SEO

3 on-site παράγοντες SEO που έχουν μεγαλύτερη σημασία!

Όσον αφορά τις βελτιστοποιήσεις αναζήτησης που η Google λαμβάνει πραγματικά υπόψη τους παράγοντες κατάταξης, θα ακούσετε απαντήσεις από τρεις κύριους παράγοντες έως εκατοντάδες ή και χιλιάδες από αυτούς. Κάναμε μια βαθιά βουτιά σε 88 από αυτά στο Google Ranking Factors: Fact or Fiction, όπου θα βρείτε ειδικές αναλύσεις του γεγονότος, λαογραφία και ιστορικά στοιχεία γύρω […]

3 on-site παράγοντες SEO που έχουν μεγαλύτερη σημασία! Read More »

internal links

Internal links: Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους στον ιστότοπό σας;

Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοι (interbal links) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθοδήγηση των επισκεπτών του ιστoτόπου σας στις απαντήσεις που αναζητούν, σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Κάθε σύνδεσμος θα πρέπει να οδηγεί το κοινό σας στο επόμενο σχετικό κομμάτι περιεχομένου που χρειάζεται ο χρήστης, για να συνεχίσει τη συλλογή πληροφοριών ή/και το

Internal links: Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνδέσμους στον ιστότοπό σας; Read More »

web design

Σχεδιασμός ιστοσελίδων: 7 κορυφαίες τάσεις για το 2022!

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων έχει να κάνει με το βλέμμα στο μέλλον. Λόγω της σχέσης του με την τεχνολογία, η ψηφιακή σφαίρα μπορεί να αποτελεί βιτρίνα για νέες καινοτομίες στο animation, την αλληλεπίδραση και τη συνολική “εμβάπτιση” κάθε χρόνο. Και το 2022 υπόσχεται πολλά να περιμένουμε, όπως θα ανακαλύψουμε σύντομα στις παρακάτω τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων. Οι

Σχεδιασμός ιστοσελίδων: 7 κορυφαίες τάσεις για το 2022! Read More »

domain name

Domain: Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ .com ή .org;

Μια διεύθυνση ιστότοπου αποτελείται από δύο στοιχεία. Το πρώτο είναι το domain name, ένα μοναδικό στοιχείο που συνδέει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση με το όνομα και τους στόχους της επωνυμίας σας. Το άλλο είναι η επέκταση domain, η οποία αντικατοπτρίζει τον τύπο του ιστότοπου και τον σκοπό του. Ενώ πολλοί πιστεύουν, ότι η κατανόηση του

Domain: Ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ .com ή .org; Read More »

web design

6 απλές συμβουλές για την ανακαίνιση ιστοσελίδων

Αυτές τις μέρες έχει γίνει κανόνας να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των επισκεπτών μέσα σε 5 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Οι άνθρωποι τείνουν να αποφασίζουν εάν ενδιαφέρονται ή όχι για την προώθηση της υπηρεσίας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, επομένως, είναι εξαιρετικά σημαντικό να υπάρχει ένας ιστότοπος που να είναι εύκολα πλοηγημένος και να ανταποκρίνεται αρχικά στις προσδοκίες

6 απλές συμβουλές για την ανακαίνιση ιστοσελίδων Read More »

brand name

Εμπορικό σήμα ή επωνυμία: Τι είναι η αξία του εμπορικού σήματος

Αναρωτηθήκατε ποτέ, γιατί οι πιστοί πελάτες αγοράζουν οτιδήποτε προωθεί μια επωνυμία, ανεξάρτητα από την τιμή, την ποιότητα ή ακόμα και την τυχαιότητα; Αυτό έχει να κάνει με την αξία του εμπορικού σήματος της εταιρείας στην εργασία. Η επωνυμία είναι η αξία της ίδιας της μάρκας, μια αφηρημένη φιγούρα που καθορίζεται από τη στρατηγική επωνυμίας και

Εμπορικό σήμα ή επωνυμία: Τι είναι η αξία του εμπορικού σήματος Read More »

Κατασκευή ιστοσελίδας

Συμβουλές για δημιουργία ιστοτόπου για μικρές επιχειρήσεις!

Σας ενδιαφέρει η δημιουργία ιστότοπου για μικρές επιχειρήσεις; Είναι πάντα δύσκολο να ζωντανέψετε την εικόνα, που έχετε στο μυαλό σας. Το τελικό αποτέλεσμα πρέπει να είναι συνεκτικό, ελκυστικό και να απευθύνεται ακριβώς στο κατάλληλο κοινό για εσάς. Σε αυτό το σημείο, θα ήταν καλό να εξετάσουμε όλα τα βασικά συστατικά και τεχνικές για να κάνετε

Συμβουλές για δημιουργία ιστοτόπου για μικρές επιχειρήσεις! Read More »

Rebrand

Rebranding: Πώς να κάνετε rebrand σε 7 εύκολα βήματα!

Το rebranding είναι ένα φυσικό μέρος της εξέλιξης μιας εταιρείας. Οι πεποιθήσεις, οι προτεραιότητες, τα γούστα και οι προοπτικές αλλάζουν καθώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας και αυτές οι αλλαγές πρέπει να αντικατοπτρίζονται στην επωνυμία σας. Ίσως το κοινό-στόχος σας αλλάζει, η κύρια προσφορά προϊόντων σας αλλάζει ή η εταιρεία σας απλώς εξελίσσεται πέρα από την

Rebranding: Πώς να κάνετε rebrand σε 7 εύκολα βήματα! Read More »

Marketing

Rebrand: Γιατί να κάνω rebranding και πότε είναι απαραίτητο;

Όλοι μεγαλώνουμε και αλλάζουμε με την πάροδο του χρόνου… οπότε γιατί όχι και επωνυμίες; Είτε πουλάτε νέα προϊόντα είτε απλώς ενημερώνετε ένα λογότυπο, ένα rebrand διατηρεί μια εταιρεία σύγχρονη και υπενθυμίζει στους πελάτες, ότι εξακολουθεί να δραστηριοποιείται. Αλλά το rebranding πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. Όχι μόνο απαιτεί χρόνο και χρήμα, αλλά η φήμη της

Rebrand: Γιατί να κάνω rebranding και πότε είναι απαραίτητο; Read More »

user interface

Διεπαφή χρήστη: Σημαντικοί κανόνες καλής σχεδίασης διεπαφής χρήστη!

Aς πάμε λίγο πέρα από τον βασικό ορισμό του καλού σχεδιασμού διεπαφής χρήστη και ας αρχίσουμε να εξετάζουμε τους κανόνες και τις τεχνικές, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επιτευχθεί αυτό. Αν και κάθε ιστότοπος και κάθε εφαρμογή είναι διαφορετική, υπάρχει ένα βασικό σύνολο λειτουργιών, που παρουσιάζει κάθε υπέροχος σχεδιασμός διεπαφής χρήστη. Ας τα δούμε

Διεπαφή χρήστη: Σημαντικοί κανόνες καλής σχεδίασης διεπαφής χρήστη! Read More »

Scroll to Top