Τι είναι τα σφάλματα HTTP και γιατί πρέπει να τα διορθώσουμε;

Βελτιστοποίηση SEO από τη Netbrain

Η διενέργεια τεχνικού ελέγχου στον ιστότοπό σας είναι μια εξαιρετική, προληπτική εργασία που πρέπει να αναλαμβάνετε σε τακτική βάση, αλλά στην πραγματικότητα το να μπορείτε να διορθώσετε τα σφάλματα που εντοπίστηκαν ως αποτέλεσμα αυτού του ελέγχου είναι μια εντελώς άλλη ιστορία. Ευτυχώς για τους περισσότερους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, η πλειονότητα αυτών των σφαλμάτων ιστότοπου μπορεί να είναι εκπληκτικά εύκολο να διορθωθούν…αρκεί να γνωρίζετε από πού να ξεκινήσετε.

domain name
domain name

Συγκεντρώσαμε μια λίστα με μερικά από τα πιο κοινά σφάλματα ιστότοπου που έχουμε δει από την εμπειρία μας με τεχνικούς ελέγχους και αξιολογήσεις ιστοτόπων, καθώς και τα βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τα διορθώσετε.

1. Σφάλματα HTTP

Τα σφάλματα HTTP μπορεί να είναι μεγάλη απογοήτευση για τους επισκέπτες του ιστότοπου. Όλοι τα έχουμε βιώσει μόνοι μας και γνωρίζουμε από πρώτο χέρι πόσο ενοχλητικό μπορεί να είναι η περιήγηση σε έναν ιστότοπο και μετά το BAM! Χτύπησες σε τοίχο με σφάλμα HTTP.

Αυτά τα σφάλματα είναι μηνύματα από τον διακομιστή ιστού που υποδεικνύουν ότι κάτι πήγε στραβά (σαφώς!) και υπάρχουν μερικοί συγκεκριμένοι τύποι που είναι οι πιο συνηθισμένοι:

401 (Μη εξουσιοδοτημένο) ⇒ αυτό το σφάλμα παρουσιάζεται όταν κάποιος προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση σε μια σελίδα για την οποία δεν είναι εξουσιοδοτημένος. Μπορείτε συνήθως να διορθώσετε αυτό το σφάλμα ελέγχοντας τη διεύθυνση URL της σελίδας που προκαλεί το σφάλμα. είναι πιθανό ο σύνδεσμος στον οποίο έγινε κλικ να είναι μόνο για εξουσιοδοτημένους χρήστες (για παράδειγμα, χρήστες που έχουν συνδέσεις με έγκυρο αναγνωριστικό χρήστη και κωδικό πρόσβασης).

403 (Απαγορευμένο) ⇒ αυτό το σφάλμα παρουσιάζεται όταν ένας διακομιστής δεν θα ολοκληρώσει ένα αίτημα επειδή ένας χρήστης δεν επιτρέπεται να έχει πρόσβαση σε αυτό. Ελαφρώς διαφορετικό από ένα σφάλμα 401, ένα σφάλμα 403 αναγνωρίζει ότι ένας χρήστης μπορεί να είναι συνδεδεμένος με έγκυρο αναγνωριστικό χρήστη και κωδικό πρόσβασης, αλλά δεν έχει εξουσιοδότηση πρόσβασης στη συγκεκριμένη σελίδα. Συνήθως, αυτό σημαίνει ότι ο χρήστης πρέπει να ενημερώνει την πρόσβαση στον λογαριασμό χρήστη του από τον διαχειριστή του ιστότοπου.

404 (Δεν βρέθηκε) ⇒ αυτό το σφάλμα είναι ένα που βλέπουν οι περισσότεροι άνθρωποι σε τακτική βάση. Ένα σφάλμα 404 παρουσιάζεται όταν ένας χρήστης προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα που δεν υπάρχει (ή δεν υπάρχει πλέον). Οι αιτίες αυτού του σφάλματος μπορεί να προέρχονται από κατεστραμμένους συνδέσμους, λανθασμένες διευθύνσεις URL ή μια ανακατευθυνόμενη σελίδα που δεν είναι πλέον έγκυρη. Αυτό το σφάλμα μπορεί εύκολα να διορθωθεί, ωστόσο, εξετάζοντας όλα αυτά τα σφάλματα ανίχνευσης στο Google Search Console και υποβάλλοντας ανακατευθύνσεις κατεστραμμένων συνδέσμων στο WordPress ή το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου του ιστότοπού σας ή ζητώντας από τους προγραμματιστές ιστού να προσθέσουν στις ανακατευθύνσεις για εσάς.

500 (Internal Server Error) ⇒ αυτό το σφάλμα είναι ένα άλλο πολύ κοινό μήνυμα που εμφανίζεται σε πολλούς χρήστες και είναι λίγο πολύ απλώς ένα γενικό μήνυμα σφάλματος για οποιοδήποτε είδος εσωτερικού σφάλματος διακομιστή που δεν μπορεί να οριστεί εύκολα. Αυτό το σφάλμα μπορεί συνήθως να διορθωθεί όταν ο χρήστης ανανεώνει το πρόγραμμα περιήγησής του (εάν το σφάλμα σχετίζεται με το ότι ο διακομιστής είναι απασχολημένος και δεν μπορεί να επεξεργαστεί αιτήματα αρκετά γρήγορα), διαγράφει τα cookie του ή επισκέπτεται τη σελίδα κάποια άλλη στιγμή, πιθανώς όταν ο διακομιστής δεν είναι δεν είναι τόσο υπερφορτωμένο. Από την πλευρά σας, ωστόσο, μπορείτε συνήθως να αντιμετωπίσετε την αιτία του σφάλματος μέσω του WordPress ή του συστήματος διαχείρισης περιεχομένου και να ακολουθήσετε τα βήματα για να διαγνώσετε και να διορθώσετε το πρόβλημα.

copywritng
copywriting

504 (Χρονικό όριο πύλης) ⇒ άλλο ένα κοινό, ένα σφάλμα 504 σημαίνει ένα χρονικό όριο πύλης, το οποίο συμβαίνει όταν ένας διακομιστής δεν έλαβε έγκαιρη απάντηση από άλλο διακομιστή όταν προσπαθούσε να φορτώσει τη σελίδα. Τις περισσότερες φορές για αυτό το ζήτημα δεν ευθύνεται ένας ιστότοπος, αλλά υπάρχουν μερικοί τρόποι αντιμετώπισης του σφάλματος. Εάν είναι αποτέλεσμα κατεστραμμένης βάσης δεδομένων και ο ιστότοπός σας βρίσκεται σε WordPress, μπορείτε να εγκαταστήσετε και να εκτελέσετε μια προσθήκη όπως το WP-DBManager για να επιδιορθώσετε και να βελτιστοποιήσετε τη βάση δεδομένων σας. Μπορεί επίσης να είναι ένα ζήτημα που σχετίζεται με το αρχείο .htaaccess στο WordPress. Ή θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να επικοινωνήσετε με την εταιρεία φιλοξενίας σας, για να δείτε αν το πρόβλημα έχει τελειώσει.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top