6 βασικές συμβουλές SEO για αρχάριους για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας!

SEO

Είτε είστε ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης είτε διευθύνετε μια ολόκληρη εταιρεία , το SEO έχει τεράστιο αντίκτυπο στην επιτυχία της επιχείρησής σας. Η στρατηγική SEO σας καθορίζει πόσο εύκολα μπορούν να σας βρουν οι πελάτες-στόχοι σας. Δεδομένου ότι το 75% των χρηστών του διαδικτύου δεν κοιτάζει καν την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, αυτό δεν είναι εύκολο έργο.

Ακολουθούν μερικές απλές συμβουλές και κόλπα SEO που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εμφανίσετε τον ιστότοπό σας στους μελλοντικούς πελάτες σας:

1. Στοχεύστε σχετικές κύριες και δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το θεμέλιο κάθε καλής στρατηγικής SEO. Εάν γνωρίζετε πώς να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά τις λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να αναπτύξετε περιεχόμενο που προσελκύει περισσότερους ανθρώπους στον ιστότοπό σας. Το πρώτο βήμα είναι να προσδιορίσετε τις κύριες και δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά της σελίδας σας.

Η κύρια λέξη-κλειδί σας είναι η κύρια εστίαση του περιεχομένου σας. Χρειάζεται μόνο να επιλέξετε μία κύρια λέξη-κλειδί ανά σελίδα. Θα πρέπει να σχετίζεται με την εστίαση της σελίδας σας, την ταυτότητα της επωνυμίας σας, τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες σας.

Οι δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά σας υποστηρίζουν το κύριο θέμα. Μάλλον θα έχετε πολλά από αυτά. Συχνά, είναι πιο αναλυτικά από την κύρια λέξη-κλειδί και αντιπροσωπεύουν υποθέματα που καλύπτετε σε ένα άρθρο. Προσπαθήστε να τα συμπεριλάβετε φυσικά στο περιεχόμενό σας, αλλά μην τα πιέζετε εάν δεν ταιριάζουν.

seo
seo

2. Γράψτε Ποιοτικό Πρωτότυπο Περιεχόμενο

Εάν θέλετε οι χρήστες να βρίσκουν και να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας, χρειάζεστε ποιοτικό περιεχόμενο που να είναι πρωτότυπο, περιεκτικό και αειθαλές.

Το πρωτότυπο περιεχόμενο δείχνει στο κοινό τη μοναδική προοπτική και την τεχνογνωσία σας και του δίνει τη δυνατότητα να οικοδομήσει μια σχέση μαζί σας. Επιπλέον, οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης, ειδικά το Google, έχουν σχεδιαστεί για να “μυρίζουν” μοναδικό περιεχόμενο. Όσοι ασκούν καλό SEO και δημοσιεύουν αξιόπιστο πρωτότυπο περιεχόμενο είναι πιθανό να αυξήσουν τις αναζητήσεις.

Στην ιδανική περίπτωση, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να είναι περιεκτικό. Αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενο που δημοσιεύετε απαντά σε όλα όσα μπορεί να θέλει να μάθει ένας χρήστης σχετικά με αυτό το θέμα. Οι ολοκληρωμένες σελίδες βοηθούν να δείξουν στις μηχανές αναζήτησης ότι είστε αυθεντία σε αυτό το θέμα.

Το Εργαλείο προτύπων περιεχομένου SEO μπορεί να σας βοηθήσει να γράψετε πιο ολοκληρωμένο περιεχόμενο. Αναλύει περιεχόμενο ανταγωνιστών υψηλής κατάταξης για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας και σας λέει ποια χαρακτηριστικά πρέπει να στοχεύσετε για καλή απόδοση.

Τέλος, το αειθαλές περιεχόμενο έχει μακροπρόθεσμη αξία, το οποίο θα συνεχίσει να είναι σχετικό και να δημιουργεί επισκεψιμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Το εισερχόμενο μάρκετινγκ είναι το δώρο που συνεχίζει να δίνει γιατί συνεχίζει να παράγει αποτελέσματα ενώ η εστίασή σας είναι αλλού.

Όταν δημιουργείτε αειθαλές περιεχόμενο, σκεφτείτε ποια θέματα θα φέρουν μακροπρόθεσμη αξία στους αναγνώστες σας χωρίς να χρειάζονται σημαντικές ενημερώσεις. Προσπαθήστε να αποφύγετε εποχιακές, έκτακτες ειδήσεις ή ιστορίες δεδομένων ευαίσθητων στο χρόνο. Αυτές οι σελίδες είναι απίθανο να παραμείνουν σχετικές με την πάροδο του χρόνου.

3. Μορφοποιήστε το περιεχόμενό σας για μηχανές αναζήτησης και στοχεύστε επιλεγμένα αποσπάσματα

Εάν θέλετε το περιεχόμενο που γράφετε να έχει καλή απόδοση, βεβαιωθείτε ότι απαντάτε στις ερωτήσεις που κάνει το κοινό σας. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να στοχεύσετε επιλεγμένα αποσπάσματα.

