Διεπαφή χρήστη

Web design: Πόσο σημαντική είναι η καλή διεπαφή χρήστη και γιατί

Σκεφτείτε τον τελευταίο υπέροχο ιστότοπο που ανακαλύψατε. Τώρα σκεφτείτε τον λόγο, για τον οποίο σας άρεσε τόσο πολύ. Είναι απίθανο να σκέφτεστε τις εκπληκτικές εικόνες, που περιείχε (αν και πιθανότατα βοήθησαν) ή το ενημερωτικό περιεχόμενο, που διαβάσατε εκεί (αν και αυτό πιθανότατα επίσης βοήθησε). Είναι πολύ πιο πιθανό να εντυπωσιαστήκατε από τον ιστότοπο, επειδή κάνατε […]

Web design: Πόσο σημαντική είναι η καλή διεπαφή χρήστη και γιατί Read More »

Digital marketing

5 τρόποι για να κερδίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας!

Η εύρεση υποψήφιων πελατών για την επιχείρησή σας δεν είναι εύκολη υπόθεση. Υπάρχει μια ολόκληρη στρατηγική που εμπλέκεται, σε αυτό το ζήτημα. Πρέπει να προσδιορίσετε το κοινό-στόχο σας, να προωθήσετε αποτελεσματικά την επωνυμία σας και να δημιουργήσετε ενημερωτικό, ελκυστικό περιεχόμενο για τα δημογραφικά στοιχεία της επιλογής σας. Μην ξεχνάτε, ότι οι πελάτες εξελίσσονται. Επομένως πρέπει

5 τρόποι για να κερδίσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες για την επιχείρησή σας! Read More »

SEO

Seo: Γιατί η ευρετηρίαση από την Google είναι τόσο δύσκολη;

Κάθε ιστότοπος βασίζεται σε κάποιο βαθμό στη Google. Είναι απλό: οι σελίδες σας ευρετηριάζονται από την Google, γεγονός που επιτρέπει στους χρήστες να σας βρουν. Έτσι λειτουργούν τα πράγματα. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πολλές σελίδες δεν ευρετηριάζονται ποτέ από την Google. Εάν εργάζεστε σε έναν ιστότοπο, ειδικά έναν μεγάλο, πιθανότατα έχετε παρατηρήσει, ότι δεν

Seo: Γιατί η ευρετηρίαση από την Google είναι τόσο δύσκολη; Read More »

Λέξεις - κλειδιά

Λέξεις-κλειδιά και SEO: Τι πρέπει να γνωρίζετε

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι το πρώτο βήμα στη διαδικασία του SEO και ένα ουσιαστικό μέρος της στρατηγικής SEO σας. Πριν δημιουργήσετε το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, πρέπει να μάθετε ποιους όρους αναζήτησης χρησιμοποιεί το κοινό σας. Οι όροι αναζήτησής τους είναι οι λέξεις-κλειδιά σας. Με βάση αυτές τις λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να αρχίσετε να γράφετε χρήσιμο

Λέξεις-κλειδιά και SEO: Τι πρέπει να γνωρίζετε Read More »

seo

Meta – description: Πώς οι μετα – περιγραφές επηρεάζουν το SEO

Μπορείτε να ονομάσετε τις μετα-περιγραφές, “meta-description“, τους αφανείς ήρωες του SEO. Μερικές φορές οι έμποροι δεν εκτιμούν πάντα τη δύναμή τους ως παράγοντα στην επισκεψιμότητα οργανικής αναζήτησης. Πολλοί επικεντρώνονται σε άλλες πτυχές του SEO στη σελίδα, όπως λέξεις-κλειδιά και ετικέτες τίτλου. Στη συνέχεια, επικεντρώνονται στο SEO εκτός σελίδας, όπως τη δημιουργία ενός ισχυρού προφίλ backlink

Meta – description: Πώς οι μετα – περιγραφές επηρεάζουν το SEO Read More »

Σχεδιασμός ιστοσελίδων

Σχεδιασμός Ιστοσελίδων: Πώς θα είναι οι ιστοσελίδες στο μέλλον;

Μπορεί κανείς να κάνει μόνο μια εικασία για τη ζωή του (που τις περισσότερες φορές αποδεικνύεται λάθος). Από την άλλη, ο σχεδιασμός ιστοσελίδων ορίζεται μέσα από τις επερχόμενες τάσεις και αλλαγές στο ψηφιακό περιβάλλον. Αν και δεν υπάρχει τίποτα δεδομένο, μια προσεκτική μελέτη της αγοράς και των παραγόντων που την επηρεάζουν, μπορεί να προσφέρει μια

Σχεδιασμός Ιστοσελίδων: Πώς θα είναι οι ιστοσελίδες στο μέλλον; Read More »

seo

Τα καλύτερα εργαλεία SEO για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

Πολλές διαφορετικές στρατηγικές SEO έχουν αναπτυχθεί για να επιτευχθεί μια καλή θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google. Κατά τη δημιουργία αυτών των στρατηγικών, πρέπει να αναλύετε καλά τόσο τον τρέχοντα ιστότοπο όσο και τους ανταγωνιστές σας. Τα εργαλεία SEO για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ικανά να εφαρμόζουν καλά αυτές τις στρατηγικές. Εκτός από αυτά,

Τα καλύτερα εργαλεία SEO για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο! Read More »

seo vs ppc

SEO vs Διαφήμιση PPC : Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Ο τεράστιος χώρος του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι γεμάτος ανεξερεύνητες δυνατότητες ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Από το μάρκετινγκ περιεχομένου, έως τη διαχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείτε να επιλέξετε από μια μεγάλη ποικιλία αποτελεσματικών υπηρεσιών ψηφιακού μάρκετινγκ, με σκοπό να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ευδοκιμήσει. Το σημερινό άρθρο αφορά δύο συγκεκριμένους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ:

SEO vs Διαφήμιση PPC : Ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Read More »

web design

11 Τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων για την ενίσχυση της ιστοσελίδας σας το 2021

Τα πρότυπα σχεδιασμού ιστοσελίδων εξελίσσονται συνεχώς. Ταυτόχρονα, υπάρχουν ορισμένα mainstream στυλ που απλά δεν θα εξαφανιστούν, όπως η διάχυτη μετριοπάθεια και οι ζωντανές οριοθετήσεις επιπέδου, που βλέπουμε εδώ και αρκετό καιρό. Παρακάτω ακολουθούν μερικές από τις πιο δημοφιλείς τάσεις στον σχεδιασμό ιστοσελίδων, τις οποίες θα ήταν καλό να λάβετε υπόψιν σας, αν θέλετε να ενισχύσετε

11 Τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων για την ενίσχυση της ιστοσελίδας σας το 2021 Read More »

web design

Βασικές αρχές σχεδιασμού ιστοσελίδων – Πώς να κάνετε τον ιστότοπο φιλικό προς τον χρήστη;

Το Διαδίκτυο ανοίγει έναν κόσμο ευκαιριών για επιχειρήσεις που σκέφτονται το μέλλον. Το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι ο δρόμος του μέλλοντος και το πρώτο βήμα για τη δημιουργία μιας βάσης στο διαδίκτυο, είναι να έχετε έναν καλό ιστότοπο. Στις μέρες μας, δεν υπάρχει έλλειψη τρόπων για να αποκτήσετε έναν ιστότοπο. Μια επιχείρηση θα μπορούσε να φέρει

Βασικές αρχές σχεδιασμού ιστοσελίδων – Πώς να κάνετε τον ιστότοπο φιλικό προς τον χρήστη; Read More »

Scroll to Top