Copywriters και web designers: Δώστε έμφαση στη συνεργασία τους για καλύτερα αποτελέσματα!

copywriter

Το copywriting και το σχέδιο χρειάζονται το ένα το άλλο. Εάν είστε σχεδιαστής ιστοσελίδων, ξέρετε πόσο σημαντικό είναι να έχετε έναν εξαιρετικό κειμενογράφο στην ομάδα σας. Και αν είστε copywriter, ξέρετε ότι ο καλός σχεδιασμός μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε τα λόγια σας να πιάσουν τόπο. Οι σωστές λέξεις μπορούν να αναβαθμίσουν ή να χαλάσουν το σχέδιό σας και το αντίστροφο. Αλλά πολύ συχνά, αυτοί οι δύο ρόλοι αποσιωπούνται. Ο σχεδιαστής εργάζεται στα σχέδιά του σε κενό αέρος και ο κειμενογράφος συνδέεται με τα αγαπημένα του πρόσωπα χωρίς καμία επιρροή από την εμφάνιση ή τη διάταξη της σελίδας. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα.

Συνεργαζόμενοι νωρίς και συχνά, μπορείτε να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα και να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο, που να είναι εντυπωσιακός οπτικά και ταυτόχρονα εύκολος στην κατανόηση και on-brand με τον καλύτερο τρόπο. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς μπορείτε να ξεκινήσετε.

Αναγνωρίστε ότι οι σπουδαίοι ιστότοποι δίνουν προτεραιότητα στην αφήγηση

Το περιεχόμενο, δηλαδή το copywriting και η σχεδίαση ιστοσελίδων, είναι εργαλεία σύνδεσης. Ο ιστότοπός σας είναι μια αφήγηση. Είναι ένα ζωντανό πράγμα, που αναπνέει και εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου, επικοινωνεί διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικά σημεία του ταξιδιού του επισκέπτη και τελικά υπάρχει, για να συνδέσει την επιχείρησή σας με πιθανούς πελάτες. Και πώς συνδέεστε με τους ανθρώπους; Επιτρέποντάς τους να απεικονίσουν τον εαυτό τους στην ιστορία σας!

Χωρίς αρκετό χώρο, προϋπολογισμό και χρόνο για ανάπτυξη περιεχομένου, τα έργα σχεδίασης ιστοσελίδων μπορεί να γίνουν συμφόρηση ή να μην αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Για να δημιουργήσετε αυθεντικές συνδέσεις με το κοινό σας, τα νήματα της ιστορίας σας πρέπει να είναι συγχρονισμένα και να συνεργάζονται καλά. Αν ο τόνος του copywriter δεν ταιριάζει με τα οπτικά στοιχεία της ιστορίας σας, μπορεί να οδηγήσει σε μια ασύνδετη αφήγηση και αυτή η ασυμφωνία καθιστά πιο δύσκολο για τους χρήστες να συνδεθούν με την ιστορία. Αυτός είναι ο λόγος, για τον οποίο η συνεργασία κειμενογράφου και σχεδιαστών είναι τόσο σημαντική.

Εστιάστε στα κοινά που έχουν οι συγγραφείς και οι σχεδιαστές

Η σχέση κειμενογράφου-σχεδιαστή ιστοσελίδων χαρακτηρίζεται από κοινά χαρακτηριστικά ή ενδιαφέροντα. Οι συγγραφείς και οι σχεδιαστές έχουν περισσότερα κοινά από ό,τι πιστεύεται, αλλά η δουλειά (και η υπερκόπωση) πολύ συχνά τους έχει αναγκάσει σε ξεχωριστούς ρόλους με ξεχωριστή δουλειά και ξεχωριστές διαδικασίες. Σπάνια συνεργάζονται από την έναρξη έως τη μετά τη δημοσίευση διαδικασία, αν και και οι δύο κάνουν δουλειά, που αφορά το ίδιο τελικό αποτέλεσμα και στόχο.

copywriting
copywriting

Αποδεχτείτε την υποστήριξη

Οι συγγραφείς δεν θέλουν όλους τους ανθρώπους στα ακατάστατα προσχέδιά τους και οι σχεδιαστές δεν θέλουν τους ανθρώπους στα αρχεία τους Figma σε πρώιμο στάδιο. Αλλά, αν δημιουργήσετε επικοινωνία νωρίς, το να ρίχνετε μια μάτια ο ένας στο έργο του άλλου θα μοιάζει περισσότερο με συνεργασία αντί για κρίση.

Δημιουργήστε μια στενότερη σχέση μεταξύ copywriting και σχεδίασης

Οι κειμενογράφοι και οι σχεδιαστές είναι φυσικοί συνεργάτες. Και οι δύο μοιράζονται μια κοινή νοοτροπία: να δημιουργούν όμορφα, αποτελεσματικά πράγματα, που απασχολούν τους ανθρώπους και να επιτυγχάνουν όμορφα αποτελέσματα. Με άλλα λόγια, να χτίζουν πράγματα, στα οποία πιστεύουν. Δυστυχώς, σε πολλούς οργανισμούς, το copywriting και ο σχεδιασμός συχνά αποσιωπούνται με μικρή αλληλεπίδραση μέχρι να είναι πολύ αργά. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ένταση και απογοήτευση και ακόμη χειρότερα, σε έλλειψη εμπιστοσύνης μεταξύ αυτών των κρίσιμων δημιουργικών μυαλών.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Scroll to Top