Τα επιλεγμένα αποσπάσματα εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης στο Google. Έχουν σχεδιαστεί για να απαντούν στην ερώτηση ενός χρήστη χωρίς να απαιτείται να φύγει από τη σελίδα. Είναι ιδιαίτερα ορατά, χρήσιμα και πιθανόν να προσελκύσουν οργανική επισκεψιμότητα, καθώς εμφανίζονται πριν από αριθμημένα αποτελέσματα. Μπορεί επίσης να τις δείτε να αναφέρονται ως χαρακτηριστικά SERP.

Αυτές οι θέσεις είναι ιδιαίτερα περιζήτητες από τους digital marketers. Για να κερδίσετε μία, πρέπει να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας για να το στοχεύσετε. Οι στρατηγικές που χρησιμοποιείτε για να στοχεύσετε επιλεγμένα αποσπάσματα μπορούν να κάνουν το περιεχόμενό σας πιο χρήσιμο στους αναγνώστες και να βελτιώσουν το SEO σας, ακόμα κι αν δεν κερδίσετε το εν λόγω απόσπασμα.

4. Βελτιστοποιήστε τον τίτλο της σελίδας σας και την περιγραφή μεταδεδομένων

Ο τίτλος της σελίδας σας και η μετα-περιγραφή μπορεί να είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ποτέ το κοινό σας. Οι χρήστες ενδέχεται να αποφασίσουν εάν θα κάνουν κλικ ή θα παρακάμψουν τη σελίδα σας βάσει αυτών και μόνο. Είναι μεγάλη δύναμη για τόσες λίγες λέξεις, οπότε βεβαιωθείτε ότι έχουν αντίκτυπο.

Συνήθως, οποιαδήποτε πλατφόρμα χρησιμοποιείτε για να φιλοξενήσετε τον ιστότοπό σας προσφέρει έναν εύκολο τρόπο να επεξεργαστείτε τον τίτλο της σελίδας και την περιγραφή μεταδεδομένων. Το WordPress, για παράδειγμα, προσφέρει δύο πλαίσια με την ένδειξη “SEO title” και “meta description”.

Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος και η μετα-περιγραφή σας είναι μοναδικές για κάθε σελίδα

Δεν είστε σίγουροι από πού να αρχίσετε; Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Έρευνας θεμάτων για να δείτε άλλους επιτυχημένους τίτλους που σχετίζονται με το θέμα σας για να δημιουργήσετε ιδέες. Το πρότυπο περιεχομένου SEO μπορεί επίσης να προτείνει ορισμένες λέξεις-κλειδιά που μπορεί να θέλετε να συμπεριλάβετε.

seo
seo

5. Χρησιμοποιήστε σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL

Η βελτίωση της δομής του URL σας μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το SEO στη σελίδα σας με σχετικά λίγη προσπάθεια. Μια καθαρή διεύθυνση URL μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να κατανοήσουν τη σελίδα σας και να σας προσφέρει μια πιο φιλική προς τον χρήστη εμφάνιση στα SERP.

Το καλύτερο από όλα, είναι σχετικά εύκολο να γίνει, ακόμη και για αρχάριους SEO.

Μια αποτελεσματική διεύθυνση URL θα πρέπει:

Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά: Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε την κύρια λέξη-κλειδί σας, αν μπορείτε

Να είστε ευανάγνωστος: Όταν ο επισκέπτης σας διαβάζει τη διεύθυνση URL, θα πρέπει να είναι εύκολο γι ‘αυτούς να κατανοήσει τι είναι η σελίδα

Να είστε συνοπτικοί: Προτιμώνται μικρότερες διευθύνσεις URL (περίπου 60 χαρακτήρες). Αυτό συμβαίνει επειδή πολλές μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να επεξεργαστούν μεγαλύτερες διευθύνσεις URL και μπορεί να σας κατατάξουν χαμηλότερα ως αποτέλεσμα.

6. Δημιουργήστε συνδέσμους επιστροφής από ιστοτόπους υψηλής αρχής τοποθεσιών

Τα backlinks, ή εξωτερικοί σύνδεσμοι που οδηγούν στον ιστότοπό σας, είναι ένας κρίσιμος παράγοντας κατάταξης. Οι σύνδεσμοι από αξιόπιστες πηγές μπορούν να αυξήσουν την εξουσία του ιστότοπού σας και να βελτιώσουν το SEO σας με την πάροδο του χρόνου. Μπορείτε να αποκτήσετε αυτούς τους συνδέσμους μέσω μιας διαδικασίας που ονομάζεται δημιουργία συνδέσμων.

Αλλά πώς ξέρετε ποιες πηγές backlink να στοχεύσετε; Είναι απλό: μάθετε από ποιον παίρνουν τα backlink τους οι ανταγωνιστές σας.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top