Μάρκετινγκ και σχεδιασμός ιστοτόπου: Γιατί η καλή συνεργασία είναι το κλειδί;

Marketing

Το μάρκετινγκ και ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου μπορεί μερικές φορές να υπόκεινται σε αντίθεση. Το μάρκετινγκ συνήθως επικεντρώνεται σε στόχους ανάπτυξης για την επιχείρηση, ενώ ο σχεδιασμός ενός ιστοτόπου επιδιώκει να δημιουργήσει χρήσιμα πράγματα για τον άνθρωπο. Αυτή η βασική διαφορά στην εστίαση μπορεί να είναι δύσκολη σε ένα ασύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Αυτό συμβαίνει, επειδή η ασύγχρονη εργασία μάς δίνει λιγότερες ευκαιρίες να ζήσουμε τις περιστασιακές στιγμές σύνδεσης, που οικοδομούν εμπιστοσύνη μεταξύ των ομάδων. Τα σχόλια μπορεί να είναι πολύ πιο σκληρά από τις διαπροσωπικές συζητήσεις. Η γραπτή επικοινωνία είναι επίσης πιο εύκολο να παρερμηνευτεί, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αναντιστοιχίες προσδοκιών.

Ωστόσο, αν προσεγγιστεί σωστά η ασύγχρονη συνεργασία προσφέρει στην πραγματικότητα μια ευκαιρία για τη δημιουργία καλύτερων σχέσεων, σαφέστερων προσδοκιών και πιο επιτυχημένης εργασίας μεταξύ μάρκετινγκ και σχεδιασμού ιστοτόπου. Από την οπτική της ομάδας μάρκετινγκ, πώς καλλιεργούμε μια σχέση όπου ο σχεδιασμός ιστοτόπου θεωρείται ως συνεργάτης σκέψης αντί για οργανισμός παροχής υπηρεσιών; Ο σχεδιασμός είναι τόσο δημιουργικός και οι σχεδιαστές ιστοσελίδων είναι τόσο καλοί σε αυτό που κάνουν, που αξιοποιώντας αυτές τις δεξιότητες νωρίς, θα κάνετε το έργο σας χίλιες φορές καλύτερο!

Πώς μπορείτε ως έμπορος να κάνετε την ασύγχρονη συνεργασία να λειτουργεί καλύτερα μεταξύ της ομάδας σας και της ομάδας σχεδιασμού:

Σεβαστείτε ο ένας τον χρόνο του άλλου

Η μεγαλύτερη διαφορά στην ασύγχρονη εργασία, εκτός από το ότι τα πρόσωπα δεν καταλαμβάνουν φυσικά τον ίδιο χώρο, είναι ότι οι ομάδες συχνά δεν εργάζονται ταυτόχρονα ή ακόμα και στην ίδια ζώνη ώρας. Δώστε αρκετό χρόνο για αναθεώρηση και απάντηση σε ιδέες. Για να λειτουργήσει ένα ασύγχρονο πρόγραμμα απαιτείται ο καθένας να επαναπροσδιορίσει τις προσδοκίες του για τον χρόνο του άλλου. Θυμηθείτε, οι απαντήσεις μπορεί να μην είναι άμεσες. Επομένως, προγραμματίστε αρκετό χρόνο για να το αντιμετωπίσετε. Ορίστε εύλογα πεδία και χρονοδιαγράμματα για να λάβετε υπόψη τις ασύγχρονες καθυστερήσεις. Ο σεβασμός του χρόνου του άλλου είναι το κλειδί, ώστε ο ιστότοπος να είναι λειτουργικός, όμορφος και να γνωρίζει και επιτυχία.

Συμβουλές για καλή χρήση του ασύγχρονου χρόνου:

  • Σημειώστε συγκεκριμένο χρόνο στο ημερολόγιό σας, εάν χρειάζεται να κάνετε βαθιά εργασία χωρίς διακοπή.
  • Να είστε σαφείς, ότι οι επικοινωνίες δεν χρειάζονται άμεση απάντηση.
  • Σημειώστε μια επικοινωνία ως “επείγουσα”, μόνο όταν κάτι είναι σοβαρά ευαίσθητο στο χρόνο.
  • Προγραμματίστε μηνύματα και email που θα αποστέλλονται κατά τις ώρες εργασίας του συναδέλφου σας.
  • Θέστε προσδοκίες από την αρχή

Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα για την επιτυχία της ασύγχρονης εργασίας είναι να θέσετε προσδοκίες και να βεβαιωθείτε, ότι και οι δύο ομάδες έχουν μια σταθερή κατανόηση της δουλειάς, που υπάρχει μπροστά τους. Η επικοινωνία και η καταγραφή των πραγματικών απαιτήσεων από την άποψη της ομάδας μάρκετινγκ στην ομάδα σχεδιασμού του ιστοτόπου είναι πολύ σημαντική.

