3 τρόποι για να κάνετε τον ιστότοπό σας πιο προσβάσιμο σε άτομα με αναπηρία

seo

Ο σχεδιασμός περιεχομένου χωρίς αποκλεισμούς είναι μια συνεχής προσπάθεια. Καθώς αρχίζετε να εφαρμόζετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές, να θυμάστε ότι η δημιουργία προσβάσιμου, περιεκτικού και χρησιμοποιήσιμου περιεχομένου απαιτεί αφοσίωση και συνεχή βελτίωση. Ζητήστε από τους επισκέπτες και τους πελάτες του ιστότοπού σας σχόλια σε τακτική βάση. Επιλέξτε τα σωστά εργαλεία για να κάνετε την προσπάθειά σας είναι πιο βιώσιμο και αποτελεσματικό.

  1. Επωφεληθείτε από τα ελεύθερα διαθέσιμα εργαλεία προσβασιμότητας.

Ελέγχετε τακτικά το περιεχόμενό σας για να το διατηρείτε περιεκτικό και προσβάσιμο. Κάθε φορά που κάνετε αλλαγές στον ιστότοπό σας, διατρέχετε τον κίνδυνο να καταστήσετε το περιεχόμενο απρόσιτο για άτομα με αναπηρίες. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η συνεχής παρακολούθηση είναι σημαντική.

Το AudioEye, για παράδειγμα, είναι μια πλατφόρμα ψηφιακής προσβασιμότητας, που προσφέρει την “Ενεργή Παρακολούθηση’ για να βοηθήσει τους κατόχους ιστοτόπων να διατηρήσουν το περιεχόμενό τους προσβάσιμο και χωρίς αποκλεισμούς. Ελέγχει για προβλήματα προσβασιμότητας κάθε φορά που ένας επισκέπτης του ιστότοπου φορτώνει μια νέα σελίδα και δοκιμάζει επίσης για νέα ζητήματα προσβασιμότητας, συλλέγοντας πληροφορίες από όλους τους χρήστες και τις σελίδες και, στη συνέχεια, διορθώνει αυτόματα την πλειονότητα των κοινών σφαλμάτων. Η πλατφόρμα εμφανίζει όλα τα ζητήματα προσβασιμότητας που βρέθηκαν και επιδιορθώθηκαν σε έναν πίνακα ελέγχου Αναφοράς ζητημάτων, μαζί με λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα ζητήματα επηρεάζουν τους χρήστες με αναπηρίες και πώς να διορθωθούν ανεπίλυτα ζητήματα που απαιτούν μη αυτόματη παρέμβαση.

  1. Ελέγξτε τον χρωματικό σας συνδυασμό.

Αξιολογήστε το συνδυασμό χρωμάτων για αντίθεση και διάκριση. Το λευκό κείμενο σε μαύρο φόντο έχει υψηλή αντίθεση, ενώ το λευκό κείμενο σε ανοιχτό μπλε φόντο έχει χαμηλή αντίθεση. Πολλά άτομα με προβλήματα όρασης βασίζονται σε υψηλή χρωματική αντίθεση για την προβολή ψηφιακού περιεχομένου. Και επειδή η οπτική οξύτητα και η ικανότητα διάκρισης των χρωμάτων εξασθενούν με την ηλικία, η υψηλή χρωματική αντίθεση διασφαλίζει, ότι οι μεγαλύτεροι χρήστες μπορούν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενό σας. Οι κοινές χρωματικές επιλογές, όπως τα κουμπιά με κόκκινο και πράσινο χρώμα, μπορούν να κάνουν το περιεχόμενο απρόσιτο σε άτομα με αχρωματοψία.

copywritng
copywriting
  1. Κάντε τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσβάσιμες.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται για τη γρήγορη μετάδοση μηνυμάτων ή ιδεών, συνήθως σε μία ή δύο μόνο γραμμές κειμένου, χρησιμοποιώντας μία εικόνα ή ένα σύντομο βίντεο. Για να ικανοποιήσετε τις απαιτήσεις προσβασιμότητας για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βεβαιωθείτε, ότι όλες οι εικόνες και τα βίντεο κλιπ περιγράφονται λεπτομερώς. Συμπεριλάβετε φωνές, αφήγηση και στίχους τραγουδιών στην περιγραφή. Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το συναίσθημα, που μπορεί να προσπαθεί να προκαλέσει το θέμα. Αυτό βοηθά επίσης τους χρήστες χαμηλού εύρους ζώνης να συμμετέχουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Τα emoji κάνουν τις αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διασκεδαστικές, αλλά μπορούν επίσης να δημιουργήσουν προβλήματα σε άτομα που δεν μπορούν να τα δουν. Επειδή οι αναγνώστες οθόνης χρησιμοποιούν λέξεις για να περιγράψουν το emoji, μια σειρά από χαμογελαστά πρόσωπα και καρδιές που προστίθενται στη μέση μιας λεζάντας στο Instagram γίνεται “γελαστό πρόσωπο, χαμογελαστό πρόσωπο με χαμογελαστά μάτια, χαμογελαστό πρόσωπο με μάτια καρδιάς, κόκκινη καρδιά, κόκκινη καρδιά, κόκκινο καρδιά.” Περιορίστε τα emoji σας σε δύο ή τρία και βάλτε τα στο τέλος του κειμένου σας, ώστε να μην παρεμποδίζουν τις πληροφορίες στην ανάρτηση.

Τα hashtags αποτελούν ουσιαστικό μέρος των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η επισήμανση λέξεων-κλειδιών και φράσεων με # διευκολύνει τους χρήστες να βρίσκουν αναρτήσεις. Η πρόσβαση στα hashtag είναι απλή: γράψτε το πρώτο γράμμα κάθε λέξης στο hashtag με κεφαλαίο. Αυτό βοηθά τους αναγνώστες οθόνης να διαχωρίζουν σωστά τις λέξεις και να τις λένε ως λέξεις και όχι ως ξεχωριστά γράμματα.

Αφήστε ένα Σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Scroll to Top