τη διαφήμιση και προσγειώνεται στον ιστότοπό σας, η Google σας χρεώνει χρήματα.

Μπορείτε να ξεχωρίσετε τα αποτελέσματα επί πληρωμή εκτός από τα οργανικά (μη επί πληρωμή) αποτελέσματα, επειδή επισημαίνονται ως διαφημίσεις.

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)

Το SEO είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων σας για την κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα της Google. Και η δουλειά της Google είναι να κατατάσσει τα καλύτερα, πιο σχετικά αποτελέσματα για κάθε ερώτημα αναζήτησης.

Εάν η Google θεωρεί τη σελίδα σας το “καλύτερο” αποτέλεσμα για τους σωστούς όρους, θα έχετε μια σταθερή ροή “δωρεάν” επισκέψεων στον ιστότοπό σας.

Για παράδειγμα, το ιστολόγιο Ahrefs λαμβάνει περίπου 383.000 οργανικές επισκέψεις από την Google κάθε μήνα.

Λέξεις - κλειδιά
Λέξεις – κλειδιά

Πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά

Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν κάποια ιδέα για τις λέξεις-κλειδιά για τις οποίες θέλουν να ταξινομηθούν στο Google. Αλλά είναι αδύνατο να γνωρίζουμε όλα όσα αναζητούν οι άνθρωποι. Γι’ αυτό αξίζει να κάνετε κάποια έρευνα για να βρείτε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να γίνει αυτό, αλλά η πιο εύκολη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών.

Τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο. Εισαγάγετε μερικές ευρείες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τον κλάδο σας που ονομάζονται λέξεις-κλειδιά σποράς και το εργαλείο δίνει πίσω ορισμένες σχετικές ιδέες για λέξεις-κλειδιά.

Για παράδειγμα, πείτε ότι πουλάτε ακουστικά στο διαδίκτυο. Οι βασικές λέξεις-κλειδιά σας μπορεί να είναι “ακουστικά”, “ακουστικά”, “ακουστικά” και “beats”.

Πώς να επιλέξετε λέξεις-κλειδιά

Κανείς δεν μπορεί να καταταχθεί για κάθε λέξη-κλειδί και κανείς δεν μπορεί να υποβάλει προσφορά για κάθε λέξη-κλειδί. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να επιλέγετε τις μάχες σας με σύνεση. Ας δούμε μερικές μετρήσεις και χαρακτηριστικά λέξεων-κλειδιών που θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε τις καλύτερες.

Όγκος αναζήτησης

Πρόθεση αναζήτησης

‘Αξία’

Δυσκολία λέξης-κλειδιού

Όγκος αναζήτησης

Οι λέξεις-κλειδιά ποικίλλουν σε δημοτικότητα. Για παράδειγμα, υπολογίζεται ότι υπάρχουν 35.000 μηνιαίες αναζητήσεις για το «πώς να δημοσιεύω στο instagram». Αλλά μόνο 1.200 για “πώς να αποκτήσετε backlinks“.

Αυτό σημαίνει ότι είναι καλύτερο να ταξινομείτε για το “πώς να δημοσιεύετε στο instagram” παρά “πώς να λαμβάνετε backlinks;” Δεν είναι πάντα. Δεν έχει νόημα η κατάταξη για αυτήν την πρώτη λέξη-κλειδί εάν πουλάτε λογισμικό SEO όπως εμείς. Μπορεί να φέρει πολλούς επισκέπτες, αλλά κανένας από αυτούς δεν είναι πιθανό να αγοράσει αυτό που πουλάμε.

Πρέπει να βρείτε λέξεις-κλειδιά που έχουν κάποια σχέση με το τι κάνει η επιχείρησή σας και μετά να τις κρίνετε σχετικά.

Για παράδειγμα, υπάρχουν 2.200 αναζητήσεις για “συμβουλές SEO” κάθε μήνα έναντι 350 για “seo εικόνας”.

Τρόπος βελτιστοποίησης για λέξεις-κλειδιά

Οι περισσότεροι οδηγοί λένε ότι πρέπει να κάνετε αυτά τα πράγματα για να βελτιστοποιήσετε τις λέξεις-κλειδιά:

Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στην ετικέτα τίτλου

Συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στη διεύθυνση URL

Αναφέρετε τη λέξη-κλειδί σας σε όλη τη σελίδα σας

Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς στο αντίγραφό σας

Αν και είναι λογικό να κάνετε πολλά από αυτά τα πράγματα, δεν είναι ο κύριος τρόπος που βελτιστοποιείτε για μια λέξη-κλειδί.

Ο κύριος τρόπος βελτιστοποίησης για μια λέξη-κλειδί είναι η αντιστοίχιση της πρόθεσης αναζήτησης.

Μιλήσαμε για αυτό λίγο νωρίτερα, αλλά είναι σημαντικό να τονίσουμε πόσο σημαντικό είναι αυτό. Εάν προσπαθείτε να κατατάξετε ως «τηγάνι από χυτοσίδηρο» με μια ανάρτηση ιστολογίου, μάλλον δεν πρόκειται να συμβεί. Η Google γνωρίζει ότι οι χρήστες που κάνουν αναζήτηση βρίσκονται σε κατάσταση αγοράς και όχι σε λειτουργία εκμάθησης.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Scroll to Top