Γράψτε τις συνοπτικές πληροφορίες του έργου, τις βασικές απαιτήσεις, ποιοι είναι οι στόχοι σας και πώς φαίνεται ένα επιτυχημένο έργο για την ομάδα σας. Έχοντας γράψει όλα αυτά, δημιουργείται μια ενιαία πηγή αλήθειας για να αναφέρονται και οι δύο ομάδες σε όλο το έργο. Η κατοχή γραπτής πηγής βοηθά στον εξορθολογισμό πολλών συνομιλιών μας και μας κρατάει συγκεντρωμένους στο έργο, δηλαδή στην καλή λειτουργία του ιστοτόπου. Μόλις το μάρκετινγκ αποστείλει τις προσδοκίες, το υπόβαθρο και το πλαίσιο, η ομάδα σχεδιασμού μπορεί να επιστρέψει με ερωτήσεις και σχόλια και να ζητήσει οποιαδήποτε διευκρίνιση χρειάζεται σχετικά με τα χρονοδιαγράμματα ή τις απαιτήσεις.

Marketing
Marketing

Εργαλεία για ασύγχρονη διαχείριση και προγραμματισμό έργων:

Miro – Ένας διαδικτυακός πίνακας, που βοηθά στη δημιουργική συνεργασία.
Asana – Για διαχείριση έργου και παρακολούθηση εργαλείων.
Webflow – Συνεργαστείτε απευθείας στο Designer και δημιουργήστε πρωτότυπα εργασίας, που κάνουν το όραμά σας πιο ξεκάθαρο σε άλλες ομάδες.
Slack Workflow Automation – Αυτοματοποιήστε τις υπενθυμίσεις και τις εργασίες για να συνεχίσετε τις ομάδες να προχωρούν.

Δημιουργήστε ευκαιρίες για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ των ομάδων

Με την εστίαση των σχεδιαστών ιστοσελίδων στη δημιουργία χρήσιμων πραγμάτων για τους πελάτες σας και την εστίαση του μάρκετινγκ στο να λάβουν οι πελάτες σας τον ιστότοπο που επιθυμούν, οι στόχοι και των δύο ομάδων μπορεί μερικές φορές να έρχονται σε αντίθεση. Αυτοί οι δύο στόχοι ζουν σε αρμονία και ένταση. Οι έμποροι και οι σχεδιαστές ιστοσελίδων, που εργάζονται μαζί σε ένα έργο θα αντιμετωπίζουν πάντα συμβιβασμούς. Χωρίς εμπιστοσύνη, είναι εύκολο να δούμε αυτούς τους συμβιβασμούς ως συγκρούσεις και μάχες.

Σε αντίθεση με την προσωπική εργασία, οι ευκαιρίες για σύνδεση και οικοδόμηση εμπιστοσύνης δεν συμβαίνουν αυθόρμητα. Αυτό σημαίνει, ότι πρέπει να δημιουργήσετε σκόπιμα χώρο για να συνδεθείτε και να αναπτύξετε τη συνεργατική ενέργεια μεταξύ των ομάδων. Δεν πρόκειται για επίσημες ασκήσεις, αλλά για να αφήσετε χώρο για να κάνετε χαλαρή συζήτηση και να γνωριστείτε οργανικά μέσα και γύρω από τις συναντήσεις.

Η εμπιστοσύνη βασίζεται σε μικρές στιγμές, στα μικρά πράγματα που κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται, ότι ακούγονται και είναι σεβαστοί. Εδώ είναι ένα σημείο για να ξεκινήσετε: αφιερώστε 15 λεπτά στην αρχή μιας συνάντησης να γνωριστείτε ως άνθρωποι, μην βιαστείτε να το αντιμετωπίσετε ή να το ελαχιστοποιήσετε ως χαμένο χρόνο.

Digital marketing
Digital marketing

Δημιουργήστε καλά συστήματα για ανταλλαγή σχολίων

Πρέπει να δώσετε και να λάβετε αποτελεσματική ανατροφοδότηση για να βελτιώσετε την εργασία σας, αλλά μερικές φορές η διαπραγμάτευση μπορεί να είναι δύσκολη. Η γραπτή ανατροφοδότηση μπορεί να παρερμηνευθεί χωρίς αποχρώσεις του πλαισίου και μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα οι επεξεργασίες να γίνονται προς τη λάθος κατεύθυνση. Είναι, επίσης, εύκολο να μπερδέψετε τον τόνο στη γραφή, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σύγκρουση. Η χρήση εγγραφών βίντεο και φωνητικών σημειώσεων για τη βελτίωση της ποιότητας των σχολίων σας, είναι μια καλή ιδέα.

Χρησιμοποιήστε τον σύγχρονο χρόνο στρατηγικά

Μερικές φορές, χρειάζεται απλώς να μεταβείτε σε μια κλήση και να χειριστείτε τα πράγματα συγχρονισμένα για να ξεπεράσετε ένα οδόφραγμα. Σε καταστάσεις, όπου ένας διαλειτουργικός συμβιβασμός είναι αναπόφευκτος, είναι καιρός να γίνετε αφηρημένοι και να έχετε μια σύγχρονη συζήτηση. Χρησιμοποιήστε τις συναντήσεις προσεκτικά και στρατηγικά για να προχωρήσετε το έργο σας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Scroll to Top